کد خبر: ۸۱۴۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
در حالی چهارصد و نود و سومین جلسه شورای شهر با حضور اکثریت اعضا برگزار شد که برخی از نمایند‌ه‌های اطلاح طلب پیگیر وضعیت مهدی هاشمی و خواهرش بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس چهارصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

* در این جلسه که راس ساعت 9:20 آغاز شد، حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر به دلیل حضور مهدی چمران، در جلسه شورای عالی ترافیک، ریاست جلسه را به عهده داشت.

* پروین احمدی‌نژاد، خسرو دانشجو، عباس شیبانی، رسول خادم ، علیرضا دبیر، هادی ساعی، حسن بیادی، حبیب کاشانی، محمد‌علی نجفی، مرتضی طلایی، احمد مسجد جامعی، معصومه ابتکار و معصومه آباد از حاضرین و حمزه شکیب و مهدی چمران از غایبین جلسه امروز بودند.

* در جلسه امروز مرتضی طلایی به نحوه چینش موضوعات در جلسات شورا انتقاد کرد و تأکید داشت: نحوه چینش طرح‌ها مناسب نیست و طرح‌های مهم باید زودتر رسیدگی شوند.

* حسن بیادی در جلسه امروز در چندین نوبت به اعضای شورای شهر درخصوص تردد و همچنین صحبت‌های مکرر انتقاد کرد.

* علیرضا دبیر و رسول خادم دو کشتی‌گیر سابق کشور در جلسه امروز بر سر یکی از طرح‌‌های امروز شورا به صورت لفظی با یکدیگر مجادله کردند.

* محمدعلی نجفی یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب شورای شهر در جلسه امروز به نحوه تصمیم‌گیری‌های دولت انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در برخی از تصمیم‌ها، قوانین و مقررات رعایت نمی‌شوند.

* یکی دیگر از موضوعاتی که امروز در بین برخی از نماینده‌های اصلاح طلب شورای شهر مطرح بود مووضع ورود مهدی هاشمی و دستگیری وی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها