أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۵۵۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حاشیه اجلاس سران كشورهای غيرمتعهد در چهار محور انرژی صلح‌آمیز هسته‌يی، هوا فضا، نانوفناوري و تجهیزات پزشكی برگزار می‌شود.
ايسنا، پرویز كرمی، ريیس مركز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری با اعلام این مطلب تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران با نمایش آخرین دستاوردهای حاصل شده در طول سال‌های گذشته به تمامی 120 كشور عضو اعلام می‌كند كه آماده انتقال تجربیات خود و همكاری در حوزه انتقال دانش فنی است و این اعتقاد را بارور می‌كند كه اقتدار علمی فناوری ایران، اقتدار كل كشورهای غیر متعهد را به همراه می آورد.



وي تصریح كرد: همچنین در سالن همایش‌های صدا و سیما كه مختص وزرا و كارشناسان كشورهای غیرمتعهد است، دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه زيست فناوري، میكروالكترونیك، نفت، انرژی‌های نو و... به نمایش در می‌آید.

به گفته كرمی برای نخستين بار كتاب نفیس تصویری كه نمایشگر گوشه ای از پیشرفت فناوری كشور است، در اختیار هیات‌های شركت‌كننده در این اجلاس نیز قرار ‌خواهد گرفت.

مشاور معاون علمی و فناوری ريیس جمهور همچنین از خبرنگاران داخلی و خارجی شركت كننده در این اجلاس دعوت كرد تا از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

شانزدهمین اجلاس سران كشورهای عضو جنبش عدم تعهد شامل اجلاس كارشناسان در روزهای یكشنبه و دوشنبه، اجلاس وزرا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و اجلاس سران نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته برگزار می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها