يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۹۲۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
تابش در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان منتظر چراغ سبز حاکمیت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
به گزارش 598 به نقل از مشرق، محمدرضا تابش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان برای اینکه بتوانند در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم حضور داشته باشند نیازمند این هستند که از سوی حاکمیت چراغ سبزی به آنان نشان داده شود اما تاکنون این امر تحقق پیدا نکرده است.

این ادعای اصلاح طلبان در حالی است که مدت هاست مردم منتظر خط کشی و اعلام موضع آنها در خصوص حوادث سال 1388 از قبیل آشوب‌های خیابانی پس از انتخابات و شعارهای ساختارشکنانه علیه ولایت‌فقیه و در حمایت از اسرائیل و همچنین اهانت به عزاداری امام حسین‌(ع) و حمله به پایگاه‌های نظامی و تخریب اماکن عمومی و ... هستند ولی با گذشت 2 سال از آن وقایع جوابی جز سکوت نشنیده اند!

تابش در ادامه اظهارات خود در گفت و گو با ایلنا با بیان این مطلب که دلبستگی اصلاح طلبان از اصولگرایان به نظام و ملت کمتر نیست گفت: نقش اصلاح طلبان در فرایند شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس و قوام و دوام بخشیدن به نظام و کشور نسبت به اصولگرایان کمتر نبوده و امروزه کسی نمی‌تواند ادعا کند که اصلاح طلبان از اصولگرایان نقش کمتری در این زمینه داشته و دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناهید
AUSTRALIA
۱۳:۳۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
این مردم کی هستند که فقط شما و همسال شما آنهار می شناسید و جالب اینجاست که حرف اصلی مردم را نمی شنوید ای نامرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها