أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۶۸۸۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۱
شبکه خبری ننه علی: بی وفایی به شهدا و راه نورانی و آرمان های بلند آن در خون تپیدگان ، فاجعه ای است که خواه ناخواه یک روز دامن مان را می گیرد و باید پاسخگوی آن باشیم. از عزت و شرافت و کرامت انسانی به دور است که به نام شهدا و خدمت به خانواده های معزز آنان جایگاهی برای خود دست و پا کنیم و محل ارتزاق مان باشند ، ولی در گیرودار مسایل و پاسخگویی به مطالبات درست و بر حق خانواده های گرامی شهدا ، آنان را به دستگاه های عریض و طویلی حواله دهیم و هر دستگاهی توپ را بیندازد در زمین دستگاه دیگر و دست آخر هم هیچی به هیچی !!! یعنی هیچ دستگاه و مسوولی وظیفه قانونی خود را به گردن نگیرد و پاسکاری خواسته حداقلی خانواده های گرانقدر شهدا بشود محملی برای تفریح و احیانا رفع بیکاری آقایان مسوول !!

این چند سطر را که در پی می آید مرور کنید؛ گلایه رنجمدارانه خواهر محترم سه شهید والامقام در خون خفته و اسامی مسوولین نیز نزدمان محفوظ است :

ای شهیدان این درد را باید با کی در میان بگذارم . وقتی مزار شریف شما را خاک گرفته و نیاز به غبار روبی دارد کسی جوابگوی شما نیست. چون دلهای شان را غبار غفلت فرا گرفته. گلزارشهدای عزیز ورامین واقع در حسین رضا نیاز به شستشو و غبار روبی دارد. فرشهای داخل حسینیه گلزار کثیف و آلوده است.

تابلوها و عکس شهدا را خاک گرفته و وقتی از بنیادشهید درخواست می کنیم که گلزارشهدا برای ماه مبارک رمضان و هفته دفاع مقدس تمیز و غبار روبی شود ، می گویند گلزار شهدا مربوط به ما نمی شود.مربوط به اداره اوقاف است و قرار می گذارند که با اداره اوقاف جلسه ای بگذارند و مشکل راحل کنند . بعد از چند روز که پیگیر کار می شویم می گویند: نه به ما مربوط می شود نه به حج و اوقاف. به اداره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مربوط می شود. وقتی از این اداره سوال می شود می گویند گلزار شهدای گمنام مربوط به ما می شود و گلزارشهدا ربطی به وظایف ما ندارد….

حالاشما از این آقایان پر ادعا سوال کنید شماها که حتی نفس کشیدن تان را مدیون این شهدای گرانقدر هستید در مقابل شهدا چه وظیفه ای دارید ؟! آیافراموش کرده اید که آنها از جوانی و عشق و زندگی شان گذشتند تا شما در آسایش و آسودگی زندگی کنید؟! آیا دوران سخت جنگ را فراموش کرده اید؟! شماهایی که بعضی هاتان همسنگر این ستاره ها بودید،حالا چه شده که به خاطر بهانه های واهی آنهارا به فراموشی سپردید؟!!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها