يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۶۷۰۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۲۳ تير ۱۳۹۱
آخرین روز نقل و انتقالات برای استقلال اتفاقات عجیبی را به همراه داشت. مجتبی جباری که بازهم در دوران بدنسازی استقلالی ها شرکت نکرد در لحظات آخر برای ماندن در این تیم به توافق رسید، ایمان مبعلی از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال پیکان پیوست.
مشرق،آخرین روز نقل و انتقالات در حالی به پایان رسید که هیئت فوتبال تهران روز بسیار شلوغ و پرخبری را پشت سر گذاشت و برخی بازیکنان در دقیقه 90 با وجود قرارداد داشتن از تیم سابق خود جدا شده و قرارداد جدیدی را به ثبت رساندند.

استقلال
در حالی که علی فتح الله زاده شامگاه چهارشنبه از منتفی شدن حضور مجتبی جباری در تیم فوتبال استقلال خبر داده بود، برخی نزدیکان این باشگاه امروز پنجشنبه تلاش کردند تا زمینه بازگشت جباری به استقلال را فراهم کنند.

جباری که امروز بلیت سفر به تبریز را هم تهیه کرده بود تا راهی این تیم شود و با تراکتورسازی قرارداد ببندد، توسط یکی از دوستان مشترکش با امیرقلعه نویی از سفر منصرف شد تا در نشست ویژه ای با امیر قلعه نویی شرکت کند. این جلسه عصر امروز پنجشنبه در محل باشگاه استقلال برگزار شد و برخی مسئولان باشگاه تلاش کردن زمینه ماندن جباری را فراهم کنند. در پایان این نشست قلعه نویی و جباری به توافق رسیدن تا فصل آینده با یکدیگر کار کنند. جباری شامگاه پنجشنبه با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال ثبت کرد.


کیانوش رحمتی هم با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

استقلالی ها امروز همچنین تلاش کردند تا فرهاد مجیدی و جواد نکونام را هم آبی پوش کنند اما تا ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات موفق به این کار نشدند.

پیکان
پس از آنکه محمد محمدی صبح امروز قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به جمع بازیکنان راه‌آهن اضافه شد ایمان مبعلی که با آبی‌پوشان در اردوی ترکیه حضور داشت قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و به تیم فوتبال پیکان پیوست.
این بازیکن قبل از حضور در استقلال با مسئولان پیکان به توافق رسیده بود اما با جدایی آندرانیک تیموریان به جمع آبی‌پوشان اضافه شد ولی امروز در اقدامی عجیب قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرد و در لیگ دوازدهم با پیراهن پیکان بازی خواهد کرد.


همچنین رضا معقولی نیز با پیکان قرارداد یک ساله بست و با حضور در هیئت فوتبال قراردادش را ثبت کرد.

 پرسپولیس
*** ایمون زاید پس از توافق با مسئولان پرسپولیس قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. این بازیکن با حضور در هیئت فوتبال قراردادش را به ثبت رساند.


همچنین سیف اللهی بایکن جوان پرسپولیس نیز قرارداد خود را به مدت سه سال با سرخپوشان تمدید کرد.

نفت تهران
***احمد آل نعمه امروز در آخرین روز نقل و انتقالات، با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. وی فصل گذشته در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بازی می‌کرد.

راه آهن
**** بعدازظهر امروز پنجشنبه بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن به همراه نماینده این باشگاه در هیات فوتبال استان تهران حضور یافته و قراردادشان را با این تیم تهرانی به صورت رسمی ثبت کردند که یکی از آنها محمد محمدی بود. محمدی امروز قراردادش با باشگاه استقلال را فسخ کرد و با عقد قراردادی یکساله به تیم راه آهن پیوست.

برپایه این گزارش، محمد محمدی (استقلال تهران - یکساله)، جهانگیر عسگری و سیدعلی حسینی (داماش گیلان - سه ساله)، پیروز قربانی (سایپای البرز - یکساله)، نادر هوشیار (سایپا البرز - سه ساله - سهمیه زیر 23 سال)، فرزاد آشوبی (تراکتورسازی تبریز - دوساله)، محمدحسن رجب‌زاده (سپاهان اصفهان - دو ساله) و بهشاد یاورزاده (پیکان تهران - دوساله) بازیکنان لیگ برتری و جدید تیم راه‌آهن برای لیگ دوازدهم هستند.

همچنین حسین پاشایی، امیر طهمورثی، میرهانی هاشمی، محمدرضا مامانی، مهدی زارعی، علیرضا عباسفرد، علی غلام، مجتبی شیری، محمد سلیمان علیزاده، علی امیری، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی، حامد نورمحمدی، مهرداد کفشگری، فرشید کریمی، ایمان رزاقی‌راد و حسین کعبی دیگر بازیکنای بودند که قراردادشان را با تیم راه‌آهن تمدید کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها