أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۵۷۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
دبیرکل حزب تروریست کوموله ادعاهای تازه ای را در خصوص نبرد احتمالی ایران و رژیم صهیونیستی بیان کرده است.
 به گزارش پایگاه خبری عصر، امروز عبدالله مهتدی دبیر کل حزب تروریست کوموله، در آخرین مصاحبه با شبکه ضد ایرانی العربیه، مدعی شده که ما در جنگ علیه ایران در کنار رژیم ایران نخواهیم ایستاد!
 
البته اشاره کردن کلمه "ما" در صحبت اخیرش با العربیه باید مورد نقد جدی قرار بگیرد؛ اینکه چرا مهتدی خود و هم حزبی هایش را به مثابه همه "کردهای" ایرانی می‌داند؟ و تلاش دارد با تحت تاثیر قرار دادن احساسات کردها خویش را به عنوان رهبر و یا سخنگوی همه اکراد ایرانی معرفی کند که در صورت تجاوز دشمن به کشور از حمایت نمودن نظام دست خواهند کشید!
 
دبیر کل حزب تروریست کوموله، در این مصاحبه مدعی شده است که برای احقاق حق مردم کرد، به صورت مسالمت آمیز به مبارزه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد!
 
حزبی که دستش به خون بیگناهان زیادی آلوده است چگونه می تواند به خود اجازه دهد برای مردم ایران و کردهای ایرانی تعیین تکلیف نماید و خویش را جزیی از مردم بدانند؟
 
بر اساس این گزارش، در جریان اغتشاشات صورت گرفته پس از انتخابات ریاست جمهوری که به بهانه تقلب صورت گرفت، این حزب بارها و بارها اقدام به جبهه‌‌گیری علیه کشور کرده و در مواردی نیز با اعزام نیروهای آموزش دیده در جمع معترضان اغتشاش‌‌طلب، نهایت سعی خود را برای برهم زدن نظم کشور صورت داد.
 
اما برای نشان دادن فاصله بین حقیقت و دروغ این فرد هتاک و منافق، اشاره به سخنان ملا قادر قادری برای نشان دادن میزان ارادت کردها به اسلام و نظام در سفر مقام معظم رهبری به کردستان خالی از لطف نیست، در قسمتی از صحبت‌های خود می گوید: "اهل سنت اورامانات در جنگ با صدامیان و گروهکهای ضد انقلاب 3100 شهید و جانباز و 100 آزاده را تقدیم و شهرستان پاوه به تنهایی با جمعیتی حدود 50 هزار نفر ، 600شهید را تقدیم انقلاب نموده و این‌ها سند صداقت و استقامت مردم اورامانات هستند."
 
شهدای ماموستا و طلبه‌ای مانند: شهید ملاکریم مکی پور، ملا محمدامینی، ملا محمد اتوپر، ملا سلمان حسینی، ملا بابا نقش بندی، ملا تقی ملاولی و غیره، شواهدی هستند جاری در بطن این جامعه غیور، یعنی کردهای ایرانی که با اهدا خونشان در راه انقلاب و اسلام شان بر آسمان کشور و مردم شان همچون ستاره درخشیدند.
 
از آن گذشته، در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان که در سال 88 صورت گرفت، مردم شهرها و روستاهای این استان، با آن استقبال خیره کننده نشان دادند که همچنان گوش به فرمان رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آماده جانفشانی دوباره هستند.
 
هرچند مدتی است که اقلیم کردستان عراق مکانی شده است برای تروریست های منطقه و تردد ماموران اسرائیلی، اما هیچگاه دامن پاک اکراد ایرانی آلوده لکه‌های بی آبروی اقلیم مجاور نشده و نخواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها