کد خبر: ۷۳۱۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
بدنبال وقوع زلزله در آذربایجان شرقی، رسانه های ضد انقلاب تلاش گسترده ای را برای سو استفاده از این حادثه آغاز کرده اند.
به گزارش «ندای انقلاب»، بدنبال وقوع دو زلزله ۶ و ۷ ریشتری روز گذشته در شهرستانهای استان آذربایجان شرقی ، رسانه های ضد انقلاب تلاش گسترده ای را برای سو استفاده از این حادثه دلخراش آغاز کرده اند.

به طوریکه همزمان با انتشار خبر وقوع زلزله و اعلام آمار تلفات ، رسانه های ضد انقلاب با استفاده از عناوین تحریک آمیز قومیتی بدنبال ناامن سازی مناطق شمال غربی کشور هستند. 

سایت خودنویس در خبری با عنوان «زلزله زدگان نیازمند یاری، کرکره سایت هلال احمر پایین» مدعی شده «صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم از طرف دیگر تقریبا راه سکوت درباره زلزله را در پیش گرفته است و همزمان با کشته‌ و مجروح‌ شدن اهالی آذربایجان شرقی، مشغول پخش برنامه دعای مربوط به ماه رمضان بوده است.» 

وبسایت ندای سبز آزادی نیز در مطلبی با عنوان «هموطنان آذری قربانیان جدید زلزله» می نویسد «قربانیان جدید زلزله در ایران هموطنان آذری هستند. زلزله همچنان در ایران جان شهروندان بی‌گناه را می ستاند؛ آنان پیش از آن که قربانی خودنمایی طبیعت باشند، قربانیان ضعف تکنولوژی ، عدم مقاوم سازی ساختمان ها و توسعه نیافتگی و سوء مدیریت حاکمان اقتدارگرا محسوب می شوند. زلزله ی اخیر در آذربایجان شرقی نیز همچون موارد قبلی در ایران نه ۷ و ۸ ریشتر، که حدود ۶ ریشتر اعلام شده است. زلزله ای که هفته ای نیست در این مقیاس، ژاپن را نلرزاند. با وجود این، زلزله ی ۲/۶ ریشتری روز گذشته تاکنون بیش از ۲۲۰ هموطن را قربانی کرده و بیش از ۱۵۰۰ مصدوم داشته و هنوز شمار دقیق آسیب دیدگان مشخص نشده؛ بیم آن می رود که شهروندان مظلوم دیگری زیر آوار جان باخته باشند.» 

وبسایت دگربان نیز در خبری با عنوان «سکوت صدا و سیما درباره زمین‌لرزه آذربایجان» مدعی شده « صدا و سیمای جمهوری اسلامی از پوشش اخبار دو زمین لرزه پر قدرت در آذربایجان شرقی که تاکنون بیش از ۱۸۰ کشته و دست‌کم هزار و ۳۰۰ داشته٬ خودداری کرده است.»
 
این جریان مسموم اطلاع رسانی در حالی صورت می گیرد که توسعه ناآرامی ها در مناطق شرقی ترکیه به عنوان اصلی ترین پایگاه حامی مخالفان دولت سوریه را فرا گرفته و نهادهای جاسوسی غرب به دنبال ناامن کردن مناطق شمال غربی ایران هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
۴
۲
چرا هنوز احمدی نژاد پیامی نداده؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها