يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۷۰۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
بعد از سخنان عجیب مرسی در قبال نظام مردمی سوریه در اجلاس تهران، دیروز تصویری از وی در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شد که مرسی در حال دست دادن با یک زن ارتشی  می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، برخی رسانه ها در این باره نوشتند: محمد مُرسي رئيس جمهور مصر كه به تمايلات مذهبي شديد شهره است، در حال دست دادن با يك زن ارتشي است و این نشان از میزان عدم صداقت مرسی در عمل به دستورات الهی می باشد.

برخی جوانان انقلابی مصری نیز بعد از انتشار این تصویر در صفحه فیس بوک خود نوشتند: مرسی که ادعای مسلمانی دارد و نظام اسد را قاتل مسلمین می داند؛ چگونه حاضر شده است برای به دست آوردن دل ارتشی های یادگار مبارک به چنین عمل شرم آوری روی آورد و سپس سخن از مسلمانی و انقلابی گری به میان آورد؟!


برخی دیگر از جوانان مسلمان فعال در فضای مجازی، این تصویر مرسی را در کنار تصاویری از خاتمی و پادشاه عربستان قرار دادند و نوشتند: این سه از حیث میزان عدم صداقت با مردمانشان و ملتهای منطقه بسیار بهم شبیه هستند و از همه مهمتر این سه نفر بسیار در میزان پایبندی شان به اصول و ارزشها به همدیگر شباهت دارند.



این فعالان رسانه ای سپس با انتشار تصاویری از نحوه برخورد دکتر احمدی نژاد با زنان به تمجید از وی و مواضعش در قبال صهیونیستها پرداختند و نوشتند: احمدی نژاد اگر می گوید که مخالف رژیم صهیونیستی است؛ هیچگاه به مردمش و ملتهای منطقه در اینباره دروغ نگفته است و تمام تلاش خود را برای نابودی و ذلت صهیونیستها و پیروزی انقلابیون منطقه به کار برده است و از مقاومت به معنای حقیقی دفاع کرده است اما مرسی یکبار از مقاومت و فلسطین دفاع می کند و بار دیگر در موضعی متناقض به حمایت از دشمنان مقاومت و نظام سوریه که دست نشانده صهیونیستها هستند؛ می پردازد.


گفتنی است؛ سازمان دمکراتیک مصر نیز در بیانیه ای اعلام کرد که سخنان مرسی دراجلاس سران عدم تعد در تهران زشت و بی سبب بود.

در بیانیه این سازمان همچنین آمده است: محمد مرسی با سخنان خود توانست محبوبیت خود را در بین مردم  و شیعیان مصر کم کند.

این سازمان در نامه ای به محمد مرسی نوشت: آقای مرسی شما نماینده ی مردم مصر هستید و باید از طرف مردم سخن بگویید. ما خواستار روابط حسنه با جمهوری اسلامی ایران هستیم ،اما شما به این موضوع اهمیت ندادید و حرفی از کشور خود نزدید. شما به جای اینکه از کشور خود سخن بگویید از نظام بشار اسد انتقاد کردید، مگر بشار به شما چه ستمی کرده بود که وی را ظالم خواندید؟ در پایان از شما می خواهیم که قبل از هرسخنرانی به موضوع به خوبی دقت کنید. سخنان شما در تهران  واقعا سفیهانه بود.

در ادامه بی باک طی گزارشی مستند، تصاویری از نحوه برخورد مقامات مختلف کشورهای اسلامی در برخورد با نامحرم را منتشر می کند تا میزان پایبندی هر یک به اصول و ارزشهای اسلامی و الهی تبیین گردد.


روبوسی نخست وزیر اسلامگرا با زن سفیر آمریکا 

انتشار ویدیویی از روبوسی 'عبدالاله بنکران' نخست وزیر دولت فعلی مراکش با همسر 'ساموئل کاپلان' سفیر آمریکا در رباط در افتتاحیه نمایشگاه هوایی این کشورا با انتقادهایی بسیار جدی مواجه شده است.

کاربران مغربی در شبکه های اینترنتی با انتقاد از این اقدام بنکران، تناقض مواضع فعلی و گذشته او را محکوم کردند. منتقدان بنکران تأکید کردند که او قبلا مردان و زنان را از دست دادن با یکدیگر منع می کرد، ولی اکنون با زن سفیر آمریکا روبوسی می کند.
برخی کاربران مغربی نیز این اقدام را بیانگر نفاق او دانستند. 


خیر‌النساء گل همسر عبدالله گل رئیس جمهوری کشور ترکیه در سفری به لندن نه تنها بخاطر دست دادن با شوهر ملکه انگلیس مورد توجه و تعجب رسانه ها قرار گرفت بلکه پاشنه بلند کفش هایش موجب تعجب ملکه انگلیس شد.



و تصاویری از نحوه برخورد رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه در قبال هیلاری کلینتون



و این هم تصویر دیگر مقام ترک با هیلاری


منش خادم (!) الحرمین چیست؟


روزنامه فرامنطقه الشرق الأوسط که از سوي دولت وهابي عربستان سعودي حمايت مي‌شود، چندی پیش عکس دست دادن «ملک عبدالله بن عبدالعزيز آل سعود» پادشاه سعودي با يکي از دانشجويان دختر در سفرش به ايالات متحده آمريکا را منتشر کرد.

ملاقات طنطاوی با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان

پس از ممنوع شدن پوشش حجاب در مدارس فرانسه طنطاوی طی فتوایی به دختران اجازه داد تا بتوانند بدون حجاب در کلاس‌های درس حضور یابند.او به دولت فرانسه حق داد که حجاب را در مدارس دولتی این کشور منع کند. چرا که به اعتقاد وی ، این مساله ، امری داخلی به شمار می رود.

در جریان دیدار طنطاوی از یکی از شعبات الازهر در مصر، در گفتگویی بین این رهبر مذهبی و یک دختر روبنده دار طنطاوی از این دانشجوی مصری خواسته بود تا روبنده خود را بردارد و به او گفته بود روبنده زدن در اسلام جایی ندارد و هیچ حکمی درباره روبنده زدن زنان موجود نیست.

سپس دختر مصری در پاسخ گفته بود که روبنده اش را در صورتی بر می دارد که تمامی دختران محصل در الازهر پوشش روبنده خود را کنار بگذارند. از این رو شیخ الازهر با صدور فرمانی رسمی، پوشش روبنده را در تمامی شعبات دخترانه دانشگاه الازهر مصر ممنوع اعلام کرد.

او پس از آن که اخباری درباره بیماری حسنی مبارک در رسانه های مصر منتشر شد ، فتوا داد هر روزنامه نگاری که خبری درباره بیماری رئیس جمهور مصر منتشر کند ، مستحق شلاق است!

 رئیس جمهور افغانستان در اجلاس تهران


دست دادن وزیر فرهنگ به عنوان یکی از مقامات ارشد حکومت عربستان با زنان نامحرم به اصطلاح محجبه در یک جشن از چشم اهالی رسانه دور نماند. در اين جشن وزير فرهنگ با دعوت از چهره هاى سرشناس رسانه که اغلب مجريان زن برنامه هاى تلويزيونى بودند، با فشردن دست آنان، از آنها تقدير به عمل آورد!



 فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی بود که خاندان سعود با سنت شکنی بی سابقه ای در مسائل سیاست داخلی به راس اخبار منطقه ای تبدیل شدند.ملک عبدالله پادشاه عربستان برای نخستین بار در قالب اصلاحاتی که وعده داده بود خانم نورا الفیض، را به سمت معاونت وزیر آموزش و پرورش در امور زنان منصوب کرد.

نورا الفیض به ادعای خود به رسم زنان سعودی برقع بر صورت گذاشته و جز چشم های خود را به نامحرم نشان نمی دهد اما در محافل خارج از خاک عربستان روسری بر سر داشته و صورتش را نمی پوشاند. نخستین بار روزنامه سعودی الوطن عکس چهره نوره را در حالی که روسری بر سر داشته و از برقع خبری نبود منتشر کرد. الفیض بلافاصله به این حرکت واکنش نشان داده و تاکید کرد که در تمامی محافل برقع بر صورت دارد و از این روزنامه شکایت کرد.

این داستان تا بدانجا بالا گرفت که تایم آمریکا نیز هنگامی که الفیض را در لیست صد زن برتر دنیا قرار داد به جای عکس او طرح زنی را که برقع بر صورت دارد قرار داد تا مراتب نارضایتی وی را فراهم نکرده باشد.

اندکی بعد عکس جدیدی از خانم معاون بر صفحه تویتر قرار گرفت که او را در حالی که روسری سفید بر سر داشت در مراسمی در خاک امریکا و دوشادوش سفیر ریاض در واشنگتن نشان می داد. در این عکس برخلاف ادعای الفیض او برقع بر صورت نداشت. همزمان فیلمی از او نیز بر روی یوتیوپ قرار گرفت که او را در حالی که سرتا مشکی پوشیده و برقع دارد در عربستان نشان داد.


شلیک نهایی به ادعای الفیض اما زمانی بود که عکسی از او در حال دست دادن با معاون وزیر امور خارجه انگلیس منتشر شد.


روبوسی با نامحرم برای نخست وزیر حلال است!


 شیخ "سعیدی" مفتی وهابیت بحرین در جدید ترین فتوای خود دست دادن و روبوسی با زنان نامحرم برای نخست وزیر را حلال دانست.

بر اساس اطلاعات موجود دست دادن و روبوسی هر مردی با زن نامحرم در مذاهب مختلف اسلامی حرام به شمار می رود اما اخبار رسیده از بحرین حاکی از آن است که شیخ "سعیدی" مفتی وهابیت بحرین در جدید ترین فتوای خود دست دادن و روبوسی با زنان نامحرم برای نخست وزیر را حلال دانست.



مفتی وهابیون بحرین در مورد این فتوا گفت: آقای نخست وزیر ولی امر مردم به شمار می رود لذا ممکن است برخی اعمالی که برای مردم حرام است، برای وی حلال باشد! 

 
البته قبل از مفتی وهابیون بحرین، سید محمد خاتمی نیز دست دادن با نامحرم برای امثال خود را جایز دانسته بود!

مسئولینی که با نامحرم دست ندادند و از فتوای وهابیت تخلف کردند.

حسین پور سفیر ایران در ترکیه با این واکنش جالب از دست دادن با زنان خارجی که به سوی او دست دراز کرده اند فرار می کند.



در سفر هیات ایرانی به کوبا پس از امضا یکی از یادداشت های تفاهم طرف کوبایی که یک خانم بود برای دست دادن با طرف ایرانی دست خود را دراز کرد که معاون وزیر از دست دادن خودداری کرد.


و تکرار چنین صحنه هایی از سوی رئیس جمهوری که انتظاری جز این از وی نمی رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۶۸
دست دادن اگه به قصد شهوت نباشه هیچ اشکالی بهتر از دست ندادنه که در واقع نوعی توهین به حساب میاد
پاسخ
سید اشکان میرابراهیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
ما میتونیم در کمال احترام به طرف دست ندیم
دست ندادن کجاش توهینه؟
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
این هیچ جای دین نیامده
دست دادن یا دست زدن به بدن نامحرم حرام است به فتوای تمامی مراجع شیعه
البته غیر از مراجع وهابی
حکم خدا به هیچ وجه عوض نمی شود مثلا حرام حرام است من استفتائات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی) خواندم که ایشان فرموده بودند کار منکر و حرام حتی شهادت امامم زمان(عج)آن را توجیه نمی کند.
مجید رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
البته این نظر شخصی شماست و الا نظر دین اسلام در این موارد کاملا واضح و روشن است ضمنا یکی از کارهای دیپلماتهای ما همین نکات ظریف است باید قبل از دیدار ها این مطالب به روشنی عنوان گردد البته بعضی مواقع علی رغم تذکر طرف مقابل حالا طبق عادت یا شیطنت مبادرت به دست دادن می کند .بحر حال این از وظایف دیپلمات هاست که این مطالب را از قبل روشن کنند
عبد اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
آقای عزیزمگر شما مجتد هستی که فتوا می دهی .دست تدادن با زن طبق تعریف غربی ها نوهین است مگر آداب و رسوم ما باید طبق تعاریف آن ها باشد
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
میبینم که فتوا صادر می کنید. اگه امکان داره یه رساله واسه من پست کنید.
یکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
شما خودت بگو ...
توهین به حکم الهی یا توهین به یک فرهنگ ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
قال شیطان!!!!!
مردک چی میگی!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
اگه خواهر خودت باشه باز هم همین نظرته؟؟؟این فتوا از کجا صادر شده با خودت...
بوق
IRAQ
۱۶:۴۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
من از طرف همه عذر خواهی میکنم ؟ آخه بچه ها که نباید بیان اینترنت ؟این بابا هم 8 سالش به نظر نمیاد بیشتر باشه
وقتشو نگیرین بذارین بره خاله بازی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴
۲۸
این حکم از نظر فقهی محل اختلاف است و بسیاری در صورت لزوم و بدون قصد ریبه آن را جایز می دانند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
چرا داری روشنفکرانه حرف میزنی!؟
اگه میدونستی فقه و فقاهت چیه که اینطوری نمینوشتی...
اسد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
هنوز دست دادن به معلمش را یادمان هست
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۹
احمدی نژاد یک پدیده است
دمش گرم
پاسخ
غلامعلی دست بالا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۱
چرا از این منظر به قضیه نگاه نمی کنید که دست دراز کردن یک زن برای یک مرد مسلمان نوعی توهین به اعتقادات او تلقی می شود؟ آیا اگر در عرف بین المللی روبوسی مردان و زنان یک امر عادی تلقی می شود ما مسلمانها هم باید از آن تبعیت کنیم؟ و یا هر امری که در جوامع غیر مسلمان بی ادبی تلقی شد، در جامعه ی اسلامی هم بی ادبی است؟ مسلما جواب منفی است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۰
اینا باز خوبه در ملع عام دست میدن.ولی در بعضی کشورهای دیگر خیلی ناب محمدی هستن هزاران کار غیر اخلاقی مسوولان انجام میدن و صداش هم در نمیاد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
اگه هم صداش دربیاد مثلا از فرماندهی یه جایی عزل می شن یا جاشون عوض میشه تا ادب بشن و دیگه اون کاری که بقیه رو براش سنگ به سر میکنن، نکنن!
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۷
۷
ایران واقعی ترین غیرمتعهد و عمل گراترینه اینو خارجی ها در اجلاس شهادت دادن و ایران عامل ترین به احکام اسلامه و با توجیه قانون خدارو دور نمیزنه البته ایرانیها رو می گم نه خاتمیون!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۷
هرکسی خودش را جدا از مرجعیت دینی دید و اجتهاد کرد منحرف شد...پس اجتهاد نفرمایید
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۴
ایران واقعی ترین غیرمتعهد و عمل گراترینه اینو خارجی ها در اجلاس شهادت دادن و ایران عامل ترین به احکام اسلامه و با توجیه قانون خدارو دور نمیزنه البته ایرانیها رو می گم نه خاتمیون!!!
پاسخ
نهي از منکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴
۴
واقعا جوان پاک وانقلابي به خاتمي تهمت زدهاي ناخواسته/هم مطالعه کن هم توبه وبعد اعلام کن انچه را حقيقت است...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲
۹
کجای قرآن کریم نوشته تا ما هم بی نصیب نمونیم تا به طرف توهین نشه.
پاسخ
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۹
۱۶
عکس خاتمی تابلو فتوشاپه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
فيلمش هست آبجي!
يه سرچ بزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
عزیزم فیلمشو دارم، سرچ کن گیر میاری...
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
من فيلمش رو ديدم داداش!
110
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
فتو شاپ نیست . چون فیلم هایی نطیر این کارشو دیدم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
تازه من یه فیلم دیگشو توی تهران دیدم خیلی صمیمی تره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱
۵
بنام یزدان پاک
هرکسی ازظن خودشدیارمن

ازدرون من نجست اسرارمن
سلام علیکم
نظرات دوستان وبزگواران بسیار جالب وقابل بررسیست.دوستی برمبنای اعتقادات واندیشه خود نظری داده ؛ دیگر دوستان مجال تفکر وبحث پیرامون این نظررا ازایشان ودیگران گرفته اند.
دوستان بزرگوار اگر ایشان مرجع نیستنند وکارمرجعیت میکنند شما چرا مثل ایشان رفتارکرده وفتوا صادر میکنید (قال شیطان وامثالهم)
اینگونه مسائل بائد درکارگروههائی مطرح ونظرات موافق ومخالف شنیده وبرمبنای احکام شرعی وجایگاه سیاسی نتیجه گیری نمود.
درپایان مجددا"توجه دوستان رو به بیت اول جلب مینماید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۰
یه سوال کشتی گیران المپیکی ما که داورشان زن بود ودست قهرمانان ما را بالا می بردن حرام یا حلال
پاسخ
گمنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
دست دادن مشکل داره برادر
نه اینکه کسی دست کسی دیگه را بگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
کاملاً قیاس مع الفارق است سوادت را نسبت به مسائل بیشتر کن تا بهتر مثال بزنی
Beevatan
UNITED STATES
۰۱:۵۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۶
۴
Khoda ahamadinejad ro hefz kone. shiaeye vagheai dar goftar o raftar
پاسخ
بهمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۱
با سلام ، روابط ديپلماتيكي در دنيا وجود دارد كه با دستورات قرآن معارض است مثل همين دست ندادن با طرف مقابل كه توهين تلقي ميگردد . در ضمن ما با فتواي وهابيون كاري نداريم كساني كه اهل بيت پيامبر را قبول ندارند انتظاري از آنان نيست با اين قتواهاي عجق و وجق
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
دست دادن احمدی نژاد با معلمش پس چی میشه؟؟ اون حتما حلاله. کلا با هر کی مخالفین عکسش رو قرار دادین با بقیه جدا حساب کردین. عجب روزگاری شده
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
دست دادن یا ندادن؟؟مسئله این است....در روابط دیپلماتیک مسئولین کشورها قبل از دیدار از فرهنگ همدیکه مطلع میباشند واین که ی خانم دستشو دراز میکنه واقعاً جای تعجبه -ولی دم احمدی نژادمون گرم-اگه عکس خاتمی فتو شاپه فیلم همین عکس هم موجوده-فکر نکنم فیلمو بشه فتوشاپ کرد دانشمند-آدم بد بده دیگه چرا بحث می کنی-خود خاتمی هم به بطلان خودش آگاهه-شما خودتو هیزم جهنم ایشون نکن.
پاسخ
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
صحبت سر دو مساله است. یکی آبروی شخص در مقابل جمعیت. یکی تعهد به همسر خود. به نظر بنده بسته به این که اگر دست ندهیم چقدر آبروی شخص در خطر است باید به صلاح دید تصمیم بگیریم. فکر می کنم آبرو خیلی مساله مهمی باشه و اگر با همسر خود از قبل توافق کرده باشیم در چنین مواردی دست بدهیم، دست دادن اخلاقی تر است تا ندادن.
پاسخ
علی
UNITED KINGDOM
۱۷:۲۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
پس قربونت بی زحمت عکسهایی از آب تنی دیپلمات ولایتمدار رو در برزیل در استخر مختلط بزار تا مردم به قداست و پاکدامنی مسئولان مملکتشون بیشتر از پیش افتخار کنن
پاسخ
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
نشان بدبختی ما مردم هست که نظر واقعی که ما میدیم رو ثبت نمیکنید. مشکلی نداره. اینو بدونین که خدایی هم اون بالا هست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
از خاتمی تابلو فتو شاپه. خیلی تابلوه. ولی قبلا در فیلمی دیدم بازوی خانمی را فشرد . ولی این کاملا فتوشاپه
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
از وجود همچین دانشمندانی در کشور عزیزمون بی خبر بودم !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
اونا که میدونند ما مسلمونیم و توی فرهنگ ما دست دادن نا محرم نیست ( البته اونایی که اعتقاد دارند) نباید دستشونا دراز کنند خودشونا ضایع کنند.
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۴
اين همه دزدي ودروغ وانواع خلافها تو مملكت ما ميشه اشكال نداره / حجاب ودست دادن مشكل داره.
پاسخ
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
تمام خلافها و دزدیها و ..... اشکال داره ، کی گفته نداره ؟ حجاب و دست دادن با نامحرم اگر قرار باشد در انظار مردم و آنهم توسط سران مملکت انجام شود ، قبح آن شکسته میشود ، هرچند گناه در خفا هم گناهست . و نباید مرتکب آن شد . چون حکم خداست .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۲
لطفا تصاویری از خانم بشار اسد هم اضافه می کردید خیلی جالبتر بود
پاسخ
عشق دیپلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۰
۳
یه روز یکی گفت رقص زن فقط و فقط برای شوهر حلاله ماهم پرسیدیم خوب پس چطور اون زنه باید یاد بگیره که گناه هم نباشه؟! اول گفتند حرف نزن ای فلان و فلان شبهه گر! فرداش آمدن اعلام کردن کلاً برای شوهر هم حرامه!
حالا غرض اینکه گفتیم شاید این دست دادن و روبوسی هم قبلا حلال بوده که اینا انجام دادن!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها