يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۵۷۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* اخیرا جمعی از فعالین سیاسی دوم خرداد و عوامل فتنه سال 88 با راه اندازی جلساتی به نام سرای قلم اقدام به برگزاری گعده های سیاسی نموده اند. این جلسات با حضور برخی از تئوریسین های اطلاحات و همچنین برخی از اعضای مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه و ملی تهران و همچنین چهره های چون علیرضا بهشتی و مهدی خزعلی به صورت ماهیانه در تهران در حال برگزاری می باشد.

* عبدالرضا مصری در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود با تکذیب مصاحبه منتشر شده از وی در سایت خبرآنلاین در خصوص تعریف و تمجید مصری از استاندار کرمانشاه گفته است: " این سایت در حدی نبود که بنده جوابی به آن بدهم!"

* پس از اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر از قطع بودجه جدول شماره 12 در سال آینده را داده با خبر شدیم که با گذشت حدودً نیمی از سال 91 هنوز بودجه موسسات و نهاد های فرهنگی حاضر در جدول 12 بودجه سال 91 و همچنین حمایت های مالی از پروژه های فرهنگی هنوز پرداخت نگردیده است. خبرها حاکی از عدم پرداخت این بودجه در سال جاری به بهانه وجود تحریم ها را دارد.

* با خبر شدیم که روز گذشته شبکه چهار سیما در مستندی تحت عنوان« فصلی دیگر» به بررسی موفقیت های برخی از هنرمندان فعال در فتنه 88 پرداخته است. برجسته ساختن فعالیت های افرادی همچون«آلفرد یعقوب زاده» و ...از فعالان در فتنه ۸۸ بخشی از این مستند بود.

* پس از نارضایتی های فراوان طلاب و فضلای نسبت به مواضع حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در وقایع سال 88 و از دست رفتن جایگاه آقای هاشمی در بین طلاب حوزه های علمیه شاهد آن هستیم که برخی از افراد منصوب به ایشان بخصوص برخی از مرتبطین وی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) قم به دنبال هماهنگی و رایزنی برای ثبت نام و تشکیل جلسه ای با حضور جمع کثیری از طلاب و فضلای قم در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اوایل مهر ماه می باشند.

* با تشدید فعالیت های زودهنگام برخی از کاندیداهای چند ساله ریاست جمهوری یازدهم، مطلع شدیم که یکی از این کاندیداهای مشهور اخیراً اقدام به اجازه نمودن دفاتر انتخاباتی خود در استان های غربی نموده است.

* موج تغییر استانداران کشور همچنان ادامه داشته و آخرین اخبار حکایت از تغییر دو استاندار دیگر در روزهای آتی را دارد. لازم به ذکر است که این تغییرات پس از برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد اتفاق خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
وبلاگ حامیان سعید جلیلی

jalili-saeid.blogfa.com
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
همه مخالف استاندار کرمانشاه هستن چرا عوض نمیشه خدا عالمه...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
تل بوده و بوده هر وقت دولت پول کم اورده از بودجه فرهنگی کم گذاشته. واقعا جای تاسف داره
پاسخ
مطلع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
اخبار رسیده حاکی از آن است که تعداد طلاب برای حضور در این جلسه هنوز به حد نساب نرسیده است و برگزاری این جلسه منوط به کامل شدن دیدار کنندگان با آقای هاشمی رفسنجانی می باشد
پاسخ
سامورایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
دیگه شم نمی رسه چون شعور طلاب زیاده و ...
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
مثلا برای حوزه فرهنگ میلیاردها تومن بودجه بدن مگه فرقی میکنه (خدا میدونه کجاها هزینه میشه)بعدش هم حس میکنم اتفاقات بدی در حال رخ دادنه (عدم برخورد با فتنه گران داره به جاهای باریک میرسه خدا به داد ملت برسه که همیشه بازنده اقدامات سیاسی هستن)
پاسخ
طلبه قمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
ما همچنان حامي ايت الله هاشمي هستيم
پاسخ
سلاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
فقط دکتر خلبان سردار سرتیپ شهردار و ..
قالیباف
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها