أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۹۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
پدر یک دختر 18 ساله، دیوید چمپیون، چندین بار با مشت به صورت دختر خود کوبیده و مادرش نظاره‌گر آن بوده است. دلیل این اقدامات وحشیانه این بوده است که...
جام نیوز از  دیلی میل، پدر یک دختر 18 ساله، دیوید چمپیون، چندین بار با مشت به صورت دختر خود کوبیده و مادرش نظاره‌گر آن بوده است.


دلیل این اقدامات وحشیانه این بوده است که این والدین از رنگ پوست نامزد دخترشان خوششان نمی‌آمده است. آنها پس از آن، آدرس این پسر را دنبال کرده و رفتارهای بسیار نژادپرستانه نسبت به او ابراز داشتند که منجر به تماس با پلیس شده است.

 

دیوید، پدر این دختر این هفته به یک سال زندان و مادرش نیز به 9 ماه زندان محکوم شد.

اکنون ،جین، دختر این خانواده، به دنبال توجیه رفتار والدین خود می‌باشد. به گفته وی، پدر و مادر وی آدم های بدی نمی‌باشند و بخاطر تصورات قالبی، رفتاری منفی از خود بروز دادند.


اکنون این دختر به دنبال از هم پاشیده شدن خانواده‌اش، باید به فکر تجربه وضعیت جدید باشد. ماه آینده، وی باید رشته دانشگاهی خود را شروع کند.

این دختر معتقد است که تقصیر خودش بوده که در ابتدای آشنایی با آلفی، درباره وی چیزی به والدینش نگفته است. این دختر می‌گوید همچنان پدر و مادر خود را دوست دارد.

 

آلفی متعلق به خانواده‌ای زیمبابوه‌ای است که 13 سال پیش به انگلیس مهاجرت کردند. این نوجوان سیاه پوست می‌گوید بخاطر رنگ پوستش تاکنون شرائط سختی را تجربه کرده است.

گفتنی است، بر اساس اطلاعاتی که روزنامه تلگراف آن را منتشر کرد در انگلستان 87915 رفتار نژادپرستانه در بین سالهای 2007 تا 2011 وجود داشته است.

 

شایان ذکر است، مرکز مبارزه با نژادپرستی اروپا اخیرا با انتشار گزارشی اعلام کرد که گرایشات نژادپرستی در این قاره به دلیل روند تاریک و مبهم بحران اقتصادی حاکم در کشورهای اروپایی به شدت در حال گسترش و افزایش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها