يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۴۲۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۰ تير ۱۳۹۱
رهبر شیعیان بحرین:
آیت آلله شیخ "عیسی قاسم"، رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته تاکید کرد، مردم بحرین به خاطر درخواست و مطالبه حقوق‌ خود توسط آل‌خلیفه مجازات و سرکوب می‌شوند.

فارس به نقل از پایگاه خبری العالم، آیت آلله شیخ "عیسی قاسم"، رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه رو گذشته تاکید کرد که مردم بحرین به خاطر درخواست و مطالبه حقوق‌اشان توسط آل‌خلیفه مجازات و سرکوب می‌شوند وبه مقدسات آنها تجاوز و تعدی می‌شود.

شیخ قاسم گفت: رژیم آل خلیفه با ممنوعیت برگزاری تجمع‌ها و تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز و جلوگیری از آزادی بیان در واقع مردم بحرین را در محاصره تام و کامل قرار داده است تا سرکوبگری خود را به اثبات برساند.

وی از اتحادیه عرب و مدعیان آزادی و دمکراسی در جهان به دلیل سکوت در برابر سرکوبگری‌های رژیم آل خلیفه علیه ملت بحرین به شدت انتقاد و تاکید کرد که با این حال مردم بحرین برای رسیدن به آزادی و دستیابی به حق و حقوش به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

شیخ عیسی قاسم نیروهای امنیتی و نظامی رژیم آل خلیفه که مورد حمایت نظامیان اشغالگر سعودی می‌باشند، را به تخریب و ویران کردن مساجد و حسینیه‌ها و اماکن مقدس متهم کرد.

وی تاکید کرد که مردم بحرین هیچ‌گاه در برابر این دست اندازی‌ها و تجاوزها سکوت نخواهد کرد و از آن بی‌تفاوت نخواهد گذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها