أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۹ آذر ۱۳۸۹
گعده گیری و عشق بازی با شهدا در خلوتگاهی به نام کهف الشهداء
حاج رضوان در وبلاگ حزب الله313 نوشت :

گعده گیری و عشق بازی با شهدا در خلوتگاهی به نام کهف الشهداء

بعضی وقت ها دل آدم میگره و دوست داره بره یه جایی که هیچ کس نباشه یا یه جا بره که بوی بهشت بده قبلا بچه حزب اللهی ها و بچه مذهبی های تهرون میرفتند بهشت زهرا‌ تو گلزار شهدا عشق بازی میکردند الان یه چهارسالیه به جز اونجا یه جای مشتی رو پیدا کردند که خلوت و سکوتش به آدم نیرو میده و روح پنج تا شهید اونجا در حال پرواز هست.  

کهف الشهدا یه غاری است که در اونجا پنج تا شهید گمنام با غربت تمام مثل مادرشون حضرت زهرا(س) خاک شدند و جریان عجیبی هم داره و از اینجا شروع میشه که پنج تا شهید بزرگوار وگمنام رو میخواستند توی میدان اصلی ولنجک خاک کنند ولی مردم اون منطقه به شدت نهی میکنند و میگن بچه های ما صبح میخواهند بروند مدرسه وقتی قبر ببینند روحشون گرفته میشه و ......تولیت این کار یه  استخاره میگره که آیه ۱۶سوره کهف میاد وقتی برای تفسیر این آیه رجوع میکنند متوجه میشوندکه باید در اون منطقه به دنبال غاری بگردند. همه بسیج میشوند و در آخرم در دل کوهی یه غاری پیدا میکنند و تصمیم براین میشه این شهدای بزرگوار رو در اونجا خاک کنند.         

در روز تشییع جنازه با شکوه و با عظمت این پنج شهید وقتی مردم منطقه میبینند این عزت و شرف رو به کار اشتباه خود پی میبرند و با حضور خود در این مراسم به این مراسم عزتی بیشتر میدهند.با تشریف فرمایی امام و مقتدامون در شب لیله ارغائب ۲۶تیر سال ۸۶ اونجا رنگ بویی میگره و حسابی جای مناسبی برای عبادت و درد و دل میشه.

الان نیز همه روزه در تمام اوقات این مکان برای زیارت منتظر حضور بندگان خوب خداست

سری بزنید پشیمون نمیشید(ولنجک بلوار دانشجو)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
ای شهیدان با روح پاکتان بر فراز ایران اسلامی به پرواز دربیایید و دستی بر سر جوانان ما بکشید تا آنها هم مثل شما خدائی شوند خوش به سعادت شهدا و خوش به سعادت شما که خلوتگاهتان مزار شهدای غریب و گمنام است که بوی بقیع را در کنار مزار پاکشان حس می کنید هر وقت به آن مکان پاک رفتید ما را هم دعا کنید .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها