أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۳۸۵۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
با راه‌اندازی ایستگاه‌های «بیداری اسلامی» در تهران، مردم پایتخت تا روز عید فطر می‌توانند سوال‌ها و ابهام‌های خود درباره تحولات سوریه، میانمار، عربستان و بحرین را به صورت مستقیم با کارشناسان مطرح کنند و پاسخ بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هنری-رسانه‌ی اوج، این سازمان با هدف حمایت معنوی از این حرکت فراگیر و روشنگری درباره ابعاد انقلاب‌های منطقه، ایستگاه‌های «بیداری اسلامی» را با شعار «حقیقت دیدنی است نه شنیدنی» در 10 نقطه از شهر تهران راه‌اندازی کرده است.

 

میدان ولی‌عصر(عج)، فلکه اول صادقیه، میدان ونک، میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان نبوت (هفت حوض)، میدان انقلاب، میدان بهارستان، چهار راه ولی‌عصر(عج) و سه راه تهرانپارس محل استقرار این ایستگاه‌هاست.

فعالیت این ایستگاه‌ها از یک هفته پیش در سطح شهر تهران آغاز شده است و تا روز عید فطر و به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

 

 

 

ایستگاه های مذکور به صورت دیداری و شنیداری طراحی شده و از بخش‌هایی هم‌چون «خبر» و «عکس» تشکیل شده‌اند.

در بخش «عکس» تصاویری از کشتار مسلمانان میانمار و سوریه قرار گرفته و در بخش اخبار نیز مطالب متنوعی درباره حرکت بیداری اسلامی و آخرین تحولات آن در جهان اسلام درج شده که علاقه‌مندان می‌توانند این اخبار و تصاویر را به صورت ایستاده تماشا و مطالعه کنند. در ضمن در هر یک از ایستگاه‌ها تلویزیون‌هایی وجود دارد که تصاویر و کلیپ‌های مختلف تولید شده در این خصوص را نمایش می‌دهند.

 

 

 

بخش مهم فعالیت ایستگاه‌های بیداری، حضور کارشناسانی است که به سوال‌های مراجعه‌کنندگان درباره تحولات جهان اسلام پاسخ می‌دهند. «روشنگری در خصوص اوضاع سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت»، «اطلاع‌رسانی درباره وضعیت شیعیان در کشور عربستان»، «معرفی انقلاب بحرین» و «آشنا کردن مردم با دردهای مسلمانان میانمار و معرفی چالش میان بودائیان و مردم مسلمان» به عنوان چهار محور عمده و اصلی فعالیت این ایستگاه معرفی شده است.

بر اساس این گزارش، «بیداری اسلامی» حرکتی مردمی است که در دو سال اخیر در جهان اسلام به صورتی خودجوش و مردمی به راه افتاده و دیکتاتورهای منطقه و دست نشانده‌های قدرت‌های استکباری را هدف قرار داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خدا خیرشون بده.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها