أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۰۸۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
اسماعیل کوثری در گفتگو با ۵۹۸ اظهار داشت:
اسماعیل کوثری با تصریح بر اینکه هدف ایشان از مطرح نمودن چنین حرفهایی را میتوان روی کار آمدن افراد مورد نظرشان و حتی خودشان دانست، افزود: شخص آقای هاشمی 8 سال رئیس جمهور بودند و سیاستهایشان را در این سالها پیاده کردند؛ شاید از نظر کارهای عمرانی اقداماتی انجام دادند، ولی ارزشهای الهی و اسلامی که هدف اصلی انقلاب بوده است مورد توجه چندانی قرار نگرفت. وی با اشاره به موضوع بازگشت مهدی هاشمی، هدف او از بازگشت به ایران را طرح ریزی و پیگیری توطئه جدیدی دانست بخصوص که در این سال انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم.
اسماعیل کوثری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 با اشاره به اظهارات آقای هاشمی در دیدار با دانشجویان مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد، و جلب اعتماد مردم گفت: آقای هاشمی قبل از آنکه بخواهد وجود هرگونه اشکال در انتخابات را مطرح کنند، بهتر است کمی به عقب برگردند و ببینند چه کسانی به خود ایشان رای دادند تا رئیس جمهور و رئیس مجلس شوند؛ و چه بسا اگر در انتخابات مشکلی باشد، پس در انتخاب ایشان هم اشکال وجود داشته است.



این نماینده اصولگرا با تصریح بر اینکه هدف ایشان از مطرح نمودن چنین حرفهایی را میتوان روی کار آمدن افراد مورد نظرشان و حتی خودشان دانست، افزود: شخص آقای هاشمی 8 سال رئیس جمهور بودند و سیاستهایشان را در این سالها پیاده کردند؛ شاید از نظر کارهای عمرانی اقداماتی انجام دادند، ولی ارزشهای الهی و اسلامی  که هدف اصلی انقلاب بوده است مورد توجه چندانی قرار نگرفت.

کوثری در پاسخ به اینکه آیا حرفهای آقای هاشمی میتواند مانند سال88 باعث ایجاد تنش در جامعه شود اظهار داشت: اینها نظرات شخصی ایشان است و دیدگاه شخصی ایشان اصلا ملاک قابل قبولی نیست.

وی با اشاره به موضوع بازگشت مهدی هاشمی، هدف او از بازگشت به ایران را طرح ریزی و پیگیری توطئه جدیدی دانست بخصوص که در این سال انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما در سطح بالایی از آگاهی هستند و از قوه قضاییه و دستگاههای امنیتی انتظار دارند که با مهدی هاشمی در خور جرمهایی که مرتکب شده، بطور قاطع برخورد کنند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۷
۲
سفر فائزه به لندن؟؟؟؟؟
خبرباز گشت برادرش به کشور؟؟؟؟؟
دستگیری فائزه در همان شب؟؟؟؟؟
چرا باید دستگیری فائزه دقیقا برابر با شبی باشد که قرار بود برادرش بر گردد؟؟
به نظر شما چه ارتباطی بین خبر آمدن مهدی وبازداشت فائزه وجود دارد؟؟؟؟
من مطمئنم حتما حتما این دوخبر با هم ارتباط دارند
نظر شما چیه؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱
انتخابات امسال خط قرمز دارد كه بايد رعايت شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
امیدوارم که این دو فرزند ناخلف در اوین مشغول طراحی فتنه جدید نباشند.
چون بعضی وقتا بیکاری کار درست آدم میده!!!!!!!!
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
آقای هاشمی لطفا نظرتان را برای خودتان نگه دارید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۴
۳
برای تطهیر هاشمی واغاز شروع فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان طی شدن دوران زندان شش ماهه فایزه واحتمالا زندان کوتاه مدت مهدی این اقدامات باید انجام میشد
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
کاسه ای زیر نیم کاسه است .انشا.. نباشد ولی هست. با توجه به انتخابات در راه شاید برای مطره شدن و شروعی دوباره بیدار و هوشیار بودو بیدار و گوش به امر ولایت
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
حسادت كورتون كرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها