أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۸۸۸۹
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
پایگاه ۵۹۸ منتشر می کند:
وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه آکسفورد و همچنین دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است. وی در حال حاضر مجری برنامه ای به نام سالی تاک است. سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) و شبکه بی بی سی فارسی کار کرده است. وی در دوران اصلاحات، مدیر روابط عمومی خانه سینما تیر بوده است. سالومه سیدنیا یکی از اعضای گروه جوانان بدون مرز است.تصاویر زیر از روابط وی با سایر افراد، خود گویای وضعیت این فرد می باشد.

سرویس نقد رسانه 598/ گروه "جوانان بدون مرز" در اصطلاح ماکت یک پروژه بزرگ و ضد ایرانی است که طرح آن از سال 2007 در آمریکا تهیه و تصویب شده و به صورت آرام آغاز به کار کرده است.

در واقع "گروه جوانان بدون مرز" یکی از زیر شاخه های مؤسسه دموکراتیک ملی برای امور بین المللی (NDI) به رهبری مادلین اولبرایت است که این موسسه نیز یکی از چهار موسسه زیر شاخه ی سازمان موقوفه ملی برای دموکراسی است. (NED)

مختصری از سازمان موقوفه ملی برای دموکراسی (NED)
موقوفه ملی برای دموکراسی، در اوایل دهه ی1980، در دوران ریاست جمهوری ریگان پایه گذاری شد. با تاسیس این سازمان، افشاگریهای منفی ای درباره ی سازمان اطلاعاتی آمریکا (CIA) در نمیه دوم 1970 صورت پذیرفت. دهه ی 1970 ، دوره ای استثنایی است. در اثر [رسوایی] واتر گیت، کمیته ی مذهبی سنا، کمیسیون «راکفلر » که به وسیله رئیس جمهوری ایجاد گردید، تماما به تحقیق درباره سیا پرداختند.

ظاهرا هر یک روز در میان ، تیتر جدیدی درباره ی کشف امری وحشتناک، حتی رفتار شرم آور که سالها سیا در آنها درگیر شده بود، منتشر می شد. به همین دلیل، سازمان سیا بسیار بدنام شده بود و این موجب سردرگمی مقامات می گردید.

کارهایی که انجام می گرفت، انجام امور وحشتناک را متوقف  نمی کرد؛ بلکه آنچه می شد، انتقال بسیاری از این امور وحشتناک به سازمان جدیدی بود، با نامی بسیار زیبا؛ یعنی موقوفه ملی برای دموکراسی.

ایده فوق این بود که موقوفه ی ملی برای دموکراسی، همان کاری را که سیا برای چندین دهه مخفیانه انجام داده بود، تا حدی آشکارا انجام دهد؛ از این رو جای امیدواری بود که لکه ننگ فعالیتهای پنهانی سیا را بزداید.

بدین گونه بود که در 1983 موقوفه ی ملی برای دموکراسی، برای «حمایت از نهادهای دموکراتیک در سر تا سر جهان از طریق تلاشهای غیر دولتی شخصی » تشکیل شد.

«آلن واین استاین» که درتهیه پیش نویس قانون تاسیس موقوفه ی ملی برای دموکراسی سهیم بود، در 1991 کاملا صادقانه اظهار داشت: « بخش زیادی از آنچه که ما امروز انجام می دهیم، 25 سال قبل به وسیله ی سیا، مخفیانه انجام می شد»

چهار دریافت کننده ی اصلی و اولیه پولهای موقوفه عبارتند از: مؤسسه بین المللی جمهوری خواه؛ مؤسسه دموکراتیک ملی برای امور بین المللی؛ یکی از مؤسسات وابسته به اتحادیه ی کارگری آمریکا (مانند مرکز اتحاد بین المللی کارگران آمریکا) و یکی از مؤسسات وابسته به اتاق بازرگانی (مانند مرکز داد و ستد خصوصی بین المللی). این مؤسسات، پولها را به مؤسسه های دیگری در ایالات متحده و سر تا سر جهان می پردازند و بعد این مؤسسات نیز، غالبا پولها را به سازمانهای دیگر پرداخت می کنند.

موقوفه ی ملی برای دموکراسی، به شیوه های متعدد از طرق تامین بودجه، دانش فنی، آموزش ، مواد آموزشی، رایانه، دستگاههای فاکس، دستگاه فتوکپی، اتومبیل و مانند آن را برای گروههای برگزیده سیاسی، سازمانهای مدنی، اتحادیه های کارگری، جنبشهای مخالف، گروههای دانشجویی، ناشران کتاب، روزنامه ها، رسانه های جمعی دیگر و ... در امور داخلی کشورهای خارجی دخالت می کند.

موقوفه ی ملی برای دموکراسی تمایل دارد به مردم جهان بقبولاند که کار این موقوفه، تنها آموزش الفبای دموکراسی و انتخابات برای مردمی است که این چیزها را نمی دانند.

تاریخ شروع به کار گروه جوانان بدون مرز: 25 آگست2007
محل تاسیس: آمریکا
نوع فعالیت ها: سیاسی، فرهنگی و اجتماعی
مدیرمسئول گروه: هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.
شاخه اصلی: مؤسسه دموکراتیک ملی برای امور بین المللی (NDI)
شعار: همه چیز برای هدف. همه چیز برای رسیدن به جهان آزاد است.
شعبه ها: انگلیس، سوئد، آلمان، فرانسه،عراق، عربستان، امارات متحده عربی، سوریه، لبنان
وظیفه اصلی: تغییر نگرش در افکار و اذهان  جوانان کشورهای مورد هدف است.
باورهای اعضای گروه: از هر تفکر و اعتقادی (شیعه، سنی، بهائی، کمونیست، لائیک، شیطان پرست، صوفیه، یهودی، مسیحی و ...)

علت پذیرش افراد از هر گروه و فرقه ای، آشنایی با حیطه فکری این گروه ها و فرق ها و آشنا شدن با نقاط قوت و ضعف آنهاست. این کار باعث می شود مسئولین مربوطه بتوانند جامعه مورد هدف را آنالیز کرده و برنامه جامعی برای رسیدن به هدف در کشور مورد نظر تهیه کنند.

اعضا برای ورود به سیستم و گروه "جوانان بدون مرز" باید شرایط سخت و خاصی را طی کرده و در آزمون های مختلف شرکت و نمره قبولی را کسب نمایند. بعد از طی مراحل مختلف و قبولی در آزمون های تئوری و عملی، آنها می توانند به عنوان یکی از اعضای گروه "جوانان بدون مرز" به کار مشغول شوند.

از جمله آزمون های آنها آشنایی با رسانه ها اعم از خبرسازی، گزارشگری، فیلم برداری، تدوینگری و به طور کلی فعالیت های رسانه ای اعم ازتلویزیون، ماهواره و اینترنت است.

مرحله بعد آشنایی کلی با موسیقی، آموزش ادبیات فارسی، انگلیسی به عنوان حداقل هاست.

قوانین گروه:
امضای قرارداد و تعهد: اعضای گروه "جوانان بدون مرز" در ابتدای عضویت تعهد می دهند همه زندگی خود را صرف هدف جمعی گروه کرده و از هیچ کاری دریغ نکنند.
- گذراندن آموزش های عمومی و تخصصی طی 2 سال و کسب نمره قبولی
- داشتن روابط آزاد و بی حد و مرز بین اعضای گروه، به گونه ای که فرد احساس حجالت از این روابط نکند
- عدم محدودیت در پوشش و روابط جنسی با سایر اعضای گروه
- افراد حق ازدواج با غیر از اعضای گروه را ندارند و فقط میتوانند با اعضای گروه ازدواج کنند.
- ازدواج با اعضای گروه نباید مانعی برای روابط آزاد با سایر افراد گروه باشد.(هیچ محدودیتی در روابط وجود ندارد)
- معرفی سالانه 2 نفر به عنوان عضو دائم و گرفتن تایید از گروه (در صورتی که عضو معرفی شده توسط گروه تایید نشود، باید شخص دیگری جایگزین شود)
- بعد از گذراندن دوره آموزش های عمومی و تخصصی، پذیرش و سرپرستی یک گروه از افراد کشور مورد هدف
- در صورت تخلف یکی از اعضای گروه هرتصمیمی که توسط مسئول گروه گرفته می شود لازم الاجرا است.

حال راجع به «سالومه سیدنیا» یکی از اعضای این گروه نکاتی را بیان خواهیم نمود.

سالومه سیّد نیا
وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه آکسفورد و همچنین دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است. وی در حال حاضر مجری برنامه ای به نام سالی تاک است

سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) و شبکه بی بی سی فارسی کار کرده است. وی در دوران اصلاحات، مدیر روابط عمومی خانه سینما تیر بوده است .

سالومه سیدنیا یکی از اعضای گروه جوانان بدون مرز است.

تصاویر زیر از روابط وی با سایر افراد، خود گویای وضعیت این فرد می باشد. پایگاه 598 پیشاپیش از مخاطبین محترم بابت انتشار چنین تصاویری پوزش می طلبد.







جالب است بدانید سیدنیا در شوهای تلویزیونی خود، با لباسی پوشیده و حتی آستین بلند ظاهر می شود.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹۸
در انتظار بررسی: ۳۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Georgia
۰۱:۴۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۳۲۳
۲۴۴
که چی؟ چندتا عکس هست توی عالم همکاری گرفتند.. بابا گذشت اون دوره دکم بازی و عقب موندگی ذهنی شما... همین تفکرها رو دارید که تو 598 موندید دیگه!! دم سالی تاک گرم
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
جالبه اقاقی نا شناس حیا و عفت و غیرت مگر مربوط به زمان خاصی هست که دورش گذسته باشه البته این حرفای که شما می زنی از مغزهای الکلی تراوش میکنه شما رلکس باش می تونی ناموستو بندازی تو بغل مردان نا محرم . و عجیبه که زنهای غربی در اون محیط اونچنانی مسلمان میشن حجاب رو انتخاب میکنند اما این مایه های ننگ ایران وایرانی وقتی از ایران خارج میشن خودشونو ا نیمه برهنه میکنند یخرجون من النور الی ظلمات و یخرجون من الظلمات الی نور
Man
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
امام خمینی (ره): به اسم مبارزه با ارتجاع جوانهای ما را فاسد کردند.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
امیدوارم که به این نظری که دادی بانگاه طنزبوده باشدو واقعاً نظر شخصی شمانبوده باشد.که این نظر بیشتر شبیه به افراد ___ میباشد.حجاب بچه مسلمان که زمان ومکان ندارد که زمانش گذشته باشد. و مخصوص افرادامل وعقب افتاده باشد.تفکر اینچنینی جز بی بندباری وبی عفتی ودرساده ترین گفتار عقب ماندگی وکندذهنی نمی تواند باشد.انشاالله ازروی سحوچنین چیزی نوشته ای وگرنه.....
حامد
Germany
۱۵:۰۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
امیدوارم با همین ارازل محشورباشی
ناشناس
United States
۲۲:۴۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
یه جای کار ما عیب داره که جوانان همگی از ما میرمند و به غرب پناه میبرند خوب یکم از خودمون انتقاد کنیم ار ریاکاری ها دروغ ها از آقازاده بازی ها پارتی بازی ها تبعیض ها بازم از تبعیض ها از اینکه به دین با رفتار غلط ضربه های هولناک داریم میزنیم امروز حفظ دین یک جوان در خانواده مثل جنگ هشت ساله شده برای ما پیرها برای چه برای اینکه جوان رفتار دوگانه آقایون رو میبینه فکر میکنه دین همینه / وای بر ما که بیشک جهنم برای ریا کاران و دروغ پردازان است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
مرگ براستکبارجهانی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۴۱
۱۵
چه عکس هایی گذاشتین!!!!
پاسخ
mmmm
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۱۴
bichareh goroohe javanane bedoone marz ke hamchin ozvhaei ro dare! 
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
عزیز جان ماهیت این چنین گروه هایی همینه. هر گروهی رو با اعضاش میشه شناخت و شناخت اصلی رو میشه با اسپاسنسرش داشت. از گروهی که اسپانسرش صهیونیست های یهودی باشن چه انتظاری داری
ناشناس
United States
۰۲:۵۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۷
۷۷
این عکس ها مهم نیستن . مهم اینه که این افراد چرا وطن فروشی میکنن ؟
پاسخ
Man
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
اول به اسم آزادی و ادامه تحصیل، بعد آهسته آهسته کاهش هر نوع حجاب و پوشش و مسائل مذهبی دیگر، و به اصطلاح غربی شدن، بعد وطن فروشی. این فرمول بدبخت شدن همه وطن فروشان در طول تاریخ است.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
اگه وطن فروشن چرا ازشون تقلید میشه تو سیما!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۷۴
۳۳
از یک سایت ارزشی مثل شما بعیده که از این عکس ها استفاده کنه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۷۶
۱۸
شما خودتون با اين کارا دارين به طور غير مستقيم براي اونها تبليغ ميکنين.
اتفاقا وقتي شما اونها رو بزرگ و مطرح ميکنين نشان دهنده عمق اثرگذاري فعاليت اونها و ضعف شماست
پاسخ
مدیر پایگاه
اونها بزرگ (در جهت باطلشان) هستند و ما هم ضعیف (در جهت حقمان) هستیم. ما فقط این دو واقعیت رو گوشزد می کنیم.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
جناب مدیر 598 این طریقه گوشزد کردن درست نیست شما میتونستید فقط با همین متن قوانینشون گوشزدی کرده باشید و بس حال طرف می خواد بپذیره یا نپذیره دیگه نباید شما لقمه رو بجوید و بعد فرو کنید تو حلق مردم که

در ضمن این نوع گوشزد کردن ها شاید بی احترامی به شعور مردم و بخصوص بازدیدکنندگانتون هم باشه

سعی کنید نه افراط و نه تفریط رو سرلوحه کارتون قرار بدید از لحاظ سیاسی خط و مشی شما رو کامل قول دارم ولی از لحاظ مذهبی و دینی مراعات یه سری چیزا رو نمی کنید و در این چیزا با صدا و سیمای آقای ضرغامی یکی هم می شوید

موفق باشید

یا علی

التماس دعا
مدیر پایگاه
پاسخ این نقد را ذیل یکی از نظرات دادیم.
m.kazem
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
مدیر پایگاه این چه دلیل مسخره ای که میارید
هدف وسیله رو توجیه نمیکه
samiiii
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۷
۲۵
که چی ؟؟؟؟ اونجا این فرهنگ جا افتاده است دنبال این باشین چرا جوونای تحصیلکرده از اینجا فرار میکنن و اونجا رو دوست دارند و غربت رو به جون میخرن تا اینجا نباشن ؟؟از بس که همه چیز اینجا اجباریه حجاب اجباری معنی نداره ه ه ه ه ه میفهمید انسان آزاد آفریده شده تا خودش انتخاب کنه شما توی ایران همه چیز رو میخواین به زور به خورد مردم بدید . وقتی این همه اجبار هست جوونا فراری میشن فکر میکنید توی ایران از این خبرا نیست دیگه ؟؟؟؟ اینجا بهشته ؟؟؟؟ بدتر از اونجاست دانشگاه ها رو برداشتید جدا کردید انگار دخترها و پسرهای ما وحشی هستند واقعاً کــــه!!!!!!!! به فکر کشور خودتون باشید اونجا این چیزها حل شده این بی احترامی بزرگیه که به دانشجو توهین کردید و دانشگاه ها رو جدا کردید به جووناتون به جای اینکه بها بدید تا رشد کنند دارید منزویشون میکنید . مگه دانشگاه مختلط باشه چی میشه ؟؟؟ تازه مختلط بودن باعث رقابته ... دست بردارید از شبکه های ماهواره ای و مجریاش به این مملکت و مشکلاتش رسیدگی کنید تا روز به روز مجریای ایرانی رو بیشتر از قبل توی شبکه های ایرانی نبینید
پاسخ
احمد67
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
من با شما مخالفم
1-این کارها فرهنگ نیست بی فرهنگیه.
2-چرا صورت مساله رو پاک میکنی چه ربطی داره به خروج از کشور.اینها دارند خیانت میکنند
3-اگه در ایران حجاب اجباری بود وضع امروزمون این نبود
4-انسان آزاده آفرییده شده نه فاحشه
5-اگه اونجا این مسایل حل میشده جوونهاشون اینقدر در فساد غرق نمیشدد.
شما حاضری با خواهرت ازاین عکسها بندازند؟(البته پسری که وحشی نباشه)
6-عزیزم ما دانشجوییم اونهم مختلط به یکی بگو ندونه . رقابت باید در علم اموزی باشه نه در تعدد دوست دختر
samiiiiii
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
ما هم دانشجو بودیم فکر نکن خودت فقط دانشگاه رو دیدی کی گفته تو دانشگاه همه دنبال دوست دختر و پسرن حرفت توهین به جووناست طولی نمیکشه تمام دانشگاهها رو جدا کنن .... برام جالبه بچه موسلمونا فقط از دهنشون فحش و فاحشه و ... کلمات رکیک در میاد تا میان نظر بدن یه خروار فحش ردیف میکنن بدون این کلمات هم میتونید نظرتونو بدید ....آره برادر اصلاً تو ایران هیچ چیز اجباری نیست تو که راست میگــــــــــــــــی؟؟؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
برادر هموطنم احمد 67 : در پاسخ شما ... اینکه میگم به اونور کاری نداشته باشیم بیجا نگفتم تو همین پایگاه خبری فیلم من و تو رو با عکس بازیگرهاش دیدی ؟؟؟اینو میگن حجاب اجباری که به همچین جایی میرسیم . ما تو خودمون مشکل داریم به ما چه اونا چیکار میکنن فکر میکنی چرا امروزجوونا به این نقطه رسیدن ؟؟؟؟ برای اینکه همه چیز اجباری و بهشون تحمیل شده اگه کسی خودش حجاب رو انتخاب میکرد امروز تو سینما از این معظلات نداشتیم اجبار خفقان میاره .... برعکس آزادی حق انتخاب به آدم میده برای همینه که تو آمریکا میبینیم کسی مسلمون میشه و حجاب خودشو داره . درود بر آزادی
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۵
مهمه چراكه:رنگ رخسار خبردهد از سر درون.درضمن هم ظاهر وهم باطن بايددرست باشد يعني:(هم حسن فعلي وهم حسن فاعلي )بايدداشته باشيم
پاسخ
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۹۸
۳۷
مثلا انتظار دارید سالی با چادر و چاقچور بره تو من و تو برنامه اجرا کنه؟؟ بسسسسسسسسسسسسسسسسه دیگگگگگگگگگگگگگه
دوران خفقان گذشته
بفهمید
هیچکس مجبور نیست طبق معیارهای شما زندگی کند. هیچکس
دوست داره اینجور باشه
به هیچ خری هم هم هیچ ربطی نداره
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
نویسنده هم می خواد علیه اشون مقاله بنویسه. به هیچ خری هم هیچ ربطی نداره که به طرز فکر 598 اعتراض کنه! ناراحتی مقاله رو نخون!
سیدحسینی
United States
۱۹:۰۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
خب شما جلوی دوستان و آشنایان ناموستو اونجوری راه ببر، یکوقتی خفقان نگیرش
سید محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
بی ارزش تر از اونی که جوابتو اما این چیزایی که شما ارزش نام بردی چادر چاقچور خواست تنها پروردگار جهان آفریننده هر چیزی در عالم هستی است.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
کاملا درست وبا شما موافقم.
حامد
Germany
۱۵:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
خدا شفا ت بده
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
خر ؟
شما که ادعای با فرهنگ بودن و روشنفکریتون میشه چرا ؟

به یاد اون کلام زیبا افتادم : تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است ...

متاسفم برات آقا سیاوش که هنوز اداب معاشرت رو یاد نگرفتی و بعد ...

حیف از این عمر که داره به باطل میگذره ...
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۵
۶
اگه توی شو با لباس پوشیده میاد و پشت صحنه اوجوری میاد تازه شده مثل بازیگرهای ایرانی!
البته خدا اول هدایتشون کنه و اگه قابل هدایت نبودند نیست و نابودشون کنه.
پاسخ
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۱۰
سلام.
به نظر شما روی پیشانی ما چیزی نوشته شده است؟؟
این اخبار بیشتر از اینکه اثر اطلاع رسانی داشته باشد، برای بالا بردن آمار سایت مناسب است!
التزام به فرهنگ اسلام خیلی ساده نیست؛ در مقام حرف خوب است اما در مقام عمل سنگین است. صدا و سیما را نقد می کنید که فلان جا برای جذابیت و ... فلان مجری را با سر و وضع ناجور نمایش داد و حالا خودتان هم همین کار را می کنید. من فکر می کنم اگر شما جای آقای ضرغامی باشید برای ایجاد جذابیت و جذب مخاطب بیشتر برای تلویزیون، کارهای بدتر انجام خواهید داد.
به عالمی گفتند که پای بدون جوراب یک زن در یک شهر مذهبی موجب تحریک جوانان است اما در غرب اینگونه نیست و عادی شده است، پس نباید سخت گرفت تا عادی شود! آن عالم جواب داد: در غرب، سطحی از گناهان عادی شده و دنبال گناهان بالاتر هستند. نباید گذاشت که در جامعه اسلامی هیچ سطحی از گناه، عادی شود.
حالا شما (598) هم ظاهرا می خواهید مثل خیلی از رسانه ها کاری کنید که سطحی از گناه عادی شود و جوانان راحت به این عکس ها نگاه کنند و تحریک نشوند. مطالعه کنید که علمای بزرگ دین که نوه هایشان همسن شماها بوده اند، چقدر در ارتباط با نامحرم و توجه به این تصاویر و ... سخت گیری می کرده اند و اجازه نمی دادند شیطان گناهان را برای آنها عادی کند. نگذارید زنای چشم عادی شود نگذارید ..
از 598 خواهشمندیم از انعکاس این اخبار غیرمهم مورددار پرهیر کند. بالا بردن بازدید سایت با این اخبار و عکس ها ... صحیح نیست و اگر درآمدی هم داشته باشد درآمد شبهه ناک است.
پاسخ
مدیر پایگاه
کاربر محترم
کار شما یعنی دادن این نسبت به مسئولین پایگاه 598 که قصد جلب مشتری و بالا بردن آمار سایت از طریق جذابیت جنسی را دارند، نمونه ای از گناه کبیره «تهمت» می باشد که گناه آن به مراتب از معاصی جنسی این زن بالاتر است. زیرا وقتی گناه یک غیبت، «هفتاد زنا با محارم وسط خانه کعبه» باشد، گناه تهمت قطعاً بالاتر از اینهاست.
598 از انتشار چنین مطالبی دو هدف را در پی دارد. اولاً روشن شدن چهره پشت پرده این افراد. همانطور که ذکر شد، این افراد در صفحه تلویزیون با پوشش های کامل ظاهر شده و حتی حرف از خدا و پیغمبر می زنند و مخاطب پس از مدتی احساس می کند که اینها آدم های بدی نیستند. این عکس ها، بر هم زننده آن تصورات است.
اما هدف دوم، از بین بردن خواب خرگوشی مذهبیون است که در محیط های استریل شده زندگی کرده و خبر ندارند در جامعه چه می گذرد. به این بهانه که خودشان فاسد نشوند، چشم بر مفاسد بسته اند و حتی به سینما هم نمی روند و بعضاً تلویزیون هم نمی بینند. اتفاقاً لازم است اینها را ببینند تا متوجه شوند جامعه با چه بحرانی سر و کار دارد. همین پنهان کردن ها بوده است که اکنون مخاطب ماهواره را به 60 درصد رسانده است.
محمد حسین حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
از این جواب خندتون نگرفت؟ 60 درصد مردم ماهواره دارند؟ واقعا؟
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
محمد حسین حیدری ثابت کردی که اونی که 598 گفت درست بود شما ها توی محیطهای پاستوریزه خبرندارید که چه خبره!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
محمد حسين پَ نه پَ 6 درصد دارن
كلا نميدوني چه گندي زده اين آمريكا كثيف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۷
وای وای چه عکسای بدی......!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۷
۱۵
از پیروان فرقه ضاله بهائیت غیر از وطن فروشی و نوکری انگلیس و هرزگی انتظاری نیست
پاسخ
سارا
Switzerland
۱۴:۳۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۳۱
جوانان بدون مرز یک گروه بسیار کثیف و با هدفهای بسیای کثیفتره. باید مراقب جوونامون باشیم.
این تصاویر برای ما خیلی بده. برا اونا کاملا عادیه. براشون متاسفم
پاسخ
مهسا
Russian Federation
۱۶:۵۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۳۷
۲۶
واقعا فکر می کنین جز چند تا ___ کسی این چرندیاتتونو باور می کنه....فکر کردین همه مثل شما عقب افتاده و امل هستند که با همکارشون عکس بندازند تو گناه بیفتند ..نه مثل شما سست عنصر و بدبخت نیستند ...خاک تو سرتون گند زدین تو مملکت حالا به اونا گیر میدین
پاسخ
ض.ب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
امل و عقب افتاده خود تویی بیچاره کسی نگفت اگر با همکار عکس بندازی تو گناه می افتی خوب چشمات رو باز کن ببین با چه وضعی عکس انداخته تازه اگز تو بغل هزار تا نامحرم وول ول خوردن و با همه ارتیاط داشتن نشانه ی پیشرفت هست باید خاک تو سرت کنی چون حتی خوک هم از تو متمدن تر و پیشرفته تر هست
حامد
Germany
۱۵:۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
در جواب مهسا باید بگم با این تعاریف شما از امل بودن و پیشرفته بودن .انسانهای اولیه که از العان آمریکا هم پیشرفته تر بودن پس خاک تو سر آمریکا که امل تشریف دارن
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
خندیدیم مهسا خانم ...

به کجا چنین شتابان ؟
سینا
France
۱۶:۵۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۱۶
درد من کافری نیست که همه را به کیش خود می پندارد..درد من و زمانه ما مومنی است که به زور می خواهد همه را به کیش خود وادارد........شما هم به فکر زندگی خودتان باشید که با رفتارهای بد و وحشیانه و تند تان بیشترین ضربه را به اسلام زدین و تمام بذر نفرت در دل جوانان را شما کاشتید.......
پاسخ
حامد
Germany
۱۵:۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
سلام فکر کنم مسلمان نیستی اما اگه مسلمانی برو فلسفه امر به معروف و نهی از منکر در اسلام رو بخون،البته حرف شما در پاره ای از موارد در حد خیلی کم صادقه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۷
۱۵
انتشار این عکسها خودخلاف است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۸۵
لعنت بر بابيه و بهاييه و تمام مسالك مخالف با اسلام عزيز
پاسخ
ناشناس
United States
۲۳:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
یعنی ما مسلمان هستیم ؟ داداش کجا این بابیه بوده تا دیروز این خانم در ایران جزء خواهران محجبه و مومن و متعصب و مذهبی بوده اما به مجرد اینکه پاش به خارج رسیده و دیده دیگه ریا کاری درآمدی نداره تازه اصلیت خودشو نشون داده 90 در صد شما هم همینطوری هستین
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۲۲
بدون مرز هستند چون هیچ مرزی راهشون نمی ده!
پاسخ
محمد حسین حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۱۲
سلام
598 را دوست دارم برای اینکه اخلاقی است، سخیف نیست، دغدغه دارد و ...
و دوستش ندارم چون ترسو، عافبت طلب و محافظه کار است و حالا هم به نظر می رسد برای جذب مخاطب به راهبرد "پرنو کلیک" روی آورده!
شان شما بالاتر از این هاست و روی شما جور دیگری حساب می کنیم!
اگر عکس های این خانوم را منتشر نمی کردید چه اتفاقی می افتاد؟ عکس های سالومه با دوست پسرش و ... چه کمکی به فهم بهتر این مطلب کرد؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۸
برخی فکر می کنند با زدن جند عکس سرلخت مشتری جذب میشه! در حالی که فضای مجازی از این عکسا زیاده! سایت که همییشه عکس بی حجاب قرار نمی ده که مشتری جمع کنه, طالب این عکسها در سایت دیگه به مطلوبش می رسه.
خدا وطن فروشان را به راه راست هدایت کنه.
پاسخ
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۴۶
باسلام ممنونم که مارو با این
بهایی ونجس صفت ها اشنا کردید
پاسخ
ghafoor
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۵۴
اینا همه بهایی هستند .خدا لعنتشان کند
پاسخ
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۱۱
با سلام خوب خودتون رو تحویل می گیرید مطمئن هستم که پیام های به نفع خودتان را خودتان می نویسید متاسفم برای شما
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
محمودي جان تو هم خيلي خوب توهم داري
mohammad
France
۲۳:۵۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۵۹
۸
chera cherto pert mign!khob dost dashte ba hamkarash rafte ax gerefte aslan be shoma che?ey baba ina onj ham nabayad az daste shoma rahat bashan!ajaba
پاسخ
محدثه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
به معنای واقعی در بغلشون میلولیییید....خیلی بی شخصیتانه بود
امیرتکرو
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۸
۱
ولی مشخصه اینقدر برنامه ریزی قوی دارن که چنین فرد نخبه (هرچند فاسد) رو جمع آوری کردند ، انصافا مدارک دانشگاهیش خیلی خوب بود ، به امید روزی که باز هم دکتر چمران ها در کشور ما پیدا شوند .
پاسخ
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۶
۷
اين آدمها را بيخودي بزرگ نكنيد
پاسخ
محمد حسین
United States
۱۲:۳۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۶۳
۵
یه چیزی می خوام بگم که کاملا مِیدانی و تجربه خودم از زندگی سی و چند ساله در ایران و یکی دو کشور غربی است:
" حیا " و " نِجابت" الزاما با " حجاب" مرتبط نیست.
1.در همین ایران اسلامی خودمان! بانوانی را دیده ام با کامل ترین پوشش اسلامی که حتی بی کلمه ای حرف و حرکات جنسی، " بی حیایی" از چشمانشان زبانه می کشید و با داشتن همسر و ... به راحتی آلوده انواع خیانت ها بودند و درست به عکس آن در همین ایران و غرب، بانوانی با پوشش های آنچنانی هستند که تو حتی با چشم پُر به آنها نگاه هم نمی توانی بکنی!
2. فکر می کنم در مقام مقایسه، در هیچ کجای کشورهای غیر مسلمان، آنگونه که در ایران به زنان، نگاهی کاملا شهوانی و جنسی می شود چنین نگاه آلوده ای وجود ندارد.
3. یک تجربه جالب تر:
اگر در کشوری غربی زن با حجابی دیدید می توانید تقریبا مطمئن باشید که ایرانی نیست!

چندی قبل یک کارگردان BBC در پاسخ به نقش شبکه در پوشش لباس کارکنان، نکته جالبی گفت:
ما در نوع پوشش و حجاب یا بی حجابی کارکنان، دخالتی نداریم همانگونه که در بخش عربی، گروهی "به میل خود" حجاب را انتخاب کردند، در بخش فارسی، کَسی میلی به حجاب نداشت!

نتیجه ای که من گرفتم:
" حیا " و " نِجابت"، ویژگیی درونی و نادیدنی اما ملموس است که دارنده آن بدون توجه به اوضاع ظاهریش، مصونیتی واقعی و عینی دارد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
مرحبــــــــــــــــا واقعاً از نوشته های شما لذت بردم متاسفانه در چند سال اخیر به بدترین وضع دارن در مورد خانمهای ایرانی قضاوت میکنند و حتی به نوعی به مردهای ایرانی توهین میکنن ... رنگ روشن نپوشیم که مردان تحریک نشوند ... واقعاً مردهای ما اینقدر بیظرفیت هستند؟؟؟ (البته من از این جمله واقعاً عذر میخوام ولی از خیلی از آخوندها شنیدم و تاسف خوردم) مرد و زن ایرانی رو دارن زیر سوال میبرن
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
نه عزیزم ، درصد زیادی از اوناییکه با حجاب برتر توی جامعه ایرانی ظاهر میشن حیا و نجابتشون بخاطر حجابشونه ... شما با دیدن یک نفر نمیتونی همه رو به همون دید نگاه کنی ...

خارج رو هم که خارج رفته ها باید در موردش قضاوت کنند نه ما ...

هیچ کجا مثل ایران نمیشه ...
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
پاسخ به محمد حسین
بزرگوار جامعه ایرانی از زمانی که با سطح ولنگار غربی آشنا شد از حیا و عفت فاصله گرفت وگرنه فرهنگ ایرانی اسلامی به هیچ وچه بی عفت و بی حیا نیست.
جالب بدونید اولین زنانی که در تاریخ معاصر ایران کشف حجاب کردند افراد بهایی بودند که بعد در پناه اسرائیل قرار گرفتند همان کسانی که از دامن انگلیس آویخته بودند.
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۸
۴
یه چیزی می خوام بگم که کاملا مِیدانی و تجربه خودم از زندگی سی و چند ساله در ایران و یکی دو کشور غربی است:
" حیا " و " نِجابت" الزاما با " حجاب" مرتبط نیست.
1.در همین ایران اسلامی خودمان! بانوانی را دیده ام با کامل ترین پوشش اسلامی که حتی بی کلمه ای حرف و حرکات جنسی، " بی حیایی" از چشمانشان زبانه می کشید و با داشتن همسر و ... به راحتی آلوده انواع خیانت ها بودند و درست به عکس آن در همین ایران و غرب، بانوانی با پوشش های آنچنانی هستند که تو حتی با چشم پُر به آنها نگاه هم نمی توانی بکنی!
2. فکر می کنم در مقام مقایسه، در هیچ کجای کشورهای غیر مسلمان، آنگونه که در ایران به زنان، نگاهی کاملا شهوانی و جنسی می شود چنین نگاه آلوده ای وجود ندارد.
3. یک تجربه جالب تر:
اگر در کشوری غربی زن با حجابی دیدید می توانید تقریبا مطمئن باشید که ایرانی نیست!

چندی قبل یک کارگردان BBC در پاسخ به نقش شبکه در پوشش لباس کارکنان، نکته جالبی گفت:
ما در نوع پوشش و حجاب یا بی حجابی کارکنان، دخالتی نداریم همانگونه که در بخش عربی، گروهی "به میل خود" حجاب را انتخاب کردند، در بخش فارسی، کَسی میلی به حجاب نداشت!

نتیجه ای که من گرفتم:
" حیا " و " نِجابت"، ویژگیی درونی و نادیدنی اما ملموس است که دارنده آن بدون توجه به اوضاع ظاهریش، مصونیتی واقعی و عینی دارد.
پاسخ
جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۴
۴
598 با نظراتت کاملا موافق هستم
پاسخ
المیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۷
۲۲
کلاااااااااااا برو بذار باد بیاد با این مطلبت
تا زمانی که آدمایی به پوچیه افکار تو وجود داشته باشن وضعمون از این بهتر نمیشه
آبروی همنوعت رو مثلا میخای ببری؟؟؟میخوای بگی تو خوبی؟؟آقا اصا تو خوب بس کن بابا
شیطونه میگه...
پاسخ
........
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
معلومه که خیلی خوشرخیالی المیرا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۸
۱۰۷
آقاجون اينها همشون بهايي هستند تو بهاييت واژه‌هايي مثل غيرت، وفاداري، ميهن آب و خاك ،تعصب وخيلي واژه‌هاي ديگر كه مجموع آن‌ها يعني اخلاق معني نداره وزن وشوهري هم فقط يك قرارداده والا.............
پاسخ
598
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۱
۲
بابا برو چشاتوعمل کن
پاسخ
حامد
Germany
۱۵:۲۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱
۶
سلام خسته نباشید اگر تعداد عکسها کمتر می بود بهتر می شد
پاسخ
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۶۱
۸
با کار شما اصلا موافق نیستم. چرا آبروی یک انسان رو می بررید. شما فکر می کنید با این کارتون کسایی که به سایت شما می یان و دوست داره این خانم و ماهواره هستن ، دگرگون میشن ، شما می خواهید چهره های زد انقلاب رو معرفی کنید؟
مگر نه این بود که در جنگ تبوک پیامبر را منافقین می خواستن ترور کنن جبرئیل به حضرت خبر داد و حضرت نیز از کار آنان آگاه شد و خلاصه دستگیر شدند .یاران گفتند بگذارید رسوایشان کنیم حضرت اجازه ندادند . به نظر شما اگر حضرت اجازه رسوایی آنان را میدادن کار به آتش کشیده شدن در خانه حضرت فاطمه (س) می رسید ( با توجه کسانی که در آن گروه ترور بودن وبعدها چه ها با علی وفاطمه کردن)
آیا جایش نبود که پیامبر آنان را رسوا کند؟ چرا نکرد؟ چون به استقلال فکری مردم احترام می گذاشت ، مردم خود باید بفهمند اینان منافقن حتی به قیمت اتش زدن در خانه حضرت زهرا که جانمان فدایش باد ، حال دوستان این که نیتتان خیر است درآن شکی نیست اما مگر اینان می توانند جلوی پیشروی اسلام و انقلاب اسلامی ایران را بگیرند که شما دنبال آشکار سازی چهره آنان هستید. به گفته حضرت امام انقلاب ما صادر شد.
پاسخ
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
آقا رسول ، مگه اینا آبرویی هم دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زد یا ضد ؟

اشداء علی الکفار یادت نره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۶۲
۲
این عکسها در ی محیط کاملا حرفه ای ودوستانه گرفته شده و البته با فرهنگ غالب ان محیط به تمام مقدسات این عالم قسم بنا به تجربه و مشاهداتی که داشتم اگه عوامل این سایت فقط دو ماه دران فضا کار وزندگی میکردند خیلی راحتتر از اینها عکس مگرفتند
پاسخ
Amir
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۱۹
۱
دوست عزیز یک سوال تا حالا فکر کردی که چرا این شبکه به قول شما شیطانی و جاسوس و نوکر صهیونیست جهانی و عامل استکبار چرا با امکاناتی در حد یک روزنامه معمولی تونسته این همه مخاطب پیدا کنه که حتی شما رو هم وادار کرده اینهمه وقت و انرژی برای بدنام کردن آنها بگذارید ولی صدا و سیمای خودمون با امکانات جهانی و درآمد میلیاردی هر روز از مخاطبینش کم میشه ؟ آیا یکی از دلایلش این نیست که وقتی مردم دارن در زیر بار گرانی و تورم له میشن گزارشگرهای دو رو و برنامه سازهای دروغگو میان تو روز روشن میگن همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم ؟؟؟؟؟وقتی من یکبار برنامه همین فرد را نگاه میکردم از دورافتاده ترین نقاط ایران ایی میل یا فیلم فرستاده بودن لابد اونها هم از عوامل نفوذی و صیهونیست جنایتکار و .. بودن؟؟؟؟؟ مردم دروغ و عدم صداقت را دوست ندارند و همین باعث میشه جذب شبکه های ماهواره ای بشن. دوست عزیز تهمت زدن و انگ زدن دیگه فایده نداره باید فکر اساسی کرد. این خانم هم توی همین مملکت بزرگ شد و در همین مدارس و دانشگاهها تحصیل کرده گناه اینکه این فرد و بسیاری مانند اون که هر روز به تعداد آنها اضافه میشن با کیه؟اون مسولین عزیز که دایم برای هم پپسی باز میکنن چرا به فکر نیستن؟؟؟
پاسخ
سفیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۵۵
سلام.اونایی که معتقدند این عکسها توی عالم همکاری گرفته شده و به خاطر آزادیه و این جور حرفها,اجازه بدند تا ..... جالبه که اینها فساد رو می خواهند ولی برای بقیه.
پاسخ
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۴
با رسول موافقم عالی بود.
پاسخ
مسلمون
United Kingdom
۰۹:۵۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱۲
این به اصطلاح جوانان، واقعا آبروی جوانان واقعی را برده اند ! جهنم برای همچین انسان هایی ساخته شده تا در قعر جهنم و در گرمای آن با بیکینی و لخت عور از آتش جهنم مستفیض بشن ! و اینها همون سبزهای لجنی هستند :)
پاسخ
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۵۵
۵
ایول به تمام بافرهنگ هایی که توی شبکه منوتو مشغول به فعالیت هستن. واقعا واسه شما بی فرهنگ ها(598)متاسفم
پاسخ
holy786
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۶
۰
سلام
خخخخخخ .... خخخخخ .... خخخخخ
بجای دعوا بر سر یه مشت ادم که تکلیفشون مشخصه یه صلوات بفرست که جیگرمون حال بیاد ....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱
۴
۱
واقعاراست میگن که داریم میریم توجاهلیت مدرن.......اللهم ومن ارادنی بسوء فاردومن کادنی فکده.....
پاسخ
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۵۱
۰
عجب عکسای سوپری از روابط جنسی آزادشون گذاشتین. واقعا که ندید بدیدین. عجب منّتی هم گذاشتی پوزش خواستی از انتشار این عکسا!!!
پاسخ
فردین ازقبیله سیاه پوشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۲۴
۰
مرغ کیلو فلان تومن .نان دونه 1000میوه باید دونه ای بخری گذشت که کیلویی میخریدیم .تو اماکن دولتی هم تا کاری میکنن برات اول یه فیش بانکی میدن دستت برو واریز کن یعنی خفه شو اول پول بعد حرف بزن .یه دست لنت جلو واسه ماشینم خواستم از یه جا قیمت گرفتم ناموسن 150هزار 110هزار 90 هزار تا45هزار همون مارکو همون شرکت آخه ای خدا چقدر اختلاف خب تنها چیزی که تو سرم داره دودو میزنه فرار ازین سرزمینه بعد میگن عدالت جوونمردی نه نرو
پاسخ
javad
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۱
۴
۳
برای اصلاح کردن این ها باید به بفکر مشکل باشیم نه نشان دادن عکساشون
پاسخ
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
۱
۳۰
سلام حالم از سالومه وطن فروش به هم می خورههههههههههههههه.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۵۷
۰
سلام:
همه ادمها مثل هم فكر نمي كنند افكارشون با هم متفاوت.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۵۵
۲
بهتره هر کس سرش تو کار خودش باشه به من و تو چه ربطی داره کی دوست داره چی بپوشه
پاسخ
مامی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۴۷
۱
یعنی ما واقعا غیر از پوشش سالومه هیچ مشکلی نداریم؟؟؟؟
اینا همش بهانه است برا اینکه ذهن ما رو به مسائل دیگه منحرف کنن..
سالومه چه بی حجاب باشه چه با حجاب دردی از دردهای ما کم نمیشه ... اونایی که در رده های بالای مملکتن و باید به داد مردم برسن میخان توجه ما رو به این مسائل واهی معطوف کنن تا نفهمیم چی داره به سرمون میاد ...
میخان من نوعی نفهمم که قیمت داروی بیماری خاص مادرم امسال چقدر بالا رفته یا چقدر باید با دوندگی پیدا بشه ...

من میگم اینا درد هستن به روسری سالومه!!!!
پاسخ
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۸۸
۰
تا زمانی که نتونیم بفهمیم هر آدمی یه قلمرو شخصی داره که هیچ کس حق نداره توش دخالت کنه اوضاعمون همینه.واقعا واسه جوان ایرانی با طرز فکر مشابه حمید و مرادی و... متاسفم.یرادر من خواهر من اون عینک توهم و دشمن پردازی رو از رو چشمت بردار تا ببینی مرغ 6 هزار تومنی و پراید هفده میلیونی و اینا کار دشمن نیست. از ماست که بر ماست
پاسخ
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳۰
حالم از همتون بهم ميهوره خائناي وطن فروش روسپي بدبختا كثافت شما ايراني نيستيد يه مشت هرزه هستيد كه براي رسيدن به هدف خودتون تن فروشي هم ميكنيد.
پاسخ
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۳
۱
بیا برو بابا
مزخرف نگو
پاسخ
علی
United Kingdom
۰۲:۱۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱
همه ی نظرات را خوندم. دوستان هم وطنم ، به جز خود خدا کسی نه میتونه و نه جایگاهشو داره که در مورد خوبی یا بدی یک شخص به صورت قطع و یقین قضاوت کنه. ما انسانیم و نادان . اطلاعات ما محدوده. ما به همه ی ابعاد و جوانب عالم اشراف نداریم و نمی دونیم توی دل انسان ها چی میگذره. همینطور از آینده اشخاص اطلاعی نداریم. از شما عزیزان در خواست می کنم لا اقل اگر نظری میدید، انقدر با اطمینان و محکم نباشه.
پاسخ
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سلام میخاستم بهت بگم این جا همه فیس بوک ها قطع ته فیلتر شکن ها رو هم قطع کردن حتما در این هفته در برنامه ای که داری در شبکه من و تو حتما حتما بگو یادت نره ههههههههههههههههههههههههههههههههها.مرسی
پاسخ
شمس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
بابا بی خیال سخت نگیرید 2 روزه دنیا
پاسخ
شریفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲
۰
با نظر علی موافقم
تجسس و برچسب ناروا زدن به انسانها گناهه هیچکس جز خدای متعال از درون انسانها آگاه نیست اون دنیا جواب همین بنده خدا ونسبتهایی رو که بهش دادین رو باید بدین
به کسی چه که سالی یا هر کس دیگه ای اینجا چجوری بوده اونجا چجوری!
شما با نشر این عکسها و اخبار سعی در انتشار بیهوده ی اخبار زرد دارین گیریم بقول خودتون مردم از خفا و بیرون امثال سالی مطلع شدن چه سودی بحال جامعه داره؟
به گفته خودتون ظاهرکلیپ هاش پوشیدس و در خفا جور دیگه خب شاید دوست نداره قبح گناهش در نگاه مردم عادی بشه شمابا این کارتون علاوه بر تجسس توکار آدمها دارین قبح گناه رو از بین میبرید خداوند ستار العیوبه این کارها بدور از اخلاق یک انسان مومنه
انسان عاقل و آگاه اسوه و الگوش سیره پیامبر و ائمه معصومین و انسانهای باتقواست
نه افراد عادی جامعه که جایزالخطان!
شما با این کارتون جز اینکه به حریم خصوصی آدمها دخالت کنید و کلی فحش و ناسزا که توسط کاربران احساسیتون نثار این بنده خدا کنیدکار دیگه ای انجام ندادین
گناه این ناسزاها بخشیش متوجه منتشرین این اخباره
پاسخ
تفکر جوانان بدون مرز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۵
۰
نویسنده این متن بهتره بدونه که اینی که نوشته مقاله نیست که اسمشو میزاره مقاله چون هیچ گونه منبع ویا نشونی از مستند بودن نوشته هاش وجود نداره.
من عضو این سازمان نیستم اما اگر بشه حتما عضو میشم و اینکه تا جایی که من دنبال این جریان رفتم فهمیدم که هیچ کدوم از قوانینی که شما تعیین کردین وجود خارجی نداره و درون هیچ سازمانی هم همچین قوانینی وجود نداره. شاید شما خودتون اینجوری رفتار میکنین...
پاسخ
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲
شاید اینگونه افراد مشکل دینی یا شخصیتی نداشته اند که کارشون به اینجا رسیده بلکه مشکلات اقتصادی اونهارو به این راه کشونده البته منظورم این نیست که از فردا هرکس فقیر شد بره دنبال فحشا.
جوونای مملکت ما کارشون به جایی رسیده که باید درس بخونن تا اونها رو به کشورهای خارجی به خاطر موقعیتشون راه بدن تا به کشورهای خارجی خوش خدمتی کنند !؟هیهات
پاسخ
الی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۰
۱
سلام به نظر من از این سالومه کثیف تر آدمی وجود نداره اون یه وطن فروشه حیف ایران عزیز که اینها نمادش باشند
پاسخ
عشق و جزا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۳
۰
۱
خانم سالومه شما چرا جرات دارید سمت چپ رها وایسادی تو چرا پیش شوهرت نیستی باید عادت کنی پیش شوهرت وایسی رها بغل دست خودت یا شوهرت باشه خجالت بکش شما ازدواج کردی باید پیش شوهرت وایسی فهمیدی مثل روشنا رفیق بازی می خوای خیانت کنی
پاسخ
استیو
France
۱۲:۲۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۳
۱
۰
واقعا تصاویر تکان دهنده ای بود.
من که به شخصه خیلی تکان تکان خوردم.
ولی خب دست شما درد نکنه که از شدت این تکانها کاستید. و تصاویر رو به زیبایی سانسور کردید.
کوته فکرای بی مغز
پاسخ
کد خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
صلوات بفرستین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها