أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۵۹۶۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت باید همواره روحیه همکاری و تعامل را در خود حفظ کنند، گفت: هیچ مشکلی در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی با مچ‌گیری و تقابل برطرف نمی‌شود.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای مقابله با تهدیدات دشمن ضرورت دارد که همه مسئولان در بخش‌های مختلف به ویژه در مجلس و دولت بیش از پیش روحیه همکاری و تعلامل برای حل مشکلات داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سخنان و نصایح رهبری به مسئولان همواره از درخشندگی خاصی برخوردار بوده و مسئولان در کار و فعالیت خود هنگامی موفق بوده‌اند که به نسخه‌های شفابخش معظم‌له عمل کرده‌اند.

زارعی ادمه داد: ولایت‌مداری ایجاب می‌کند که در همه حال از دستورات ایشان در کارهای خود استفاده کنیم و در تازه‌ترین آنها در خراسان شمالی درس‌های آموزنده‌ای ارائه شد.

وی سعه صدر و پرهیز از پرخاشگری را بهترین راه برای درمان مشکلات کشور دانست و گفت: مچ‌گیری و اختلاف نظر به کارها آسیب‌ می‌رساند و بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه‌های مختلف از جمله در اقتصاد بر اثر همین موضوعات نمود پیدا کرده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا از شناخت کامل خود از بدنه مجلس سخن به میان آورد و گفت: به جرأت می‌توان گفت که اکثریت قاطع مجلس آماده همکاری برادرانه با دولت است و این بدنه حاضر است برای حل مشکلات اقتصادی بدون فوت وقت همکاری لازم را با دولت انجام دهد.

زارعی در ادامه با بیان اینکه اکنون هنگام سؤال از رئیس ‌جمهور نیست و اکثریت مجلس با این اقدام مخالف است، عنوان کرد: وقت‌کشی و شاد شدن دشمن از نقاط منفی این کار است که در این زمینه باید همه ما به آن توجه داشته باشیم چراکه دشمنان به دنبال اختلاف در بین مسئولان هستند تا به بهتربن نحو از آن سوءاستفاده کنند.

زارعی یادآور شد: معتقدم که دولت ظرفیت‌های زیادی برای برون‌رفت از برخی مشکلات کنونی دارد که به واسطه آن می‌توان مشکلات مردم را به خوبی برطرف کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۰:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
نماينده محترم آقاي زارعي نظرشماكاملا محترم است اما مي بينيم درسخت ترين شرايط دولت تنهاميماندوحتي براي اوسنگ اندازي هم مي شود - خون شهدايادمان نرود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها