أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۱۵۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
گروه صابرین سپاه انقلاب اسلامی در سال 1390 روزهای پر حادثه ای را پشت سر گذاشت.

به گزارش رجانیوز، این گروه ویژه که متشکل از نیرو های جان بر کف و دارای ویژگی های منحصر فردی میباشد، تابستان سال گذشته در همین روز ها مشغول جدال با سربازان وطن فروش گروهک تروریستی پژاک بود.

گروهکی که با دستگیری تیم ترور شهدای هسته ای مشخص گردید بیشتر اعضای این تیم ترور توسط همین گروهک پژاک جذب و سپس به سازمان های جاسوسی CIA، MI6 و موساد معرفی گردیدند.

در جدال مردانه دلاورمردان غیور سپاه اسلام با این گروهک تعدادی از عزیزترین سربازان این نظام توانستند به عهدی که با مولای خود بسته بودند وفا نموده و جام شهادت را از دست حضرت سیدالشهدا بنوشند.

در تاریخ سیزدهم شهریور 1390 در ارتفاعات جاسوسان منطقه سردشت و در درگیری مستقیم با گروهک تروریستی پژاک 13 تن از این دلاورمردان به نام های سردار شهید محمد جعفرخان(محل دفن قزوین)، شهید محمد محرابی پناه، (محل دفن آران و بیدگل کاشان)، شهید علی بریهی (محل دفن روستای میثم تمار شوش دانیال)، شهید مجتبی بابایی زاده (محل دفن اندیمشک)، شهید سید محمود موسوی (محل دفن بابل)، شهید مسلم احمدی پناه (محل دفن فرادنبه بروجن)، شهید حسین رضایی (محل دفن قروه کردستان)، شهید محمد منتظر قائم (محل دفن نکا)، شهید صمد امیدپور (محل دفن رشت)، شهید حسن حسین پور (محل دفن قزوین)، شهید یوسف فدایی نژاد (محل دفن سروان سنگر رشت)، شهید مصطفی صفری تبار (محل دفن بابل)، شهید محمد غفاری (محل دفن همدان) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس بر آن شدیم تا برای اولین بار فیلم آخرین نماز این شهدای گرانقدر را که حدود 1 ساعت قبل از شهادت به امامت شهید جعفر خان اقامه گردید را به همراه فیلم پیکر های مطهر این شهدا را که بلافاصله پس از شهادت گرفته شده است، تقدیم حضورتان نماییم.

آخرین نماز جماعت گروه -صابرین- یک ساعت قبل از شهادت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بینام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
از سنگینی حقی که بر گردنم است فقط میتوانم به حق پناه ببرم.
پاسخ
منيف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۹
۰
روحشان شاد.
در باغ شهادت هميشه باز است...
فقط بايد از اين دنيا گذشت و لايق شد...
پاسخ
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
انشاالله بزودی درباغ شهادت برای ماهم بازشود بعدازاتمام جنگ درفراق دوستان پیرشدیم....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
لعنت بر امریکا و اسرائیل و نظام جبار حاکم بر جهان که اینهمه جوونای خوب را از ماگرفت. وطن دوستی را باید از اینا یاد گرفت نه اونهایی که برای اثبات وطن دوستی به روباه پیر و... پناه میبرند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها