أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۷۴۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
ایسنا: مراسم تودیع و معارفه مدیران گروه‌های تفریحات و سرگرمی، پیام‌نما، تولید و فنی و روابط عمومی شبکه تهران با حضور مهندس سعید مقیسه (مدیر شبکه تهران)، سید غلامرضا میرحسینی (مدیر کل تولید سیما) و مهندس جهان پناه (مدیر کل فنی سیما) برگزار شد.

روابط عمومی شبکه تهران اعلام کرد، سعید مقیسه ـ مدیر شبکه تهران ـ با تقدیر و قدردانی از زحمات مدیران قبلی گروه تفریحات و سرگرمی (گودرز عزیزی) واحد پیام نما (فرحناز قند فروش) واحد تولید و فنی (مهندس علی‌پور) و مدیر روابط عمومی (بهروز تشکر) گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی این عزیزان شاهد اتفاقات خوب و تاثیرگذار در زیرساخت‌های شبکه بودیم که امیدوارم مدیران جدید بتوانند با اتکا به همین زیر ساخت‌های ارزشمند موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند.
 
مقیسه در ادامه با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مخاطبان و فعال شدن راهنمای الکترونیکی برنامه‌های (EPG) شبکه تهران تصریح کرد: اکنون شبکه تهران در دستگاه‌های گیرنده دیجتیال وجود دارد و دارندگان دستگاه‌های دیجیتال می‌توانند در اقصی نقاط کشور برنامه این شبکه را مشاهد کنند.
 
بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مهندس سعید مقیسه، مهندس مجتبی رموک به سمت مدیر تولید و فنی، نوید همایونی مدیر واحد پیام نما، عبد الرضا عالی‌زاده مدیر تفریحات و سرگرمی و فرشید سعیدی مدیر روابط عمومی معرفی و منصوب شدند.
 
بر اساس این گزارش، در بخشی از حکم انتصاب مهندس مجتبی رموک بر اهتمام وتوسعه کمی و کیفی و نگهداری بهینه و سیستمی از تجهیزات انفورماتیک شبکه، توسعه کمی و کیفی تجهیزات صدا و تصویر و استودیویی شبکه و..... به عنوان بخشی از ماموریت‌های کاری مدیر جدید این واحد تاکید شده است.
 
در حکم انتصاب مهندس نوید همایونی نیز به عنوان مدیر جدید پیام نما شبکه تهران به مواردی همچون ساماندهی سیستم‌های اطلاعاتی شبکه و برقراری تعامل داده بین آن‌ها از نظر فنی و نظارت بر فعالیت‌های مربوطه، توسعه کمی و کیفی پیام نما با رویکرد تبلیغات، توزیع برنامه‌های متنخب شبکه و فایلهای چند رسانه‌های مرتبط از طریق DVD، سایتهای مختلف و.... اشاره شده است.
 
در بخشی ازحکم انتصاب عبدالرضا عالی‌زاده، بر اهتمام به برنامه سازی در قالب مسابقات متنوع و جذاب، برنامه سازی در حوزه ورزش و استفاده از جذابیت‌های این عرصه برای جذب مخاطب با رویکرد هدفمند و رقابتی و.... به عنوان بخشی از ماموریت‌های مدیر جدید گروه تفریحات و سرگرمی یاد شده است.
 
همچنین در حکم انتصاب فرشید سعیدی نیز به توسعه کمی و کیفی باشگاه مخاطبان شبکه تهران، توسعه کمی و کیفی سایت شبکه و تجمیع سایت برنامه‌ها ذیل دامنه سایت اصلی و کمی پذیر کردن نظرات مخاطبان برنامه‌ها و....... اشاره شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها