يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۵۲۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۴ تير ۱۳۹۱
پرنس چارلز 232000یورو بیشتر از سال گذشته از مالیات دهندگان انگلیسی مالیات دریافت کرده است. این مبلغ علاوه بر هزینه هایی است که کیت میدلتون از اعضای خانواده سلطنتی دریافت کرده است این مطلبی است که حساب های رسمی آن را نشان می دهد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مبالغی که شاهزاده "ولز" از کمک های مالی و پولی از ادارات دولتی به دست آورده است از 1962000 پوند به 2194000 در سال 2011- 2012 یعنی 8/11 درصد افزایش داشته است.

پایگاه خبری اکسپرس نوشت: اين آمار و ارقامي است كه از سوي كاخ سلطنتي "كلارنس" از ليست كل درآمد و مخارج شاهزاده در سال گذشته منتشر شده است. گرچه هزينههاي عروسي ويليام و كيت در ماه آوريل سال گذشته مطرح نشده است.

اعتقاد بر اين است كه هزينه هاي لباس، گل، غذا وهتل بین شاهزاده، ملكه و خانواده میدلتون كه بالغ بر 500000 يورو بود، تقسيم شده است. هزينه هاي لباس كيت جزء اين فهرست نيست.


گفته ميشود چارلز بسیاری از هزینه های عمومی پسرانش ويليام و هري و همچنين همسرش "كاميلا" را از املاک شخصی خود هزينه مي كند که درآمد حاصل از اين املاك با كسر 3درصد به 3/18 ميليون پوند افزايش يافته است.

شاهزاده و دوشس از خارج از كشور انجام ميشود. در اين مسافرتها دوك و دوشس به همراه پرنس هري مسافتهاي طولاني را طي طريق كرده اند.

به طور مثال در آخرین سال مالي گذشته که بخشی از هزینه های توره بهاره در سال 2011 گنجانده شده به سفرهاي پرتغال، اسپانيا و مراكش اشاره شده است.

همچنين در طول اين سال مالي، چارلز و كاميلا نزديك به 48000مايل سفرهای خارجی داشته اند که شامل تورهاي نروژ، سوئد و دانمارك در ماه مارس و نيز سفرها و بازديدهايي از آفريقاي جنوبي و تانزانيا و كويت و قطر شده است.

ويليام و كيت هم به عنوان یک زوج اولين تور گردشی خود را در تابستان سال گذشته از كشور كانادا آغاز كرده اند در حالي كه پرنس هري براي بازديد از تور جشن الماس به جزاير كارائيب رفته بود.

اين در حالي است كه گراهام اسميت، مدير اجرايي گروه مبارزات انتخاباتي اظهار داشته در زماني كه كشور با كاهش گسترده هزينه هاي عمومی مواجه است چارلز در حال پيدا كردن راه هاي جديد براي تأمين هزينه هاي سفرهای خود است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها