يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۷۰۰۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
جهت یادآوری به ریاست محترم رسانه ملی:
او که سابقه بایکوت و بی اعتنایی کامل دعوت 30 رسانه معتبر ارزشی نسبت به شرکت در نشستی مطبوعاتی را در کارنامه خود دارد، دو ادعای تأمل برانگیز در پاسخ به سؤال یک دانشجو مطرح نمود. او اولاً منتقدین خود را به دو دسته «آنها که متقاضی پخش پورنوگرافی هستند» و «آنها که حتی مجوزهای رهبری را هم برنتافته و با حضور زن در تلویزیون هم مخالف اند» تقسیم نمود. سپس ممنوع التصویر شدن نیروهای حزب اللهی را شدیداً رد کرد. اکنون برای یادآوری، نام چند تن از برجستگان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که بصورت دائم یا موقت ممنوع التصویر شدند را ذکر می نماییم.

سرویس نقد رسانه 598/ پس از سالها و با تأکید مستقیم مقام معظم رهبری، مهندس عزت الله ضرغامی ریاست سازمان صدا و سیما در نشست دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل شرکت نمود و به چند سؤال نیز جهت سلب مسئولیت پاسخ گفت. او که سابقه بایکوت و بی اعتنایی کامل دعوت 30 رسانه معتبر ارزشی نسبت به شرکت در نشستی مطبوعاتی را در کارنامه خود دارد، دو ادعای تأمل برانگیز در پاسخ به سؤال یک دانشجو مطرح نمود. او اولاً منتقدین خود را به دو دسته «آنها که متقاضی پخش پورنوگرافی هستند» و «آنها که حتی مجوزهای رهبری را هم برنتافته و با حضور زن در تلویزیون هم مخالف اند» تقسیم نمود. سپس ممنوع التصویر شدن نیروهای حزب اللهی را شدیداً رد کرد.

اکنون برای یادآوری، نام چند تن از برجستگان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که بصورت دائم یا موقت ممنوع التصویر شدند را ذکر می نماییم. ابتدائاً یادآور می شویم که ممنوع التصویر شدن در تلویزیون به دو صورت رخ می دهد: یا نامه ای کتبی به خود فرد داده می شود و یا به مجموعه های ذی ربط نامه ای ارسال شده و در آن دعوت از فرد مذکور، ممنوع اعلام می گردد.

1- دکتر وحید یامین پور

یامین پور که سابقه اجرای موفق مناظره های «روبه فردا» را در کارنامه خود دارد، به دلیل طرح انتقاداتی از رسانه ملی، تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر گردیده است. وی ابتدائاً مباحث انتقادی خود را درون سازمان و در جلسات تصمیم گیری و برنامه ریزی طرح می نمود که علی رغم غلبه نظری آنها، مدیران سازمان بر اساس رأی و سلیقه شخصی خویش عمل می نمودند. نقدهای مفصل او بر مدیریت صدا و سیما در وبلاگ شخصی اش ((kistiema.blogfa.com موجود است. یامین پور از سال 89 تاکنون اجازه تولید و شرکت در هیچ برنامه ای را نداشته است.



2- وحید جلیلی

جلیلی که سردبیری سابق نشریه سوره و کنونی ماهنامه راه را بر عهده دارد نیز به دلیل انتقاداتش به صدا و سیما هم اکنون ممنوع التصویر می باشد. مجموع دفعات حضور او در صدا و سیما از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی کند و آخرین حضورش نیز در سال گذشته با تلاش نادر طالب زاده در برنامه راز بوده است. به گفته او، یکبار که در برنامه ای رادیویی جملاتی در نقد صدا و سیما بیان داشت، به دستور مستقیم دفتر آقای ضرغامی از برنامه اخراج گردید. در نامه 25 رسانه انقلابی خطاب به مهندس ضرغامی در انتقاد به برنامه هفت، تقاضای حضور او در این برنامه بعنوان نماینده فکری جریان حزب الله در عرصه سینما مطرح شده بود که با مخالفت مستقیم ریاست سازمان مواجه شد و این برنامه با حضور بسیاری از کارشناسان دیگر غیر از او برگزار گردید.


3- حاج سعید قاسمی

قاسمی که بعنوان «احیاگر تفکر انقلابی حضرت روح الله» در میان نسل جدید جوانان انقلابی شهرت یافته است نیز در سالهای اخیر تنها دوبار و آن هم با تلاش ویژه یامین پور در برنامه «روبه فردا» و نیز در برنامه «راز» اجازه حضور یافت. او که به تعبیر شهید آوینی «یکی از پرورده های میدان رزم و جهاد فی سبیل الله است و اگر انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی جز پرورش انسانهایی اینچنین نداشت، باز هم می‌ارزید تا حزب الله جان و سر خویش را فدای حفظ آن کند» به دلیل انتقاداتش نسبت به صدا و سیما، نه تنها در هیچ یک از برنامه های تلویزیون مورد دعوت قرار نمی گیرد، بلکه هیچ گزارشی از سخنرانی های مهم او در این رسانه ارائه نمی گردد.


4- محمد رضا شهیدی فر

شهیدی فر که اجرای موفق گفتگوهای صبحگاهی با حجت الاسلام شهاب مرادی و نیز برنامه موفق و چالشی پارک ملت را در کارنامه خود دارد، پس از پایان انتخابات مجلس مورد خداحافظی مدیران رسانه ملی قرار گرفت! گفته می شود دلیل این اخراج، طرح انتقادی از صدا و سیما در یک جلسه درون سازمانی بوده است.



5- رضا برجی

رضا برجی از همکاران شهید آوینی در مجموعه روایت فتح، سوابق انقلابی عكاسي در 75 كشور جهان، تهيه كنندگی، كارگردانی و تصويربرداری 15 سريال مستند و جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند و جنگ در سومین جشنواره فیلم سیما را در کارنامه خود دارد. برجی که از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس می باشد، به دلیل طرح انتقاداتی نسبت به صدا و سیما ممنوع التصویر گشته، تا جایی که این رسانه هیچ گزارشی از وضعیت بحرانی او و بستری شدنش در چند ماه گذشته پخش نکرد.



6- فرج الله سلحشور

سلحشور که خلق سریال های «یوسف پیامبر» و «مردان آنجلس» را در کارنامه خود دارد، علی رغم طرح انتقاداتی نسبت به فضای جامعه سینمایی کشور و حمله بی رحمانه جمعی از این قشر به او، فرصت حضور در برنامه هفت و دفاع از خود را نیافت. او که در یک سال اخیر به جمع منتقدان رسانه ملی پیوسته است، مانند سایر اعضای این جمع، توفیق حضور در رسانه ملی را ندارد.




7- حجت الاسلام قاسم روانبخش

حجت الاسلام روانبخش، سردبیر هفته نامه پرتو سخن و از شاگردان حضرت علامه مصباح یزدی، در ایام فتنه 88 و قبل و بعد از آن، با شرکت مکرر در مناظرات و سخنرانی ها از فعال ترین نیروهای بصیرت بخش محسوب می گردد که متأسفانه با ممنوعیت آنتن صدا و سیما مواجه است. مناظرات او با تاج زاده، محمد رضا خاتمی، مرعشی، زیباکلام و... از مهمترین مناظرات جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی است.



8، 9، 10، ... - همه منتقدین تلویزیون

اما «ممنوع التصویری» تنها مختص به چهره های مطرح فرهنگی و سیاسی نمی باشد و بطور کلی تمامی منتقدین جدی تلویزیون از موهبت آنتن محروم اند. همانطورکه بارها ذکر شده، صدا و سیما هیچ بازتابی از انتقاداتی که نسبت به او طرح می گردد ندارد و هیچ یک از مسئولین و نیروهای او حق مصاحبه ای انتقادی در باب صدا و سیما را ندارند. حتی مسئولین «مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما» نیز از مصاحبه انتقادی در باب صدا و سیما با پایگاه 598 امتناع ورزیده اند.

افراد نامبرده ممنوع التصویرهای کنونی صدا و سیما می باشند. اما این ممنوعیت سابقه ای طولانی تر داشته و چهره های مهم دیگری نیز سابقاً از آن بهره مند بودند!

در کمال ناباوری، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان چند سال قبل به مدت 2 سال ممنوع التصویر بوده و اجازه حضور در تلویزیون را نداشت. دلیل این امر نیز همان انتقادات او نسبت به این رسانه است.


نیز دکتر حسن عباسی با وجود اتمام دوره ممنوع التصویری که بواسطه شکایت سران دولت اصلاحات از وی روی داده بود، تا سالها در صدا و سیما اجازه حضور نیافت و نهایتاً با تلاش دکتر یامین پور به برنامه «دیروز، امروز، فردا» راه یافت و پس از آن نیز جمعاً 6 مرتبه به صدا و سیما دعوت شد. از آخرین حضور عباسی در صدا و سیما حدود 7 ماه می گذرد.

اکثر افراد نامبرده به همراه معدودی دیگر (نظیر استاد رحیم پور ازغدی) که هنوز توفیق ممنوع التصویر بودن را نیافته اند، بدنه اصلی جبهه فکری انقلاب اسلامی را تشکیل داده و نسل امروز انقلابی، با آموزه های ایشان پرورش یافته اند. گفتنی است این حذفها در حالی است که فقدان قدرت ارائه تحلیل های کارشناسی سیاسی و فرهنگی در صدا و سیما حقیقتی است که مکرراً توسط دلسوزان تأکید شده و نیز بر همگان و از جمله خود سازمان عیان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷۶
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۸۸
۴۶
اومدن این افراد به صداوسیما خوبه منتها به شرطی که افرادی با جریان فکری مخالف اینها هم بتوونند به صداو سیما بیاند و نظراتشون رو رودرو بیان کنند یعنی طوری نباشه که فقط کسایی که نماینده یک طیف خاص از مردم هستند تو برنامه به هرکسی که دلشون خواست تهمت دروغ بزنند در حالی که طرف مقابلش اجازه حضور نداره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
من فقط موندم اینا به چی منفی دادن؟
گاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
به اينكه رفيق ناشناس شما هم به اينها تهمت زذه وي نوشته اينها "تهمت دروغ " مي زنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
شما که فقط بی بی سی میبینی این ها رو به اونجا هم بگو
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۵۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
البته اگه مخالفی باشه که بیاد از عملکردشون دفاع کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴۳
۴
سلام چرا مستند سازان و مستند های انقلابی رو نمی گید خیلی چیزهای دیگه خبر بسته ننویسید
خیلی کسای دیگه هم هستند که به رسانه ضرغامی راه ندارند
پاسخ
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۳
۲۸
رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه مسلمین جهان به نظر بنده حقیر و سرباز جان بر کف حضرت مهدی(عج) و شما تنها نایب ایشان در عصر غیبت آقای ضرغامی اصلا صلاحیت ریاست صدا و سیمای ایران اسلامی را ندارد.جانم به فدایتان
قلبم سرشار از اندوه و افسوس است.
پاسخ
رهگزر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲
۳۰
شاید این افراد نامبرده هنوز نمیدونستند که نباید مشکلات کارشناسی ومدیریتی رو در هر برنامه ای متذکر شد واقعا خیلی هاشون یه جوری بحث میکنن که انگار طلبکارند وبجز اینا دیگه هیچ کی خوب فکر نمیکنه بارها شاهد این بودید که در هر برنامه ای که مجالی براشون باشه یه گریزی هم به مدیریت رسانه ملی میزنند. اما اگه به خاطر تذکر درمورد سیاست های غلط مدیریتی از این جور کارها انجام میشه باید به ریاست رسانه ملی گفت دانشگاه به تفکر خوب احتیاج شدید داره خواهشا جلوی خوراک فکری نسل جدید رونگیرید وحتما مسئول هستید .باز هم خوبه که همشون هم از یاران جبهه هستند
پاسخ
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۵
۴
لطفا نگید طیف خاص فکر می کنم این کارشناسانی که نامبرده شدن مواظعشون اصول اصلی انقلابه ،، همون که امامون گفت حمایت از مستضعینی که همیشه برای حفظ انقلاب و این آب و خاک در صف اول هستن و در اکثریت هستند
پاسخ
جعفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۸
۳۸
به نظر من نبودنشون در صدا و سيما خيلي مهم نيست چون صدا و سيما كلا در انحصار همفكرانشان است هنر آنست كه به دگر انديشان هم فرصت اظهار نظر در صدا و سيما داده شود چون صدا و سيما از بودجه بيت المال استفاده مي كند!!!!
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۳:۲۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۶
۲۲
مگه الان آقای خاتمی به تلویزیون راه داره که 8سال رئیس جمهور بود؟اگه رسانه ملی هست باید همه ی گروه ها بتونن نظراتشونو بدن نه فط مخصوص یه حزب یا گروه باشه که متاسفانه الان اینطوریه وما نمیبینیم که یه اصلاح طلب بیاد و بتونه از تهمتهایی که ناروا بهشون زده میشه دفاع کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
عزيزم هر دولتي چيزي دارد به نام امنيت ملي. در آمريكا كدام يك از رسانه هايش كه مدعي آزادي هستند اجازه حضور نيدر كه يكي از نامزدهاي رياست جمهوري است را مي دهند.
آره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
برای همین بی بی سی از نبودن جیگر در تلویزیون ناراحت شده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
من نمی دونم چرا از هر چی حرف زده می شه زود خاتمی رو میارید وسط! فکر کنم 200 سال دیگه هم توی این مملکت تا بگن خ شماها می گید خاتمی!! حالمون بهم خورد بابا، یه کم تنوع داشته باشید!!!!!
try again
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
نه داداش
اگه 200 سال دیگه نه تنها حرف خ , حتی اگر اسم خاتمی بیاد من یاد دسته بیل خواهم افتاد
یه دسته بیل خوب باد کرده توی تشت آب
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
برای این ناشناس دومیه که به کامنت ناشناس اولیه پاسخ دادن!
چرا هر انتفادی که میشه شما میاین میگین تو آمریکا و اروپا وضع بدتره و...
چرا شما کل رو آمریکا میگیرین؟ کسی نگفته
آمریکا خوبه. ما باید خومون رو با اسلام بسنچیم، نه با کشورهای دیگه.
این عکس رو ببینید.(مارکسیست ها در ابراز عقیده آزادند)
http://avayekanoon.ir/Persian/wp-content/uploads/2010/01/271.jpg
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
خاتمی تو 8 سال ریاست جمهوری اش افتخار نداد به مردم جواب پس بدهد و با وجودی که احمدی نژاد اشتباهات زیادی داره ولی اولین مسئول جمهوری اسلامی بود که بالاخره یک جوابی به دیگران می داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
کاملا باهات موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
زرشک!
ناشناس
FRANCE
۱۵:۳۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
اب رو اونجایی بری زید و...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۳
آقای ضرغامی به نظر من در یک پست دیگه مدیریت کنه بهتره.صداوسیما رو نمیتونه مدیریت کنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۴۸
من دست اقای ضرغامی را به لحاظ ممنوع اتصویر نمودن این گروه افراد را می بوسم.چون رسانه ملی جای این افراد تندرو نیست.اینها فکر میکنند ششدانگ مملکت متعلق به ارث پدری اونها دارد .در رسانه ملی فقط علیه جریان اصلاح طلب صحبت میکنند. اخه خدا پدربیامرزها شما چند نفر کی باشین که بخواهید بجای طیف عظیمی از مردم در رسانه ملی صحبت کنید و تصمیم بگیرید؟اقای ضرغامی به لحاظ شهامت وجسارتی که داشتی در خصوص ممنوع التصویر کردن این افراد دمت گرم و دست مریزاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
باهات موافقم ولی الانشم چندان فرق نکرده
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
دست بوس محترم !وقتی یک مدیر در سطح رسانه ی ملی ظرفیت قبول کاستی های خود (چه برسد به دیگر مسئولان )را که افراد دلسوز نظام به او متذکر می شوند ، ندارد، وضع ما همین می شود ،که بانک که به حکم اکثر مراجع ربوی بودن معاملات آن ثابت شده است دائم از صدا و سیمای ما پخش می شود و مردم را به جنگ با خدا دعوت میکند و هیچ کدام از مسئولین از جمله آقای ضرغامی هشدارهای آقای عباسی را بر نمی تابند.در ضمن دوست عزیز ساده لوحانه است اگرعلت این ممنوع التصویر شدن ها راصحبت از بی کفایتی اصلاح طلبان بدانی ،علت ،صورت مسئله را پاک کردن است که قطعا برای آقای ضرغامی بهتر است که کسی به برخی کارهای اشتباهش ایراد نگیرد تا بخواهد به زحمت بیفتد و آن ها را اصلاح کند.
همدرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۶
۲
فكر ميكنم شما بايد به ايشان حق بديد چون حجم فعاليتهاي شهرداري به حدي بالا رفته كه سيما و صداي بيچاره به اعلام و معرفي انها هم نمي رسند و نميتونند همه دست اندركاران پروژه هارا بجز آقاي ... و چند تا اطرافيا را دعوت كنند تا حالا به بقيه برسه .اي بابا شما يه فرصتي بديد بعد انتخابات به همه ميرسه
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۷
۱۶
ممنوع تصویر شدن امثال پناهیان چیزی از آنها کم نمی کند پالایش افراد فاقد صلاحیت متاسفانه کمبودی است که وجود دارد اما هرچه باشد لااقل دربحث فتنه 88همین صدا سیما و مدیریتش کارنامه قابل قبول دارند اگرچه هیچ نهاد انقلابی واز جمله مدیرانش 100/فاقد ایراد نیستندباید بااتحاد ودر خط رهبری حرکت روبجلوادامه یابد انشاءالله
پاسخ
reza
UNITED STATES
۱۴:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
چه قد منفي داري روحيت خراب نشه عزيزم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
ایناشانی ندارن که حالا بخوادکم بشه یا نه کوچولو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۴
ضرغامی این دوسال گذشته فقط از قبیله خودش خیلی ها را به صداوسیما اورده وانقلاب را هم دارن استحاله میکنن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۹
۲
اینها چهره های تقریبا سرشناس تری اند دهها چهره دیگر که از صدا و سیما انتقاد به جا کرده اند ممنوع التصویر هستند.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۱
۴
گرفتین مارو کجایه شهیدی فر حزب اللهیه این بابا که ارادت عجیبی به اصلاح طلبا داره
پاسخ
مددی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۹
۳
___ درپاسخ این اشکال در دانشگاه شریف برای تمسخر حزب الله توهین آمیز پاسخ داد: هیچ کسی در تلوییون ممنوع التصویر نیست و آخرین موردی که مطرح کردند جیگر بود که ما تکذیب کردیم .
حزب الله باید وی را سوار همان جیگر کند و ورسوایش کند که دیگر چنین توهینی به حزب الله نکند.
پاسخ
فریبرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۷
۱
شما هم که دکان خودتان را زدید چهره های معروف حزب الله کجا و روانبخش و شهیدی فر کجای مارا هستند شما هم دنبال چهره سازی هستید؟!
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۹
واقعا سخنان قاسمي ارزش پخش از رسانه ملي را دارد با انصاف قضاوت كنيد
پاسخ
خط نیوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
بسم الله
همکاران ارجمند بنر شما در صفحه ی اول سایت خط نیوز کار شد
در صورت امکان متقابلا از بنر ما استفاده نمایید.
khatnews.com
پاسخ
مهدی هاشمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲
۲
حزب ا000 میمیرد سازش با 00000 نمی پذیرد؛ شهیدان زنده اند0000
پاسخ
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۷
۱
به نظر برنامه هفت یک شب آقای وحیدجلیلی رو بیارن و به طیف روشنفکر هم بگن هر کسی رو دوست دارن بفرستن برای مناظره و سه چهار ساعت وقت بدن که طرفین حرفاشونو بزنن بعد ببینیم کیا نمی تونن سرشونو بالا بیارن
پاسخ
ساروی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۹
۱۳
وحید یامین پور را تو عرفات در سال 89 دیدم خیلی مغرور بود
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸
۱۴
جای جیگر تو این لیست خالیه!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
جاش نظر تو رو تایید کرده تا اسم تو باشه!
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۶
۳
سلام
سعید قاسمی که به دفعات تو برنامه راز شبکه چهار حاضر شده چرا میگید تنها یک بار ؟ درست صدا سیما اینجور که میگن توان شنیدن انتقاد نداره اما نباید ناحق گفت.
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸
۲
کلا سیستم جوری طراحی شده که تاب و تحمل وجود منتقد رو به هیچ وجه بر نمیتابه و فوری منتقد حذف میشه
همه جای جامعه ما همینجوریه
به لیست بالا اضافه کنید....
پاسخ
احمد67
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۲
صدا و سیما رضایت ندارند.
در ضمن نمی ارزه بخاطره این موضوع دست دشمنهای داخلی و خارجی سوژه داده بشه.
بشخصه از دشمنهای داخلی بیشتر میترسم
پاسخ
اسرافيل
UNITED STATES
۰۰:۴۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱۱
من شخصان به هيج كانال برادرعزت نكاه نميكنم ولى خدا وكيلى اين ادمايى كه ليست كرديد هيج كدام مردمى نيستند شعار انقلابى ميدهند شعور انقلابى نيست اون ناشناسي كه راجع به اقاى خاتمى اراجيف كفت بهتره ...
پاسخ
پيام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲
۹
باسلام واحترام
افرادمذكور،ضمن احترام به ايشان ،خودشان خويشتن راممنوع التصوير نمودند،نه كس ديگري،زيرانهادي كه رسانه ملي است و زير نظر راي مستقيم رهبريست،درآن نبايدكلامي تندتر ازسخنان آقا ويا نرم تر ازسخنان آقا زده شود.بلكه اعتدال گرا وميانه روي،خواسته ايشان است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
تندتر از سخنان آقا؟!! اعتدال؟!! یعنی الآن صدا و سیما داره در حد سخنان آقا حرکت می کنه؟ می دونی با این حرفت چه توهینی به آقا کردی؟ یعنی اعتدالی که تو به رهبری نسبت میدی، باعث پرش مخاطب، اون هم در حد نگران کننده است! کجا اینا حرفی جلوتر از رهبری زدن؟ برای شما متأسفم که عقب موندی.
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
اتفاقا کار دستگاه هایی که زیر نظر رهبری هستند حساس تره آقا پیام.ی سوال دوست عزیز اینکه صبح تا شب مردم در پیام های بازرگانی و سریال ها ،دعوت یه تجملات و مصرف گرایی بشن کلام رهبره؟لطفاا یکبار دیگه صحبت های آقا رو در زمینه ی پرهیز از مصرف گراییگوش بدید.
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۶
۶
بنام خدا
سلام
چرا از ممنوع التصویر مظلومی که اصلا حرفی برعلیه نظام ورهبری وصداوسیما نگفته وممنوع التصویرشده نمیگویید؟؟؟
..آری آقای مشایی
پاسخ
حسن
TURKEY
۰۹:۲۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۳
۷
باید با انصاف بود.

این افراد واقعا افراد ارزشی هستند ولی قبول کنیم جای هر حرفی تو تلویزیون نیست

اگر سخنان سعید قاسیمی و حسن عباسی رو دیده باشید متوجه میشوید که ممکن است حرف هایی بزنند که بسیار درست است اما انعکاس آن در افکار عمومی ممکن است تبعات داشته باشد.
در کل به نظر من روند صدا و سیما رو به پیشرفته
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
روبه پیشرفت؟!!! پس مخاطب روزافزون ماهواره که الآن به 60 درصد رسیده چیه؟ برو یه کم ماهواره ببین تا بفهمی پیشرفته یعنی چی.
ناشناستر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
باحرکات موزونی که امثال آقای شهریاری و احمدزاده توی اعیاد در پیش میگیرن و ترانسفر افراد ناخوش احوالی همچون سید محمد حسینی به شبکه های اونور آبی(لژیونر شدن این مجری) واقعا صداوسیما جهش خیلی پیشرفته ای داشته.
طالب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۵
۲
جناب ساروي
حتما شما هم از نگاه خودت ورانداز كردي يامين پور رو. من از نزديك مي شناسمش. آدم افتاده و متواضعي است. شما در قضاوت بي انصافي كرديد.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱
انشالله هرچه زودتر عوضش كنند
پاسخ
رضا کوچولو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۱
۱۲
برادر من اینا که بیشترشون تندروهای خشک مذهب هستن. مگه همین وحید یامبن پور نبود که وسط حرف دکتر عباسی که داشت در مورد سریال‌های آمریکایی حرف می‌زد پرید و گفت: "اونا سریال‌ها رو برای خراب کردن ما (!!!) می‌سازن." دکتر عباسی هم خوب گذاشت تو کاسه‌ی همچین آدم کوته فکری و گفت: "اینم شد حرف. نگاه‌تون کاملا اشتباه‌ست."

اینا همشون توهم توطئه دارن و هر کسی تفکرش ذره‌ای با اینها متفاوت باشه رو دشمن کیان نظام و رهبری می‌دونن!
پاسخ
ناشناستر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
رضا کوچولو شما وقتی بزرگ شدی بیا بشین پای اینترنت، الان واست خطر داره
رضا کوچولو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
خطاب به نشناستر:

ها ها ها هو هی ها ها هی هی هی ها ها ها هو هو هی ها... من فکر می‌کردم فقط جک‌های من بی‌مزه هستن..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
بنام خدا
بجز رهبران دنيا كه معمولا استراتژيست هاي جهاني براي مديريت جهان هستند ،ساير مديران به ويژه در كشورهاي پيشرفته مثل ژاپن ،امريكا و امثالهم دوره هاي مديريتيشان در يك سيكل 4 تا 5 سال تعريف مي شود و گردش نخبگان در آنها بسيار جدي است چرا كه منافع اقتصادي و ملي كشورهايشان رويكرد مديريت اقتضايي را مي طلبد اما بر عكس !! در كشور ما مديريت ها معمولا دهه اي است!!!
نمونش همين صدا و سيما!!
به نظرم وقتي در دنيا و در حوزه مسائل سياسي - فرهنگي كه بستر هر گونه تحول اقتصادي و نظامي هم است، اينقدر شتابان و اقتضايي است،نبايد سكان چنين رسانه همه گير و موثر در دست يك گروه يا مديريت 10 ساله باشد.
منطقا هر مديري ظرف يك دوره 4 تا 5 سال هر آنچه اندوخته علمي و اجرايي دارد عرضه مي كند و بعد از آن سيكل مديريتي مبتني بر تكرار عملكردي خواهد بود و اين در صدا و سيما كاملا محسوس است.
پيشنهاد بنده اين است نظر سنجي از نظر نظر و اقبال عمومي نسبت به تغيير مديريت صدا و سيما در سطح ملي و فضاي مجازي انجام شده و طي نامه اي سوي نخبگان عرصه رسانه و فرهنگ و علوم جامعه شناسي و روانشانسي تهيه و در اختيار رهبر معظم انقلاب براي ايجاد منطقي اين تغيير صورت گيرد.
چگونه است بعضي بخاطر منافع باندي و حزبي خود و براي برگزاري مراسم فاتحه خواني دولت عدالتخواه و مردمي آقاي دكتر احمدي نژاد تا پيشنهاد ساقط كردن سمت راست جمهوري و در اختيار گرفتن عنان اختيار آن، به رهبريمعظم انقلاب نامه مي نويسند و پيشنهاد هاي آنچناني و در لفافه و پوشش دلسوزي براي نظام!!!!!!!!!!!! مي دهند اما نخبگان فعال و پاكدست و علماي اعلام كه بسيار از عملكرد صدا و سيما و فرهنگ سازي غلط آن دلخونند ، نمي توانند مطالبه بحق خود را از حضرت اقا مطرح كنند؟!
به نظر رهبري عزيز با اقبال به نتيجه اين نظر سنجي مواجه شود.
پس يا علي را بگوييد و اقدام كنيد.
ما مردم حامي ولايت و مملكت نيز پا در ركابيم.
يا حق
پاسخ
faba
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۰
۴
بدنه اصلی جبهه فکری انقلاب اسلامی ?????!!!!!????
پاسخ
محمد مهدی
KUWAIT
۱۹:۲۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۴
۲
جالبه شهیدی فر کنار وحید جلیلی و پناهیان........معلومه که نویسنده شهیدی فر را نمی شناخته و به آرا ایشون درباره نظام آشنا نبوده....احتمالا هم نمی دونسته که این بنده خدا مجری همون مراسمی بود که شهید آوینی را کشوندن تو دانشگاه هنر و هر چی از دهنشون دراومد به شهید آوینی گفتن......
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
خدایا شکرت که ... بایکوت نشده
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
سلام آسیاب گی ونوبت آقای منتقد همه اش که نمیشود نوبت چندنفر خاص باشد بگذار نوبت بقیه هم برسد اینقدر تنگنظر وخودخواه نباشید مگر به اینها تعهدی سپرده اند که همه اش اینها در تلویزیون ظاهر شوند گپ بزنن بگذارید بقیه هم گپ بزنند بقیه هم میخوان گپ بزنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
سلام، ایا به نظر شما سیاست مدار و مدیران بالا که در حال حاضر بیشتر وقتشان صرف این مسائل (بالا موجود در سایت) می شود به جهت خدمت به انقلاب و نظامی اسلامی روح الهی از ته دل فقط پبشرفت نظام را می خواستند وضع این چنین نبود و ضمناً کسانی هستند که به نقل از بنیان گذار انقلاب به فرزند گرامیشان که داخل این سیاست ها نشو پس امام این مدیران میانی را با اهداف شومشان بهتر می شناخت. فقط به امید ظهور هستیم و الا دیگر درست نمی شود و عدل علی (ع) فقط با اسم زنده مانده است.
پاسخ
پایگاه خبری شاخص نیوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام
با عضویت در سایت پایگاه خبری شاخص نیوز (http://shakhesnews.com/) میتوانید مطالب خود را در این سایت به اشتراک بگذارید
با تشکر
روابط عمومی پایگاه خبری شاخص نیوز
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
خالی نبندید سلحشور رو چند وقت پیش تو شبکه قرآن دیدم . چرا سایت شما مرکز اطلاع رسانی چاپلوسان نظام است ؟؟؟؟؟
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
بله، حدود دو سال پیش!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
خدا حفظ کنه این رییس صدا وسیما رو از بس مدیریت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
شما که میگی این اشخاص تند هستند
ایا به اون ایه قران اعتقاد داری که میگه اجازه بدید همه حرفها زده بشه این وسط حق خودش را نمایان میکنه
اجازه بدیم همه حرف بزنن تا حقیقت روشن بشه
پاسخ
علی از تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۴
مگر قاسمی و روانبخش چکاره هستند که به خوداجازه میدهند به هر کس حمله کنند ومورد تشویق هم قرار گیرند مایه تاسف است
پاسخ
هادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
وقتي كساني كه از خودشون هستند نمي تونن بيان تلويزيون واي به حالي بقيه .
پاسخ
هموطن بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۲
اقای ضرغامی مگر صدا و سیما را خریده ؟! چرا جابجاش نمیکنند ؟! ! مگر قحط الرجال است !؟ معلوم نیست این آدم پشتش به کجا و چه کسانی وصل است که هر کاری میکند ، تکان نمیخورد ؟!خدا ورش دارد انشا الله.آمین یا رب العالمین
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
با عرض سلام به همه برو بچ و ارزوی توفیق روز افزون برای همگی
به نظر من اقای ضرغامی لایق این پست مهم نیستن تو این جنگ فرهنگی بزرگ که بزرگترین صلاحش همانا همین رسانه است به نظرم اقای ضرغامی تو باقالیها تشریف دارن با این همه تبلیغات مصرف گرایی تو تلویزیون با این همه سریال های ابکی و وقت پر کن و سریالهای کره ای الکی و درپیت جایی نمیمونه واسه این عزیزان نامبرده البته من نسبت به شهیدی فر و روانبخش شناختی ندارم و از صحت و غلط بودن ادعای شما مبنی بر ممنوع التصویر شدن این بزرگان نیز اطلاعی ندارم بجز یامین پور .
مساله دیگر برخی. برخی اشخاصی را میکوبند که نه از سابقه اشان نه از تفکراتشان هیچ نمیدانند از این رو جایه خالی برنامه هایی مث رو به فردا با اون مناظره های عالی خیلی بیشتر حس میشه که اصلا سری جدیدش و این مجریش خیلی نچسبه.دایی یه چی بگم به همون برخی افراد به گفته شهید دیالمه مرد بزرگ که گفت نباید به دنبال اشخاص رفت باید طرز فکر طرف رو شناخت و اون رو دنبال کرد
پاسخ
فاطمه
UNITED STATES
۱۳:۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
متاسفانه در ماه های اخیر دکتر عباسی مجددا ممنوع التصویر شدن
من نمی دونم ضرغامی از کی خط می گیره
چون خودش به نظر ...
پاسخ
فرزانه گرشاسبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
آدم واقعا نمیدونه باید چی کار کنه.وقتی کسایی مثل دکتر عباسی که الهی پیش مرگش بشم و حاج آقا پناهیان ممنوع التصویر بشن باید شروع به فاتحه خوانی کرد.آقای ضرغامی با این کاراش داره کلکسیون افتضاحاتی که تا الان جمع کرده رو تکمیل میکنه.این از وضع فیلم و سریالایی که پخش میشه و تیشه به ریشه ایمان مردم میزنه اون از تبلیغاتی که حرص و ولع رو تو مردم زنده میکنه از چنین موجودی با این کارنامه... انتظار چنین کاری میره.فقط آقای ضرغامی مواظب خودت باش که بلایی سرت نیاد چون حذف تو کمک بزرگی به این انقلاب خواهد کرد و بنده به شخصه آرزو دارم بتونم کاری برای انقلابم بکنم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۰
۰
ضرغامی شورش رو درآورده

حتما یه ایرادی داره صدا و سیما عجب!

هرکی که اومد انتقاد کرد رو باید بزاره کنار!!!آخه چرا
پاسخ
ناشناس
FRANCE
۱۵:۳۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
خدا روشکر که امثال دکتر وپرفسور قلابی وانقلابی تقلبی و مجاهد ترسو را به رسانه ملی راه نمی دهند
پاسخ
مولایی
ROMANIA
۱۶:۳۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
ضرغامی بهترین بودوهست قدرش رااقایان نفهمیدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها