أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* همزمان با تشدید فعالیت ها و جلسات انتخاباتی اصلاح طلبان جهت معرفی نامزد انتخاباتی خود با خبر شدیم که محمدرضا عارف از گزینه های اصلی اصلاحات و فرد مورد تایید و حمایت محمد خاتمی در روزهای گذشته جلسه ای را با برخی از استانداران دوره اصلاحات جهت بررسی وضعیت مقبولیت دو خرداد در استان ها و منطقه بندی های فعالیت های انتخاباتی انجام داده اند.

* به دنبال اعتراضات اخیر حجت الاسلام جهانشاهی(طلبه سیرجانی) به دادگاه ویژه روحانیت و تحصن ایشان و همرانش مقابل درب این دادگاه، روزنامه شرق با اعزام خبرنگاری به قم از طلبه سیرجانی درخواست وقت مصاحبه ای تفصیلی را با این روزنامه نموده است. طلبه سیرجانی نیز در جواب خبرنگار شرق با رد این درخواست از مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب امتناع ورزیده است.

* بنابر اخبار رسیده مدیر خبرگزاری مهر یکی از استان های غربی کشور به علت انتشار مطلبی انتقادی نسبت به استاندار آن منطقه از کار خود برکنار شد. این دومین برکناری مدیر این خبرگزاری در سه ماه گذشته می باشد.

* یکی از پربازدیدترین غرفه های بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن غرفه مشاوران دینی بود که با حضور پرشور مردم همراه بود. بنابر آمارگیری های صورت گرفته از مشاوران دینی در این غرفه بیشترین سوالات مطرح شده و مشاوره های داده شده در خصوص دغدغه های جنسی جوانان و خانواده ها بوده است.

* به دنبال حواشی شب مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم امام رضا(ع) پنج نفر از معترضین توسط مامورین بازداشت شدند. این اعتراضات در پی موضوع و لحن سخنان حجت الاسلام ناطق نوری صورت پذیرفت.

* با خبر شدیم که برخی از علما و یکی از مراجع معظم در پی انتشار تصاویر دست دادن داوران و مسئولین زن المپیک با برخی از ورزشکاران ایرانی و همچنین پخش تصاویر خارج از شئون اسلامی در شبکه های رسانه ملی گلایه های خود را به رئیس سازمان صدا و سیما اعلام داشته اند.

* به دنبال گلایه رهبر انقلاب از تداوم سیاست کنترل جمعیت و توصیه های ایشان به فرهنگ سازی بر افزایش نسل در ایران، برخی از آمارهای حکایت از افزایش بیش از سه برابری جمعیت برخی از مناطق مرزی ایران بخصوص مناطق مرزی در شرق در سال های گذشته در برابر کاهش رشد جمعیت سایر مناطق کشورمان دارد.

* در پی بازدید بسیار پایین حاضرین در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سالن تحول علوم انسانی مسئولین غرفه ها و موسسات حاضر در سالن گلایه های فراوانی را نسبت به موقعیت نامناسب بخش تحول علوم انسانی در نمایشگاه امسال و برخورد نمایشی با مقوله مهمی چون تحول علوم انسانی بیان داشته اند.

* فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر استخدام 300 نفر از برادارن اهل سنت به صورت رسمی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اعلام نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حمزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
۴
۲
اصلاح طلب ها مگر مغز خر خورده اند که در این شرایط وارد انتخابات بشوند شما هم کمتر در این موارد خالی ببندید
پاسخ
شاکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
راشون نمیدیم که بخوان باین به اندازه کافی ملت را در88 دق دادن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خبرگزاری مهر کجا؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
دیار پهلوانان
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
این استان غرب کشوری هم داستانی داره از همه شکایت میکنه
پاسخ
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۲
۳
فاتحه ... هم خونده شد ؟! ... قدرتش رو از شیر پاک شیعه دارد نه از شیر سنی ؟!!!!! اگر برادران اهل سنت در ... رخنه کنند که با خبر شما کردند دیگر می بایست فاتحه ایران شیعی را بخوانیم !!!
پاسخ
از طلاب قمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۸
۳
اینقدر این اصلا ح طلب ها رو بزرگ نکنین اصلا کی از این ها دعوت کرده که بیان. اول برن نسبت شون را با فتنه 88 مشخص کنن بعد بیان حرف اضافه بزنن.
پاسخ
یک آزاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۵
۱
کاش رای واقعی ملت گرفته شود وآنوقت "تاسیه روی شود......
پاسخ
حسین ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
چرابه علت اعمال نفوذ ... آستان قدس باید عده ای جوان بابصیرت که باصلوات اعتراض خودرابه سخنان یک منبری بی بصیرت اعلام کردند دستگیر شوند اما ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها