يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۸۵۶۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
دبیر هیئت دولت گفت:ان‌شاءالله جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت ،در محضر مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی و با حضور اعضای هیئت دولت تشکیل خواهد شد.

علی صدوقی دبیر هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی گفت: انشاءالله جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت روز 26 مهرماه در محضر مقام معظم رهبری و با حضور اعضای هیئت دولت تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین مصوبات مرتبط با پیشرفت استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر هیئت دولت تصریح کرد: سرپرستی هیئت دولت را در این سفر محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور بر عهده خواهد داشت.

صدوقی درباره مصوبات هیئت دولت در این سفر گفت: هم اکنون بررسی مصوبات مورد نظر برای تصویب در این جلسه در حال انجام است و انشاءالله جمع بندی نهایی در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور هیئت دولت در روز پایانی سفر مقام معظم رهبری به استان یک رویه معمول است که در هر سفر برای بررسی پیشرفت استان صورت می گیرد.

سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی هم اکنون در جریان است و تا روز چهارشنبه نیز ادامه خواد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها