يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۸۳۸۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۱

احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در خصوص وضعیت محاسبه نرخ بهای برق مردم قم اظهار کرد: ابتدا قم در منطقه چهار گرمسیری قرار داشت که به ازای مصرف یک تا 100 کیلووات 24 تومان هزینه پرداخت می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه با وضعیت سابق، ماه شهریور برای تخفیف ویژه جزو ماه‌های گرمسیری محسوب نمی‌شد، تصریح کرد: در این زمینه با نامجو وزیر نیرو گفت‌وگو‌هایی صورت گرفت و با جدیتی که در پیگیری این موضوع بود دولت موافقت کرد نرخ بهای برق قم در ماه شهریور نیز طبق منطقه چهار گرمسیری محاسبه ‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما به دولت درخواست دادیم با توجه به وضعیت گرمایی که قم در فصل تابستان با آن مواجه است به منطقه سه گرمسیری وارد شود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه در دیدار با وزیر نیرو آمار، اطلاعات، تاثیرات و ضررهای شرکت برق قم نیز ارائه شد اضافه کرد: اگر برق قم همانند استان‌هایی که در منطقه سه گرمسیری قرار دارند محاسبه شود بار مالی زیادی نخواهد داشت که قابل جبران نباشد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که قم در منطقه سه گرمسیری قرار گیرد به ازای یک تا 1000 کیلووات مصرف برق 24 تومان بها پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در این صورت همچنین برای واحدهای تولیدی و تجاری استان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در سفر استانی رئیس جمهور به قم محاسبه بهای برق قم در منطقه سه گرمسیری را مطرح خواهیم کرد، اظهار کرد: به هر حال با توجه به گرمایی که مردم قم در فصل تابستان تحمل می‌کنند لازم است در خصوص نرخ بهای برق قم دقت بیشتری از سوی دولت صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها