أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۴۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
راديو فردا مطابق روال گذشته خود طي فراخواني از افراد مجهول الهويه درخواست كرد تا اخبار زلزله آذربايجان را براي اين ارگان رسمي سازمان سيا ارسال كنند.

به گزارش کیهان، اين رسانه كه مانند ديگر رسانه هاي خارج نشين در سياه نمايي از جمهوري اسلامي ايران يد طولايي دارد اين بار دست به دامن منابع خبري گمنام و خودساخته شده تا مثل هميشه زندگي مردم در ايران را سياه و فلاكت بار نشان بدهند.

رسانه دولتي ايالات متحده در جديدترين اقدام خود طي مطلبي با عنوان «ديده ها و شنيده ها از زلزله آذربايجان شرقي را با ديگران قسمت كنيد» كاسه گدايي خبري خود را در شبكه اجتماعي «فيس بوك» گسترده است تا مخاطبان گمنام و فرضي اش اخبار مربوط به زلزله اخير را از اين طريق براي شان ارسال كنند. شبكه اجتماعي «فيس بوك» به علت گستردگي كنترل نشده آن شامل افراد مجهول الهويه اي است كه حتي مشخص نيست از كدام نقطه جهان به اين شبكه پيوسته اند. بدين ترتيب در آينده بايد شاهد انتشار اخبار داخلي ايران در راديو فردا توسط افراد ساكن دركاليفرنيا، برلين، لندن و... باشيم!

شايان ذكر است رسانه هاي بيگانه همسو با برخي نشريات داخلي با بهره برداري سياسي از زلزله اخير در آذربايجان شرقي آن را تبديل به سوژه اي براي سياه نمايي درباره مردم ايران كرده اند تا در نقاب دلسوزي براي مردم آنان را از مقاومت و ايستادگي نااميد سازند. در همين راستا پروژه هايي مانند «شهروند خبرنگار» از طرف اين بنگاه هاي خبرپراكني خارجي حمايت مي شوند تا بدين ترتيب ضمن خبرسازي، براي منابع مجعول و بي نام و نشان خود اعتبار جعل كنند. گفتني است چندي پيش مسئول بخش فارسي بي بي سي- رسانه سلطنتي انگلستان- اعلام كرده بود: «هنر ما اين است كه اخبار داخل ايران را از خارج ايران مي گوييم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها