أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۷۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

ارتباط مستمر و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با دانشجویان، سنت حسنه‌ای است كه رهبر انقلاب از ابتدای انقلاب تاكنون به آن پایبند بوده و همه مسئولان نظام را همواره به آن توصیه كرده‌اند؛ گفت‌وگو‌هایی سرشار از صمیمیت، دقت نظر، تنوع و صراحت.

ايسنا به بهانه دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب روزانه گزیده‌ای از اهم این پرسش‌ و پاسخ‌ها را كه در آن‌ها به وظایف دانشجو نسبت به خود، جامعه و دانشگاه پرداخته‌ شده است، منتشر مي‌كند.

* بعضى مي‌گويند اگر چنانچه صدا و سيما را نقد كنيم، بر خلاف رهبرى مطلبى گفته‌ايم چون رهبرى رئيس صدا و سيما را معين مي‌كند! نظر شما چیست؟

اگر واقعاً ملاك اين باشد، كه آدم بايد به هيچ‌كس اعتراض نكند؛ چون رئيس قوه قضائيه را هم رهبرى انتخاب مي‌كند، رئيس‌جمهور هم بعد از انتخابات، تنفيذ رهبرى دارد؛ مي‌گويد نصب كردم. پس بايد به هيچ‌كس اعتراض نكرد. نه آقا، اولاً صدا و سيما را رهبرى اداره نمي‌كند؛ اين معلوم باشد. صدا و سيما را رئيس صدا و سيما اداره مي‌كند و رهبرى هم در موارد زيادى اعتراض‌هائى دارد. همين اعتراض‌هائى كه شما داريد، بعضى‌هايش يا خيلى‌هايش، اعتراض‌هاى ما هم هست. احتمالاً اعتراض‌هاى ديگرى هم هست كه چون براى من از جوانب مختلف گزارش مى‌آورند ـ با اينكه خود من ممكن است به قدر شما تماشاچى تلويزيون يا گوش‌كننده راديو نباشم ـ اطلاعاتم زياد است. از وضع صدا و سيما اعتراض‌هائى هم مي‌كنيم، اشكالاتى هم مي‌كنيم، گاهى با آنها دعوا هم مي‌كنيم. بالاخره آنها هم يك ضرورت‌هائى دارند و جواب مي‌دهند؛ گاهى جوابشان درست است، گاهى هم نادرست است. به هر حال اعتراض هست و انتقاد شما از صدا و سيما مطلقاً به رهبرى منتقل نمي‌شود. شما حق داريد انتقاد كنيد؛ هيچ اشكالى ندارد.

 
(ديدار دانشجويان با رهبر انقلاب 87/7/7)

 
منبع: پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خداپدرت رو بیامرزه این حرفها نیست رئیس دفتر ضرغامی به راحتی هر اعتراضی به عملکرد مدیران سازمان مخالف با نظر اقا قلمداد می کند زیرا رهبر ضرغامی رو انتخاب کرده وضرغامی هم مدیر متخلف را انتخاب کرده واعتراض معنی ندارد.برای یکی از بستگان من این اتفاق در صدا وسیما افتاده است از حرف تا عمل......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها