أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۴۳۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت که این کمیسیون در جریان استیضاح وزیر صنعت و معدن نیست.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و نایب رئیس‌ کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مطرح شدن طرح استیضاح وزیر صنعت و معدن، گفت: بنده در جریان چنین استیضاحی نیستیم چون این موضوع در کمیسیون صنایع مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان پیگیر استیضاح مهدی غضنفری هستند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس برای استیضاح وزرا باید تامل بیشتری کنند و شرایط فعلی کشور را نیز درک کنند.

نایب رئیس‌ کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه کمیسیون متبوعش در جریان استیضاح وزیر صنعت و معدن که توسط گروهی از نمایندگان تهیه شده، نیست، اظهار داشت: فکر می‌کنم نمایندگان برای استیضاح وزرا باید فاصله زمانی را رعایت کنند تا تمرکز خدمت رسانی در دولت از بین نرود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها