أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۶۸۳۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۳۱ تير ۱۳۹۱
مراسم سومین سالگرد کشته شدگان "کهریزک" در مسجد نور تهران، امسال در فضایی متفاوت تر از دو سال گذشته برگزار شد و با سر دادن شعار های ساختار شکنانه از سوی حاضران علیه نظام ، این مراسم به طور نیمه کاره پایان یافت .

به گزارش خبرنگار صراط ، این سومین سالی است که مراسمی با عنوان گرامیداشت "شهدای حادثه کهریزک " با حضور برخی ازعوامل فتنه 88 و چهره های مطرح جریان اصلاحات برگزار می شود و در آن بسیاری از چهره های فعال در جریان فتنه و سیاسیون منفعل ، مجالی تازه برای دید و بازدید پیدا می کنند .

مجوز دار بودن این مراسم ، همواره باعث گردیده تا بر خلاف دیگر مراسمات ، بسیاری از متهمان فتنه 88 بتوانند آزادانه با حضور در آن ، برخی مواضع ساختار شکنانه خود را مطرح سازند و به دلیل متصل بودن این مراسم به چند چهره خاص با هیچ محدودیتی هم رو به رو نشوند.


در هر حال این مراسم در شرایطی سومین سالگرد خود را سپری کرد که امسال در فضایی کاملا متفاوت برگزار شد و برخلاف مراسم دو سال گذشته که با حضور برخی مسئولین کشور حالتی رسمی تر داشت ، امسال با سر دادن شعارهایی علیه نظام و در حمایت از سران فتنه ، نیمه کاره پایان یافت .

بر اساس این گزارش ، در میانه برنامه وقتی که سخنران از لفظ "فتنه” برای توصیف وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ استفاده کرد ، این سخن وی با شعار های تند و توهین آمیز برخی زنان حاضر در مسجد مواجه شد و با دامنه دار شدن این شعار ها به قسمت آقایان ، کاملا یک فضای هرج و مرج در مراسم حاکم شد .

گفتنی است که هدایت دار شدن شعار پراکنی جمعیت حاضر در مراسم به خیابان مجاور مسجد نور ، حکایت از وجود لیدری واحد اما پنهان با برنامه ریزی قبلی برای این ماجرا داشت که با توجه به حضور گسترده برخی متهمان فتنه 88 در این مراسم ، بعید هم به نظر نمی رسید.

جالب اینجاست که ، اتفاقات فوق در حالی رخ داد که در حاشیه این مراسم در مقابل مسجد نور و همچنین در سالن محل برگزاری مراسم ، پلاکاردهایی با عنوان "شهدای مظلوم کهریزک” و "یادشان سبز” نصب و در همه جای سالن به طور آزادانه از نماد فتنه 88 یعنی پرچم و دستبند سبز استفاده شده بود.

در مراسم امسال حتی برخی از چهره هایی که سال گذشته حضوری پر رنگ داشتند دیده نمی شدند و برخی افراد همچون سردار حسین علایی، علی شکوری راد، محمد کیانوش راد، رضا طلایی‌ نیک، حضور داشتند .

عبدالحسین روح الامینی (پدر یکی از کشده شدگان در کهریزک ) نیز در این مراسم با اعلام اینکه روزشماری می کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده این قربانیان آغاز شود، درخصوص پیگیری های صورت گرفته در پرونده کهریزک گفت: در هفته قوه قضائیه که در مشهد برگزار شد بنده گلایه هر سه خانواده را درباره این پرونده به مسئولان بلندپایه قوه قضائیه اعلام کردم .

به نظر می رسد رسیدگی سریعتر به وقایع رخ داده در بازداشگاه کهریزک توسط قوه محترم قضائیه باعث جلوگیری از چنین تحرکاتی در کشور می شود و دستگیری عوامل این اتفاق می تواند بهانه را برای دور هم جمع شدن برخی افراد معلوم الحال که فقط از مبارزه سیاسی ناسزا گفتن و شعار پراکنی کردن را فهمیده اند بگیرد .

لازم به ذکر است در دو طول سه سال گذشته آنقدر از مظلومیت سه کشته شده در کهریزک سخن به میان آمده و روی آنان مانور تبلیغاتی صورت پذیرفته که همه از یاد برده متهمان کشته شده به جرم بر هم زدن امنیت ملی در کهریزک بازداشت شده اند و بنا بر برخی شنیده ها حتی خانواده یکی از کشته شدگان رابطه نزدیکی با برخی از اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین ) داشته است .

فارق از تمام این حرف و حدیث ها ، نباید فراموش شود که هنوز در رابطه با قتل افرادی نظیر (شهید حسن غلام کبیری ، سرور برومند و فاطمه رجب پور " مادر و دختری که به دست فتنه گران شهید شدند" ، شهيد بسيجي محمد‌حسين فيض ، مصطفی غنیان ) وبسیاری دیگر از افرادی که در جریان نا آرامی های سال 88 به دست فتنه گران شهید شده اند اقدامی صورت نپذیرفته است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۱
۱
احسنت . واقعا پولی که میگیری حلالت باشه . بعد این دولت هم سایتتو میبینیم . معلوم نیست اون موقع نرخت چقدره برای نوشتن این جور مقاله ها .
پاسخ
بهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سبزی جان همه با پول کار نمی کنند .خودتو نبین
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
زنده باد حزب الله .... سرنگون باد دشمنان اسلام ومسلمین مرگ بر ضد ولایت فقیه...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها