أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۵۶۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد، هواپیمای حزب الله لبنان که اخیرا در اراضی اشغالی آن را هدف قرار داده، تصاویر ویدیویی را به صورت زنده منتقل می کرد.
العالم، کانال 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تحقیقات در خصوص هواپیمای بدون خلبان "ایوب" که هفته قبل در جنوب کرانه باختری سرنگون شد نشان می دهد که این هواپیما ساخت ایران بود.

این شبکه گزارش داد، این نوع هواپیماها به فناوری خاصی مجهز است که هنگام عملیات شناسایی می تواند تصاویر ویدیویی را به صورت زنده منتقل کند.

پرواز هواپیمای شناسایی بر فراز دیمونا

"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان پنج شنبه گذشته، مسئولیت نفوذ هواپیمای شناسایی به اراضی اشغالی را برعهده گرفته و تأکید کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و نه روس؛ و جوانان حزب الله آن را مونتاژ کردند.

سید حسن نصرالله نفوذ هواپیمای مقاومت لبنان به اراضی اشغالی را عملیاتی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت:  مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی پیشرفته ای را از داخل اراضی لبنان به سوی دریا فرستاد؛ این هواپیما پس از پرواز صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین وارد اراضی  اشغالی شد، و قبل از شناسایی شدن از سوی نیروی هوایی دشمن، بر فراز بسیاری از پایگاه های مهم این رژیم از جمله تأسیسات اتمی "دیمونا" پرواز کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها