أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۸۶۳۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
تیم فوتبال راه‌آهن در بازی دوستانه مقابل سپاهان به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های راه آهن و سپاهان دوشنبه شب در ورزشگاه اکباتان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک –یک خاتمه یافت.

ایمان رزاقی‌راد در دقیقه 10 روی کرنر جهانگیر عسگری و با ضربه سر گل اول بازی را زد و امین جهان‌عالیان بازیکن جوان سپاهان در دقیقه 38، گل مساوی را برای تیمش زد.

* باشگاه راه آهن با توجه به میزبانی ورزشگاه اکباتان در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و با توجه به ایرادهایی که AFC از این ورزشگاه گرفته بود بازسازی بخش های ایراد گرفته را آغاز کرد و در بخش های جایگاه دوربین های تلویزیونی، جایگاه ویژه، خبرنگاران، اتاق دوپینگ و رختکن اقدامات لازم و مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا را انجام داد.

بخش مهم دیگری از ایرادهای گرفته شده از این ورزشگاه مربوط به نور است که نیاز به بازسازی زیربنایی تر دارد و به همین دلیل فعلا باشگاه راه آهن اقدامی برای بازسازی انجام نداده است. البته با توجه به بحث صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها این ورزشگاه نیاز به تعمیر در قسمت پروژکتور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها