أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۹۲۸۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* به دنبال انتشار خبری در خصوص تشکر و حمایت 118 نماینده از ابقای سعید مرتضویی در مسند رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور خبرنگار پایگاه 598 در گفتگویی با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری نمود. این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود با تکذیب وجود چنین نامه ای با امضای 118 نماینده بیان داشت: چندی پیش اعضای فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی نامه ای را خطاب به رئیس جمهوری نوشته اند و در این نامه که به امضای نماینده حاضر رسید مراتب  تشکر خود را از ارتقای صندوق تامین اجتماعی بیان داشتند و دراین نامه حرفی در خصوص ابقای سیعد مرتضوی بیان نشده است و این موضوع این نامه فقط تقدیر و تشکر از ریاست محترم جمهور می باشد.

* با خبر شدیم که در روزهای گذشته برخی از چهره های اصلاح طلب با حضور در محل اقامت خانواده مهدی کروبی با فاطمه و حسین کروبی درباره حضور اصلاحات در انتخابات آتی ریاست جمهوری دیدار و گفتگو نموده اند. در این دیدار فاطمه کروبی موافقت خود را در حمایت از یکی از چهره های مطرح شده در این جلسه اعلام نموده است.

* تعداد زیادی طلاب غیرایرانی اعم کشورهای همسایه و اروپایی و آفریقایی و آمریکایی در قم به تحصیل علوم دینی اشتغال دارند. یکی از مشکلات طلاب خارجی مسکن است که متأسفانه با توجه به تفاوت فرهنگی بسیاری از صاحبان خانه، از پذیرش آنان و اجاره خانه به آنان امتناع می ورزند.

* در جلسه اخیر سرای قلم که با حضور محمد نوری زاد، مهدی خزعلی و بسیاری از شخصیت های اصلاح طلب در تهران برگزار گردید محمد نوری زاد تنها شرط حضور مجدد اصلاحطلبان را کاندیداتوری مجدد میرحسین موسوی بیان می دارد!. همچنین در این جلسه محمد نوری زاد با حمله به مبانی ولایت فقیه و زیر سوال بردن تمامی ارکان نظام سخنانی ساختار شکنانه در خصص ولایت فقیه را در جمع حاضر بیان داشته است.

* با گذشت یک ماه از افتتاح بوستان خبرنگار در قم ، بخش‌هایی از دیواره این بوستان نشست در اتفاقی تعجب برانگیزی ریزش نموده است. شایان ذکر است که این بوستان 17 مرداد ماه با حضور یکی از نمایندگان مجلس و شهردار قم در پوشش رسانه ای وسیعی افتتاح گردید.

* براثر درگیری طایفه ای در یکی از روستاهای شهرستان نور مازندران سه تن از افراد درگیر در آن روستا کشته و زخمی می شوند. این درگیری با دخالت نیروی انتظامی پایان یافته است.

* بنابر اخبار رسیده یکی از نامزدهای جریان اصولگرایی که از مدت ها پیش فعالیت های خود را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آماده نموده است در دیداری با اصلاح طلبان یکی از استان های غربی کشور توانسته است حمایت اصلاح طلبان آن استان را به خود جلب نماید. این کاندیدا ماه ها است که دفاتر انتخاباتی خود را در این استان بنا نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها