يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۸۵۸۱۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* همزمان با افزایش تحرکات و فعالیت های سیاسی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم، شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای گذشته یکی از کاندیداها با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قصد جلب حمایت این نهاد انقلابی را داشته که با مخالفت بسیاری از اعضای محترم جامعه مدرسین روبروی گردیده است.

این مخالفت در حالی است که چندی پیش نیز یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم با ارسال گزارشی از فعالیت های خود تلویحا تقاضای حمایت نموده بود که با واکنش منفی اعضای جامعه مدرسین روبرو می گردد.

* پس از تاکیدات مجدد رهبر معظم انقلاب در ایراد بیاناتشان در جمع مردم بجنورد در خصوص لزوم توقف سیاست کنترل جمعیت و تحدید نسل به تازگی بسیاری از چهره های اصلاحات با مفید خواندن سیاست کنترل جمعیت در محافل گوناگون مخالفت خود را پایان بخشیدن به این سیاست اعلام نموده اند.

* احمد منتظری در دیدار اخیر خود با برخی از چهره های اصلاح طلب در تهران با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی بهترین راه برون رفت این جریان و بازگشت مجدد به عرصه سیاسی کشور را بزرگنمایی مشکلات اقتصادی مردم و شرایط بوجود آمده در تحریم ها و حمله به دولت اعلام نموده است.

* بنابر اخبار رسیده مدتی است که برگزاری کلاس های رقص در باشگاه های ورزشی برخی از کلان شهرهای کشور با نام پوششی کلاس آیروبیک افزایش یافته است.

* در هفته گذشته جمعی از اراذل و اوباش یزد با حمله به یکی از دانشجویان بسیجی این استان با ضربات متعدد چاقو این دانشجوی بسیجی که چفیه نیز برگردن داشته است را مضروب می نمایند.

* با خبر شدیم که موسوی خوئینی ها مرد خاکستری اصلاحات در دیدار اخیر خود با جمعی با نام اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران با تکرار کلید واژه انتخابی محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی به نام " انتخابات آزاد" گفته است که: " تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی برگزاری یک انتخابات آزاد و شفاف است".

* مراسم سخنرانی دکتر محسن رضایی که توسط جمعی از حامیان ایشان در کرمانشاه برگزار گردیده بود برای چندمین بار لغو شده و بجای وی یکی از افرادی که نماینده دکتر رضایی معرفی شد به ایراد سخن پرداخت.

------------------------------------

به دنبال انتشار خبر "تکاپوی کاندیداها برای جلب نظر جامعه مدرسین" در سوژه های خبری این هفته پایگاه 598، مسئول محترم دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارسال جوابیه ای بخشی از این خبر را تکذیب نمودند که متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

مسئول محترم سایت 598

سلام علیکم

در پی درج خبر ((تکاپوی کاندیداها برای جلب نظر جامعه مدرسین)) مورخ 24/07/91 به اطلاع می رساند هیچ یک از کاندیداهای مطرح در انتخابات ریاست جمهوری برنامه ای به این دفتر ارسال ننموده اند؛ بنابراین ضمن تکذیب خبر فوق منبعد اخبار مربوط به این دفتر با هماهنگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منعکس گردد. مراتب جهت درج در آن سایت ایفاد می گردد.

 
علی ابراهیمی
مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
UNITED STATES
۱۴:۰۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
http://s-u.ir/6
تبلیغات برای قالیباف اینبار توسط استاد حسین انصاریان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها