أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۰۶۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از رونمایی یادمان «ننه علی»، مادر شهید «قربانعلی رخشانی مهماندوست» همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

حمید علی‌ صمیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا) اظهار داشت: به دلیل تقارن آغاز بهار علم و دانش با هفته دفاع مقدس، معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مدارس شاهد،‌ زنگ سال تحصیلی جدید را به صدا درآوردند.

وی افزود: این برنامه صبح امروز با حضور شهردار تهران و رئیس سازمان بهشت زهرا و 600 دانش‌آموز شهر تهران و برخی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدا نیز اجرا شده و «زنگ شهید» به یاد 5100 شهید دانش آموز و 700 شهید معلم در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)‌به صدا درآمد.

صمیمی همچنین افتتاح یادمان شهدای خلبان را در گلزار شهدا، از دیگر برنامه بنیاد شهید در نخستین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: امروز با حضور شهردار تهران ایستگاه صلواتی شهدای رسانه نیز به صورت نمادین افتتاح شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تعویض پرچم مزار 30 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا خبر داد و گفت: این طرح که از روز پنجشنبه با حضور خودجوش مردم آغاز شده است تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد و در روزهای آینده با حضور نیروهای نظامی و انتظامی پرچم مزار همه شهدا تعویض خواهد شد.

صمیمی با اعلام خبر رونمایی از یادمان «ننه علی» نیز گفت: این یادمان که طرح آن مورد تأیید خانواده ننه علی به ویژه دخترش قرار گرفت، امروز بر سر مزار ننه علی و فرزند شهید «قربانعلی رخشانی مهماندوست» رونمایی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها