يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۷۷۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱

به گزارش بولتن نیوز؛ با رشد فناوري‌هاي نو و همه گير شدن استفاده از اينترنت و موبايل‌هاي مجهز به دوربين، فصلي نو در اطلاع رسانی و خبرنگاري به عنوان شهروند خبرنگار (Citizen journalist) ايجاد شده است.


 در بسياري از اتفاقات و حوادث غيرمترقبه که خبرنگاران  حرفه‌اي حاضر نيستند مردم عادي با گوشي‌هاي خود عکس و فيلم‌هايي مي‌گيرند که گاهي اوقات با استقبال زيادي روبرو مي‌شود.

اما عده ای از رسانه های مخالف نظام، با ساخت گزارش‌هايي جهت‌دار با ظاهري شبيه به محصولات شهروند خبرنگارها، قصد واقعي جلوه دادن دروغ‌هاي خود را دارند و گزارش خود را به نام مردم عادی معرفی می کنند.

 بعضي از رسانه‌هاي ضد ايراني مانند شبکه بهائي "من و تو" با سوء استفاده از اين ايده رسانه‌اي با راه اندازي صفحه‌اي به نام گزارشگر با پوشش شهروند خبرنگار بدنبال جذب خبرچين و جاسوس است و به دنبال آن است که گزارش هایی از داخل کشور را با هدف سیاه نمایی از اوضاع کشور پخش کند.

 


این شبکه در برنامه سالی تاک و سایر برنامه های خود، تلاش می کند که برنامه را با ظاهر طنز و سرگرمی به مردم ارائه دهد اما در واقع، هدف اصلی این برنامه ها سیاسی است و به دنبال سیاه نمایی از اوضاع داخلی کشور است. مجریان برنامه با اعلام این که استقبال مردم داخل کشور برای ارسال ویدئوها و کلیپ های موبایل و دوربین بسیار زیاد است و امکان پخش همه آنها را ندارند، تنها به انتشار بخش هایی مبادرت می کنند که هدف آن سیاه نمایی اوضاع اجتماعی و اقتصادی و سیاسی است و برخلاف ظاهر برنامه که طنز و سرگرمی است برنامه ها کاملا سمت وسوی سیاسی دارد و به پخش گزارش ها و فیلم هایی مبادرت می کنند که  به نوعی به تضعیف نظم  و کشور منجر می شود و دائما با انتشار جملات وتصاویر مسوولان نظام  وفیلم های ارسالی مردم در این رابطه تلاش می کنند که مدیریت موجود را ضعیف و اوضاع اجتماعی را سیاه جلوه دهند.



این در حالیست که از اخبار مثبت و دستاوردهای کشور در این برنامه ها خبری نیست و تنها به گوشه ای از رقص و آوازها و فعالیت های هنرمندان در داخل و خارج توجه دارند.

مردم ایران باید هوشیار باشند و توجه داشته باشند که گول ظاهر طنز و سرگرمی این شبکه را نخورند و فریب موضوع شهروند خبرنگار را نخورند و توجه داشته باشند که این شبکه ها به دنبال جاسوسی و سیاه نمایی هستند....


 اين شبکه وابسته به نهادهاي جاسوسي انگليس در ظاهر به اسم جذب شهروندخبرنگار با دام گذاري و فريب مخاطبان ساده لوح جوياي نام، بدنبال جذب و تربيت خبرچين و در نهايت تبديل خبرچين ها به جاسوس مي‌باشد تا به راحتي به کسب اطلاعات از اقصي نقاط کشور پرداخته و با توصيه به تهيه گزارش هايي جهت دار به سياه نمايي عليه کشور بپردازد.



ساير رسانه‌هاي ضد ايراني همچون صداي آمريکا نيز در ايام فتنه 88 چنين بخشي در سايت خود راه اندازي كرده بودند که با بی توجهی شهروندان ايراني روبرو شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
جرا فکر میکنیم که این وطن فروشها از اونور دنیا میلیاردی خرج میکنن واسه ما
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
سلام رفقا

اگر از برخی عکس ها استفاده نشه یا با سانسور باشه فکر کنم بهتر باشه چون لزومی نداره به اسم خبر ادم هر عکسی رو انتشار بده

موفق باشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها