کد خبر: ۶۴۵۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۷     ۱۵ آبان ۱۳۸۹
به دنبال غفلت مسئولین:
با گذشت بیش از یک سال از وقایع سال گذشته، این طیف از روحانیون منحرف بدون هیچ گونه مشکل و تجدید نظری در عقاید فکری یشان به مراکز فعالیت های خود برگشته اند و در مراکز دانشگاهی و علمی قم به فعالیت در راستای تضعیف نظام و رسیدن به اهداف قبلی خود می پردازند .


به گزارش پایگاه 598، با وقوع حوادث سال گذشته و حضور تعدادی از روحانیون در صحنه ی اغتشاشات، شاهد نقش پر رنگ آنان به عنوان لیدر فتنه گران بوده ایم. دستگیری چند تن از این اشخاص در خیابان هایی که صحنه آشوب و اغتشاش بود، حاکی از تلاش بی وقفه آنان برای در خیابان نگهداشتن اغتشاشگران می باشد.

حال با گذشت بیش از یک سال از وقایع سال گذشته، این طیف از روحانیون منحرف بدون هیچ گونه مشکل و تجدید نظری در عقاید فکری یشان به مراکز فعالیت های خود برگشته اند و در مراکز دانشگاهی و علمی خود در قم به فعالیت در راستای تضعیف نظام و رسیدن به اهداف قبلی خود می پردازند .

یکی از این افراد شخصی به نام عبدالرحیم سلیمانی از اعضای مجمع به اصطلاح محققین و مدرسین حوزه علمیه قم(که بسیاری تاسیس آن را برای تضعیف جامعه مدرسین قلمداد می کنند) می باشند. وی از فعالان درگیری های سال گذشته بوده که در همان حین نیز بازداشت گشت. وی هم اکنون در دانشگاه ادیان و مذاهب قم(که وابسته به یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که از تشکل های همسو با نظام است، می باشد) و دانشگاه مفید(مرکز علمی اصلاح طلبان در قم) مشغول به تدریس و ترویج افکار مسموم خود می باشد.

عبد الرحیم سلیمانی نیز طی ماه های گذشته با نوشتن مطالبی در خصوص مسائل سال گذشته به طرفداری از فتنه گران و توهین و تضعیف مسئولان نظام پرداخته است.وی در آخرین مطلب خود که در سایت های مخالف نظام منتشر شده به تخریب جایگاه ولایت فقیه پرداخته است.

دور از نظر نیست که ادامه فعالیت افرادی چون سلیمانی ، شریعتمداری ، ادیب و ... در مراکز علمی و آموزشی متعلق به نظام موجب ترویج افکار سکولاریسم گشته که این خود زنگ خطری بزرگ برای مسئولان و مدیران این دانشگاه ها می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۵ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
دانشگاه پردیس رو از قلم انداختید
اونجا هم اغتشاش گر زیاد داره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۵ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
اراده قوی در برخورد با آنها وجود ندارد. دانشگاه ادیان علی رغم تظاهر خوئ به ولایت پذیری ، در عمل خطی مخالف شیعه و ولایت دارد . این مطلب را از پایان نامه های آن می توان فهمید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۵ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
خب دیگه درهرقشروگروهی انسان های دنیاطلب وهوسران دیده میشودامااااااا ملت بصیرومومن وانقلابی ایران گول ومکر این دسته راهم نخواهندخوردوباحمایت ازولایت فقیه مشت بزرگ ومحکمی به این روحانی نماها خواهندزد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۶ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
ازاین طیف افراددرخود حوزه علمیه قم وجامعه الزهرا فراوان است و چشم بینامیخواهد
پاسخ
ناشناس
MALAYSIA
۲۰:۲۶ - ۲۰ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
هر غلطی که دلشون میخواد بگذار بکنند.
ما منتظریم تا محرم گردد
هنگامه امتحان میسر گردد
ما دانیم و تیغ و حلقوم شما
یک مو از سر علی اگر کم گردد
محسن زارع از مالزی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها