يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۸۲۶۷۰
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۰۹ مهر ۱۳۹۱
جو سازی ها با چه هدفی صورت می گیرد؟
این رسانه ها همه تلاش خود را به کار بستند تا از این اتفاق سناریوی جدیدی را برای حاشیه سازی در فضای سیاسی کشور بنویسند . . .
"صراط" – در حالی که چند روز از ماجرای بازداشت علی اکبر جوان فکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا می گذرد رسانه های ضد انقلاب همگام با برخی از عوامل نفوذی در تلاش هستند با بزرگ نمایی این قضیه و ایجاد حاشیه ها روند طبیعی این پرونده را تغییر دهند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط، پس از اینکه ساعاتی بعد از بازداشت جوان فکر در روز چهارشنبه یک خبرنگار ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی محمود احمدی نژاد در نیویورک از وی در خصوص بازداشت مشاورش سوال کرده و احمدی نژاد تنها اعلام کرد که این خبر را به تازگی دریافت کرده است همه منتظر ورود رئیس جمهور به کشور بودند تا واکنش نهایی وی را در خصوص این بازداشت بشنوند .

بنا بر این گزارش محمود احمدی نژاد در بدو ورود به تهران با اظهار اینکه از بازداشت جوانفکر متأسف است تأکید کرد موضوع بازداشت سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران را پیگیری می کند . البته ماجرا به اینجا هم ختم نشد و اطرافیان دولت سعی کردند با استفاده از ابزار رسانه های دولتی بازداشت جوانفکر را اشتباه و غیر قابل توجیه جلوه دهند . در این میان حتی صبح امروز وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا در نبود مدیرعامل زندانی اش گفت که تلاش ما این بود که جوان فکر بازداشت نشود .





از سوی دیگر با جریان سازی رسانه های دولتی و سم پاشی هایحلقه انحرافی نزدیک به دولت در قبال یک پرونده عادی قضایی تا جایی پیش رفت که خوشحالی رسانه های ضد انقلاب را رقم زد و این رسانه ها همه تلاش خود را به کار بستند تا از این اتفاق سناریوی جدیدی را برای حاشیه سازی در فضای سیاسی کشور بنویسند . به همین دلیل سایت صهیونیستی روز آنلاین صبح امروز در مقاله ای به قلم آرش بهمنی تلاش کرد با القای خانه نشینی دوباره محمود احمدی نژاد دلیل این کار وی را تلاش برای آزاد کردن مشاور خود جلوه دهد . این سایت در این باره نوشت :" در همین حال شایعاتی در محافل خبری شنیده می‌شود مبنی بر این‌که احتمال دارد محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به بازداشت جوان‌فکر، بار دیگر اقدام به خانه‌نشینی کرده باشد. وی پیش از این گفته بود که اعضای کابینه، خط قرمز وی هستند و در مقابل برخورد با آن‌ها، سکوت نخواهد کرد."

این دروغ عجیب و غریب در حالی بود که دقیقاٌ در زمانی که این مطلب روی سایت ضدانقلاب روزآنلاین و همزمان در شبکه هایی نظیر بالاترین و . . . قرار گرفت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در حال سخنرانی در دانشگاه نیروی انتظامی و در مراسم دانش آموختگی دانشجویان این دانشگاه بود.

بی شک هدف طراحان این ایده و مطرح کردن دوباره ماجرای خانه نشینی احمدی نژاد توسط رسانه های ضد انقلاب ، با هدف تشویش اذهان و بهم ریختن فضای سیاسی در داخل کشور اداره شده که رئیس جمهور واطرافیانش اینبار در دام این جوسازی ها گرفتار نخواهند شد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
گرفتار نخواهند شد انشاءالله
آفرین 598 به این میگن رسالت رسانه ای
شکستن تلاش دشمن با جملاتی امیدبخش و البته واقعی
پاسخ
sharmande
UNITED STATES
۰۳:۳۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
بله رسالت رسانه ای شکستن تلاش دشمن

اما همینطور که در صفحه دیگر همین سایت از قول آقای

پور ازغدی عنوان شده اسلام امروز بیشترین ضربه رااز نفاق خواهد خورد

دستگیری آقای جوانفکر هم زمان با بازدا شت مهدی و فائزه رفسنجانی

کمی بو داره بخصوص زمانی اتفاڧ میفته که آقای رییس جمهور در

مسافرت سازمان ملل هست خدای مرا ببخش اگه اشتباه میکنم و راهنمای ام کن

بنده به این تابلو دو مورد دیگه را هم اضافه میکنم مطلبی با آب و تاب در مورد آیت الله رفسنجانی ؟؟؟؟؟؟؟؟

در کیهان و هم زمان انتقاد مفصل آقای شریعتمداری از جمله ای که

آقای رییس جمهور در یکی از مصاحبه هایش در رابطه با مذاکره با امریکا گفت که اصلا منظورش اونی نبود که عنوان شد
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۳
کاش برا 24 ساعت هم که شده کهریزک ببرندش گناه داره 24 ساعت بسشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
دشمن درکمین است تا باایجاد شبهه و اختلاف افکنی ترویج دروغ و تهمت و هزاران ترفند دیگری در مردم ما تزلزل ایجاد کند. تو شرایط اقتصادی فعلی و کمین دشمن مسئولین باید خیلی حواسشون جمع باشه .حضرت عباسی مصالح مملکت را در نظر بگیرید.
پاسخ
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
سلام علیکم.دوستان وهموطنان عزیز بنا به فرمایش امام فقیدمان‏(ره‏)منافقین از کفار بدترند.مواظب خط نفاق باشیم زیرا آنانهرطور که میخواهند صجبتهای مسئولین را تعبیر و تفسیرمیکنند ،تادر کشور آشوب بپا کنند وفتنه گری کنند.مراقب باشیم دشمن در کمین است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها