أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۳۸۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۰۷ تير ۱۳۹۱

کمیته تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها به ریاست حجت‌الاسلام سید محمود نبویان آغاز به کار کرد.

 
عباس مقتدایی سخنگوی کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تشکیل کمیته "تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها"، گفت: براساس آئین‌نامه جدید کمیسیون آموزش، این کمیته که یکی از 5 کمیته‌ای است که قرار است در کمیسیون آموزش فعالیت کند، تشکیل شد.
 
وی با بیان اینکه اولین جلسه این کمیته امروز تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعیین هیئت رئیسه نخستین دستور کار این کمیته بود، براساس رای‌گیری صورت گرفته، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان رئیس کمیته، زهره طبیب‌زاده نایب‌رئیس و عباس مقتدایی به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات مجلس با اشاره به برنامه‌های کاری این کمیته تصریح کرد: قرار است در این کمیته موضوعاتی همچون علوم انسانی اسلامی و مسائل پیرامون اسلامی شدن دانشگاه‌ها به طور جدی دنبال شود.
 
مقتدایی افزود: یکی از وظایف کمیته تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، ایجاد هماهنگی ما بین نهادهای متولی و قانونی است که در این زمینه فعالیت می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها