أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۶۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۱ دی ۱۳۸۹

دختر نخست وزير ايتاليا تاكيد كرد رسوايي‌هاي جنسي پدرش به قدري آزار دهنده است كه وي از برلوسكوني به تنگ آمده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگليسي ديلي‌‌تلگراف، "باربارا برلوسكوني " 26 ساله كه يكي از سه فرزند حاصل از ازدواج دوم "سيلويو برلوسكوني " است در گفت‌وگو با مجله "ونيتي فير " اعلام كرد از رسوايي‌هاي جنسي فراوان پدرش بسيار آزرده خاطر است.

برلوسكوني كه اكنون 74 ساله است در هفته‌هاي گذشته با اعتراض‌هاي شديد در زمينه سياست‌ها و فساد اخلاقيش روبرو بود.

معترضان اميدوار به سرنگوني برلوسكوني بودند و تصميم داشتند تظاهراتي را براي اعلام پيروزي خود تا سرنگوني او برگزار كنند اما برلوسكوني تنها با اختلاف سه راي مخالف در پارلمان توانست از عدم كسب راي اعتماد فرار كند.

برلوسكوني تا كنون با رسوايي‌هاي متعددي از جمله فساد اخلاقي روبرو بود و دولت او نيز به خاطر نوع سياست‌هايش هدف انتقادهاي شديد مخالفان قرار داشته است.

همچنين نخست وزير 74 ساله ايتاليا كه هفته گذشته در پارلمان اين كشور راي اعتماد شكننده‌اي گرفت و باعث تظاهرات گسترده مردمي عليه وي شد، 37 انگشتر طلاي گران قيمت را براي هديه كريسمس به نمايندگان زن پارلمان ايتاليا سفارش داده است.

برلوسكوني اين حلقه‌هاي هزار و 193 پوندي سفارشي را به 24 نماينده زن پارلمان و 13 سناتور زن مجلس سناي ايتاليا به مناسبت سال نوي ميلادي هديه خواهد داد.

خبر خريد 37 حلقه براي نمايندگان زن پارلمان ايتاليا در حالي منتشر مي‌شود كه پيش از اين "ماريا ترزا "، 38 ساله كه براي يك شركت "گارد محافظ " كار مي‌كند به همراه دو دختر ديگر به داشتن رابطه نامشروع با نخست‌وزير 74 ساله ايتاليا در حين يك ميهماني در اقامتگاه برولوسكوني در رم در سپتامبر 2008 اعتراف كرد.

آنچه بيش از همه در ميان اين رسوايي‌هاي اخلاقي به چشم مي‌خورد همنشيني و رابطه برلوسكوني‌ با دختران و زنان جواني است كه اكثرا حتي يك سوم سن او را نيز ندارند.

وي پس از ادامه ارتباط‌هاي نامشروع خود با چندين زن و دختر كه عمدتا هنرپيشه يا مانكن بودند، اين افراد را به پست‌ها و مقام‌هاي سياسي ايتاليا رساند و بدين ترتيب توجه رسانه‌ها را بيش از پيش به خود معطوف كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها