کد خبر: ۷۰۷۹۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
اخبار رسیده از شهر حلب در شمال سوریه حاکی از آن است که در درگیری های روز گذشته نیروهای مسلح ارتش سوریه با جنگجویان تروریست، ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت و تعداد زیادی از تروریست ها نیز به دام نیروهای حکومت سوریه افتادند.
شیعه آنلاین : اخبار رسیده از شهر حلب در شمال سوریه حاکی از آن است که در درگیری های روز گذشته نیروهای مسلح ارتش سوریه با جنگجویان تروریست، ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت و تعداد زیادی از تروریست ها نیز به دام نیروهای حکومت سوریه افتادند.

در این میان گفته می شود تعدادی از کشته شدگان تروریست، نیروهای وابسته به گروهک موسوم به "جند الله" (نیروهای وابسته به گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی) بوده اند.

در همین حال نیروهای حکومت «بشار أسد» رئیس جمهور سوریه، تعدادی از تروریست های گروهک ریگی را نیز به اسارت گرفتند. این افراد در اعترافات اولیه خود اعلام کرده اند که به درخواست سازمان اطلاعات و امنیت رژیم عربستان سعودی و مفتی های وهابی، برای جنگ علیه حکومت سوریه، راهی این کشور شده اند.

گفتنی است آمار دقیقی از تعدادی نیروهای اعزامی گروهک تروریستی "عبدالمالک ریگی" به سوریه در دست نیست اما اخبار موجود حاکی از آن است که تعداد زیادی جنگجوی افغانی و پاکستانی نیز در میان تروریست ها حضور دارند که بسیاری از آنان کشته و برخی زخمی و تعدادی نیز به اسارت گرفته شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲
۵
۰
اینا واقعن از سرنوشت شوم سرکرده ی نادانشون عبدالمالک ملعون درس نگرفتن؟
پاسخ
والیوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سلاملکم .. اینها فرزندای شیطان هستن ...خخخخ بیچاره حوریای بهشتی که میخوان نصیبه این شیطون صفتا بشن خخخخخخخ
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها