أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۶۴۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۲ آبان ۱۳۸۹

موسیقی ایرانیان –  پنج سال انتظار هواداران سامی یوسف خواننده ایرانی آذری الاصل به پایان رسید و پس از فروش هفت میلیون نسخه و موفقیت بی سابقه آلبوم های قبلی «المعلم» و «امت من» در اکثر کشور های دنیا، بالاخره سومین آلبوم رسمی وی هم با نام «هر جا که هستی» توسط شرکت بین المللی «ای.تی.ام اینترنشنال» منتشر شد.

این آلبوم 11 قطعه با نام های «هر کجا که هستی»، «سلام»، «بدون تو»، «تو به من بازگشتی»، «به جوان فرصت بده»، «محاکمه زندگی»، «نگرانی به پایان می رسد»، «جهان شکننده»، «در هر اشکی، او آنجاست»، «مرا قوی ساختی» و «کلمه ای شایسته تو نیست» دارد که آهنگسازی همه آنها توسط سامی یوسف صورت گرفته و به غیر از سه قطعه آن اشعار نیز سروده خود اوست. به گفته سامی یوسف این آلبوم با الهام از تجارب چند سال گذشته اش، صدای تأیید شده وی را در کنار اشعاری عمیق و صمیمانه قرار داده است تا پیام جهانی عشق و مدارا را ترویج کند.

از نکات جالب توجه این آلبوم می توان به قسمتی از قطعه «کلمه ای شایسته تو نیست» اشاره کرد که توسط سامی یوسف به زبان فارسی خوانده شده است.

مخاطبین علاقه مند برای تهیه این آلبوم به صورت نسخه اصلی می توانید از اینجا به سایت رسمی سامی یوسف مراجعه و آن را خریداری کنید.

همچنین در ادامه می توانید قطعه «کلمه ای شایسته تو نیست» از آلبوم «هر جا که هستی» را به زبان فارسی و با اجازه صاحب اثر از طریق موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها