کد خبر: ۷۷۸۱۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
سخنگوي جبهه پايداري در ديدار با جمعي از جوانان:

فارس: سخنگوي جبهه پايداري گفت: مکتب تشیع بن بست ندارد، وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند، " زمانی که شهید مطهری و شهید بهشتی نیستند، بزرگانی  مانند علامه مصباح خلاء آنان را پر می کنند" بنابراین ما باید در زندگی همواره نسبت افراد را با معرفت دینی بسنجیم.

به گزارش رجانيوز، دكتر كامران باقري لنکرانی در ديدار با جمعي از جوانان و نوجوانان دهه چهارم انقلاب يا يادآوري اهمیت دوران جوانی و نوجوانی گفت: دوران جوانی ونوجوانی یک دوران خاص است و بسیار مهم است که انسان بايد بداند كه چگونه از این دوران استفاده کند. 
 
 
 
وي تاكيد كرد: باید از الگوهای پایدار مانند شهدا استفاده کنیم و در بین کارهای خوب، خوب‌ترین را انتخاب نماییم و خود را در حصن حصین تقوا قرار دهيم.
 
وزیر بهداشت دولت نهم انسان را مجموعه‌ای از احساسات و عقلانیت که نیاز به اوقات فراقت سالم دارد، توصيف كرد و گفت: انسان باید با برنامه ریزی پیش برود که در این مسیر با هم بودن جوانان خوب و مرتبط بودنشان با کسانی که در مسیر دینداری و تقوا هستند، بسیار پر اهمیت است.
 
لنكراني با اشاره به اينكه باید در هر کاری مبنایی حرکت نماییم، گفت: احساسات موتور حرکت  ماست و مبنایش عقلانیت است. 
 
وي اظهار داشت: ما اگر کسی را دوست داریم، به خاطر چشم و ابرویش نیست، بلکه به خاطر این است که معلوم شده خدایی است؛ اگر معلوم شود خدایی نیست پیش ما از همه چیز متنفرتر می شود و  این منطقی است که قرآن و اهل‌بیت عليهم‌السلام ما را به آن فرا می خوانند. 
 
به گفته لنكراني ارتباط ما با افراد باید سنجیده و عقلانی باشد به اين شكل كه  چقدر ما را به خدا نزدیک می کند و چقدر دور.
 
اين استاد دانشگاه زندگي مومنان را از زیباترین زندگی‌ها که برای همه دقایق خود برنامه دارند و در این راه افراط و تفریط نمی کنند، برشمرد. 
 
سخنگوي جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه ولی فقیه رکن اساسی حرکت‌های ماست، گفت: مکتب تشیع بن بست ندارد، وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند، " زمانی که شهید مطهری و شهید بهشتی نیستند، خوشحالم بزرگانی  مانند علامه مصباح خلاء آنان را پر می کنند" بنابراین ما باید در زندگی همواره نسبت افراد را با معرفت دینی بسنجیم.
 
لنكراني اظهار داشت: بايد بدانیم خیلی‌ها زاهد خوبی هستند و خیلی زاهدانه زندگی می کنند ولی عقل ندارند، اما بعضی ها عقل دارند ایمان و تقوا ندارند.
 
وي با بيان اينكه بسيار مهم است آدم اگر بخواهد مسیری را برود، بداند با چه کسی خودش را تنظیم می‌کند، افزود: کار ما شیعیان راحت تر است، زیرا در عصر غیبت، تکلیف‌مان روشن است، بنابراین کارشناس‌ترین فرد که امام زمان عج برای معرفی كرده نائب عام خود است كه  گفته‌اند بايد باتقوا، شجاع، عالم و با سیاست و ...  باشد.
 
 لنكراني تصريح كرد: اين امكان هست كه فراز و نشیب وقایع ما را بهت زده کند اما اگر مبنایی حرکت کنیم و معرفت دینی را از کسی که می فهمد و ما هم به او بر اساس حجت الهی اعتماد کردیم نه بر اساس علم اندک خود، راه را گم نخواهیم کرد.
 
وي با اشاره به ماجراي " مهدي هاشمي" از بستگان منتظري گفت: یکی از دلایلی که حضرت امام به آقای منتظری گفتند که "بیچاره شدی" به خاطر این بود که آقای منتظری خیلی متاثر از سید مهدی هاشمی بود.
 
 
سخنگوي جبهه پايداري اظهار داشت: مهدي هاشمي خیلی ظاهر زاهدانه‌اي داشت و آدمی بود كه در ظاهرا زمان طاغوت هم با شاه مبارزه داشت، اما بعد حضرت امام با آن تیزبینی او را شناخت و تعبیر یکی از بزرگان این است که حضرت امام مثل داستان حضرت امیر عليه‌السلام در برخورد با خوارج توانستند با اینها برخورد کنند. 
 
لنكراني ادامه داد: آقای منتظری می گفت این سید مهدی را ببخشید، اما امام گفتند اعدامش کنید به خاطر اینکه برای کشور آشوب و فتنه درست می کند.
 
اين استاد دانشگاه با بيان اين پرسش كه اشکال سید مهدی هاشمی چه بود، اظهار داشت: اشکال اصلي او خود خواهی بود که درک خودش را بالاتر از همه می‌دانست و انقیاد نسبت به امام و رهبر خود نداشت، حتی قبل از انقلاب که گیر افتاد و پرونده ساواکش هم بیرون آمد، معلوم شد که این آدم به ظاهر با تقوا، با ساواک هم ارتباط داشته است.
 
لنكراني افزود: بعدها معلوم شد سيد مهدي هاشمي با قذافی ملعون همکاری می‌کرده است،  قذافی  به  او پول داد که کتاب سبزش را در ایران ترویج کند. 
 
وي تاكيد كرد: آقای منتظری با آن همه سابقه و علم گول اینها را خورده بود، ما  نباید خیلي به خودمان غره شویم، باید با معیار حرکت کنیم، دوستی کسی چشمان ما را کور نکند و بهترین معیار ولایت فقیه است.  
 
وزير سابق بهداشت گفت: آدم‌هایی بودند که روزگاری انقلابی بودند، اما امروز حقوق بگیر CIA شدند، برخی به اسرائیل پناهنده شدند در صورتی که هیچ کس نیست بگوید اسرائیل دولت خوبی است و شنیع ترین دولت،  دولت اسرائیل است و برای همه روشن است که اسرائیل آدم کش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
لازم است بار دیگر مسئولین نظام با خواندن کتب اعتقادی دین مبین اسلام و تاکیدات مبانی دینی بر لزوم رعایت اخلاق و دوری جستن از افترا و تهمت به غیر بار دیگر فاصله خود را با آرمان ها و ارزش های نظام زیادتر ننمایند.
اينو خودتون نوشتينا‏‏‏،يه كم اونورتر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
اصلا خودت فهمیدی چی گفتی
پاسخ
حداد
-
۱۵:۲۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
باید برای نسل چهارم انقلاب مسائل را خیلی شفاف بیان کنیم تا دچار شک و شبهه نشوند واین رسالت دستگاههای فرهنگی را چند برابر می کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
اين هم مثل أينكه براي رياست جمهوري دندون تيز كرده
پاسخ
سمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
با توجه به خطوط آخر مثل اینکه در تمام این 30 - 32 سال حکم اعدام خیلی راحت صادر میشده ؟؟؟؟؟ درسته ؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها