أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۵۹۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد که پهپاد حزب الله لبنان قبل از سقوط اطلاعات مراکز نظامی و هسته ای رژیم اسراییل را برای حزب الله لبنان مخابره کرده است.

به گزارش "راشا تودی"، هواپیمای بدون خلبان حزب الله لبنان قبل از سقوط احتمالا عکس ها و اطلاعات به دست آمده از مراکز نظامی رژِیم صهیونیستی را برای حزب الله لبنان مخابره کرده است.

این پهپاد که حدود 300 کیلومتر در عمق حریم هوایی رژیم صهیونیستی نفوذ کرده بود پیش از رهگیری توسط نیروی هوایی این رژِیم به مدت 3 ساعت مشغول عکسبرداری و جمع آوری اطلاعات از نیروهای این رژیم بوده است.

راشا تودی به نقل از روزنامه انگلیسی ساندی تایمز نوشت این هواپیما قبل از سقوط تصاویر و اطلاعاتی از نیروهای اسرائیلی که مشغول آماده شدن برای مانور مشترک نظامی با آمریکا هستند، جمع آوری کرده است.

همچنین برخی کارشناسان معتقدند این پهپاد توانسته است محل استقرار موشک های بالستیک ، فرودگاه های این رژیم و راکتور نیروگاه اتمی دیمونا را هم شناسایی و مکان یابی کند.

ساندی تایمز در ادامه  این خبر مدعی شد این پهباد از نوع " شاهد 129" ساخت ایران بوده که هدایت و کنترل آن توسط حزب الله لبنان صورت گرفته است.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
واقعا دم حزب الله گرم...
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
خیلی چاخانین
به خدا هیشکی به اندازه من وطن پرست نیست هیشکی هم فکر نمی کنم از این اتفاف
به اندازه من شادی کرده باشه یا حتی سور داده باشه اما بدم می یاد شما همه چیز و 3 برابر می کنین. عمق 150 کیلومتری می شه 300 کیلومتر، پرواز 30 دقیقه ای می شه 3 ساعت
آخه این همه چاخان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها