أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۸۵۹۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
صدای تپش قلب‌ مردم شیروان که بی‌تاب دیدار رهبر امت هستند‌ به گوش می‌رسد و محل سخنرانی ایشان دیگر جایی برای این همه جمعیت مشتاق ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، خیل جمعیت مشتاق دیدار مقام معظم رهبری در خیابان‌های شهر با شور و هیجان وصف ‌ناشدنی در حال رفتن به محل سخنرانی رهبر انقلاب هستند، اما دیگر جایی برای نشستن و حتی ایستادن نیست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در ششمین روز از سفرشان به استان خراسان شمالی تا ساعاتی دیگر در جمع مردم شهر شهید‌پرور شیروان حضور می‌یابند.

همه می‌خواهند خود را برای دیدار یار در ورزشگاه کارگران شیروان برسانند از جانبازی که پسر جوانش با ویلچر او را حرکت می‌دهد تا دختر بچه 5 ساله شیروانی در حالی که چفیه بر سر کرده و عکس زیبایی از آقا را در دستان کوچکش گرفته است.

گروه‌های مردم دسته دسته در حال رفتن به محل سخنرانی هستند و لحظه به لحظه بر خیل جمعیت مشتاق افزوده می‌شود.

محمدی یک از اهالی کرمانج این شهرستان که لباس محلی بر تن داشته و با عجله می‌خواهد خود را به محل سخنرانی برساند‌، می‌گوید: خیلی خوشحالم که قرار است با آقا دیدار کنم؛ دیشب از خوشحالی و شوق دیدار رهبر انقلاب نخوابیدم.

مبین وطنی که 11سال دارد در حالی که سربند لبیک یا خامنه‌‌ای بر سر دارد، می‌گوید: حس خیلی خوبی دارم از دیشب با خانواده در خیابان مشغول خوشحالی و سرور از آمدن رهبری بودیم؛ من آقا را خیلی دوست دارم.

مردمانی از فاروج و بخش‌های مختلف هم آمده‌اند، امروز شیروان نماد وحدت، عشق و میثاق امت با امام است و صدای تپش قلب مردم وفادار این خطه به گوش می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها