أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۶۵۹۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۸ تير ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598؛ شمار زیادی از مردم عربستان امروز در ادامه فراگیر شدن موج بیداری اسلامی در این کشور، در ریاض تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان عربستانی در ادامه تظاهرات خود، خواستار آزادی همه نزدیکانشان شدند که بدون هیچ محاکمه ای در زندانهای آل سعود بازداشت هستند.

اسلام تایمز نوشت: در ادامه تظاهرات مذکور همچنین دهها تن از شهروندان عربستانی در بازاری در ریاض تجمع کردند و سیاست های سران آل سعود را در اداره کشور محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان عربستانی همچنین در تظاهرات مسالمت آمیز خود شعار " ملت آزادی زندانیان را می خواهد" سر دادند.

این در حالی است که یکی از مشارکت کنندگان در این تظاهرات در صفحه خود در پایگاه اینترنتی تویتر تاکید کرد که این راهپیمایی ها که در محکومیت سیاست آل سعود برگزار می شود تا آزادی همه پدران ، برادران و فرزندانشان از زندانها ادامه می یاید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که همه این زندانیان مذکور بدون هیچ اتهامی زندانی هستند و تنها گناهشان این است که می خواهند دستورات خدا و رسولش را انجام دهند.  

این شهروند عربستانی همچنین در ادامه این پرسش را را مطرح کرد که تاکی دانشمندان ما و جوانان ما در زندان های آل سعود، زندانی باشند؟ و در ادامه تاکید کرد: اعتصابات و تظاهرات در عربستان هرگز قطع نخواهد شد مگر اینکه همه زندانیان از زندان های آل سعود آزاد شوند.

شایان ذکر است که آل سعود در زندانهای مخوف و هولناک خود دست به جنایت های وحشتناکی می زنند که از آن جمله این است که زندانیان بیگناه بعد از آزادی قدرت تکلم و راه رفتن را از دست می دهند.

سران آل سعود در حالی انقلابیون عربستانی را زیر بدترین شکنجه های قرار می دهند که گمان می کنند با اینگونه اقدامات هولناک می توانند مانع از گسترش موج بیداری اسلامی در اقصی نقاط عربستان شوند حال آنکه آل سعود از این موضوع کاملا غافل است که اینگونه تجاوزات نه تنها انقلابیون را از حرکت باز نمی دارد بلکه قدرت و انگیزه آنان را برای ادامه حرکت در مسیر انقلاب می افزاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها