أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۱ دی ۱۳۸۹
سید علی خمینی تاکید کرد: بر اساس تشخیص و احساس وظیفه شرعی هم 9 دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه تهران شرکت کردم .

به گزارش خبرنگار مشرق، پس از اعلام خبر حضور نوه امام راحل در مراسم گرامیداشت 9 دی که با شرکت گسترده مردم و هیات های مذهبی در مهدیه تهران برگزار شد، موجی از فشارها و اهانت ها علیه حجت الاسلام سید علی خمینی توسط حامیان فتنه و رسانه های اپوزیسیون و خارجی آغاز شد.

بر اساس این گزارش ، سایت های مرتبط با جریان فتنه با انتشار اخبار جعلی و دروغ و بدون ذکر منبع مدعی شدند سید علی خمینی روز پنجشنبه در قم بوده است!
در این میان برخی رسانه های خارجی با پوشش دادن به این خبر، حضور سید علی خمینی را در مراسم سالگرد 9 دی ، آغازی بر یک حرکت تازه و انقلابی درخانواده حضرت امام قلمداد کردند و به تحلیل ابعاد آن پرداختند.
تکذیب ها و عصبانیت های سایت های اپوزیسیون در حالی صورت می گیرد که نوه امام راحل در گفتگو با مشرق اخبار این رسانه ها را تکذیب و صراحتا اعلام کرد در مراسم روز گذشته مهدیه تهران حضور داشته است.
سید علی خمینی در پاسخ به این سوال خبرنگار مشرق که موضع شما در قبال جنجالی که رسانه های بیگانه و اپوزیسیون درباره حضورتان در مراسم 9 دی تهران به راه انداخته اند چیست؟ گفت: من اهل مصاحبه و تبلیغات رسانه ای نیستم. هم 9 دی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشتم و هم دیروز در مراسم مهدیه شرکت کردم که البته این حضور بر اساس تشخیص و احساس وظیفه بود.
نوه امام راحل همچنین با اشاره به این مسئله که 9 دی یک حماسه ملی بود افزود: من کاری به خطوط وجریان های سیاسی ندارم و به خاطر اهل بیت (ع) و اصل ولایت فقیه که میراث امام راحل است تشخیص دادم که باید در این مراسم حضور پیدا کنم و به همین دلیل نیز شرکت کردم.
سید علی خمینی ادامه داد: اینکه رسانه شما نوشته من میهمان ویژه بودم برداشت شخصی شما بود ولی من به عنوان یک فرد عادی و در میان هزاران نفر از مردم در این مراسم حضور پیدا کردم و ادعاهایی که رسانه های بیگانه در مورد تکذیب حضور من در مراسم مطرح کرده اند صحت ندارد و اینجا اعلام می کنم تنها مطالبی که شخصاً بیان می کنم معتبر است.
پس از اعلام خبر شرکت سید علی خمینی در مراسم 9 دی،بسیاری از چهره های سیاسی، نهاد های داشجویی ، طلاب و روحانیون و طیف های مختلف مردم از این حضور با بصیرت تشکر کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
دروغگو دشمن خداست پس دروغ نگویید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها