أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۱۵۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اجرای قانون و عدالت برای همه افراد جامعه یکسان است، گفت: کسی نمی‌تواند منکر نقش‌آفرینی مهدی و فائزه هاشمی در فتنه 88 شود.

آیت‌الله حسن عالمی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد و بازداشت فائزه و مهدی هاشمی و یکسان بودن همه افراد در مقابل قانون، اظهار داشت: به هر حال نباید در اجرای عدالت و قانون میان صاحب نفوذ و غیر آن تفاوت و تبعیض قائل شویم.

وی افزود: بنابراین برخورد قاطع دستگاه قضا در این موضوع قطعاً در اعتمادسازی برای مردم نسبت به قوه قضائیه و برخورد با هرکسی که خطایی مرتکب می‌شود، تاثیرگذار است؛ وقتی فردی قدمی علیه نظام بر می‌دارد باید نسبت به عملکرد و اقدام خود پاسخگو باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که یکی از شعارهای محوری در جمهوری اسلامی ایران اجرای عدالت و در حقیقت پرهیز از تبعیض و تبعیض‌گرایی در اجرای آن است و در این راستا این برخورد قاطع قوه قضاییه بسیار در نگاه و اعتماد سازی مردم موثر است و نشان می‌دهد که اجرای قانون برای همه یکسان است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مهدی و فائزه هاشمی در جریان فتنه گفت: قطعاً این گونه نیست که بگوییم در جریان فتنه منتسبان هاشمی، هر چه آقای هاشمی رفسنجانی گفتند عمل کردند؛ در اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هیچ زمان خود را در تعارض با نظام جمهوری اسلامی و خط رهبری قرار نداده‌اند، شکی نیست.

عالمی تصریح کرد: در عین حال کسی هم نمی‌تواند منکر نقش‌آفرینی فائزه و مهدی هاشمی شود چراکه مستندات، صداها و تصاویر ضبط شده از سخنرانی‌ها و صحبت‌های کذایی و نادرست آنها موجود است اما، باید توجه کرد که این بدان معنا نیست که اعضا خانواده هاشمی رفسنجانی به هرچه آیت‌الله هاشمی گفت عمل کردند چراکه این گونه نیست و باید انصاف داشته باشیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: بنابراین حضور فائزه هاشمی در اجتماع‌ها و مراسمات مختلف و سخنرانی‌های آنها موجود بوده و نقش آفرینی آن‌ها در فتنه 88 بسیار واضح و روشن و غیر قابل انکار است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها