يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۸۷۷۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
تا حالا که مجیزمان را می‌گفتی حالا ما آدم بدی شدیم؟ آن بنده خدا برود تو هم رفتنی هستی اما امثال علی دایی و علی کریمی‌ها در این کشور می‌مانند
ali daei
ok

سایت گل- بعد از مصاحبه تند صبح امروز رویانیان علیه علی دایی، همه منتظر پاسخ او به اظهارات رویانیان بودند و دایی هم با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی این انتظار رسانه ها را برآورده کرد: 

تاکتیک مال ما بود، بازی را پرسپولیس برد

فکر می کنم شروع خیلی بدی داشتیم و بر اثر اشتباهات روی 2 ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در همان نیمه اول اگر یکی از توپ‌هایمان گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد. پرسپولیس تیزهوش بود و روی ضربات ایستگاهی نتیجه را برد، ولی در طول بازی روند تاکتیکی به نفع ما بود ولی سه امتیاز را آنها گرفتند.پرسپولیس ارسال از جناحین انجام داد و حتی گفته بودم که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کند اما گل دقیقه اول روند بازی را تغییر داد. ما خودمان را آماده می‌کنیم تا در بازی آینده خوب ظاهر شویم.


پرسپولیس فشاری وارد نکرد و یک بازی معمولی بود

آشوبی را در زمین نگه داشتم و رزاقی‌‌راد را اضافه کردم. این نظر شماست و ما در مسابقه‌ای که به هیچ عنوان پرسپولیس فشار زیادی به ما وارد نکرد و یک بازی معمولی انجام شد باختیم. وقتی در دقیقه یک گل خوردیم حساب و کتاب ما بهم خورد و اگر مجتبی شیری توپ را گل می‌کرد شاید می‌توانستیم همه چیز را جبران کنیم. حتی جهانگیر عسگری و رجب‌زاده را اضافه کردم اما در مجموع خوب بازی نکردیم.

این آقا را به جز راهنمایی رانندگی جایی دیده اید؟

ول از همه بگویم نمی‌خواستم جواب این آقا را بدهم ولی فقط برای روشن شدن اذهان پرسپولیسی‌ها حرف می‌زنم. همه علی دایی را می‌شناسند. این آقایانی که یکباره پیدا شده‌اند و دایه مهربانتر از مادر شده‌اند آیا به غیر راهنمایی و رانندگی در جایی دیگر آنها را دیده‌اید؟ اگر به دنبال حقم هستم کسی باید ناراحت شود؟ هرچه دارم از خداست. من توانایی داشتم در سال 93 بهترین گلزن مقدماتی جام جهانی شدم.

مسلمانی به ریش نیست به ریشه است

 اگر پرسپولیس 20 تومان به من داده، 10 برابرش را از طریق ترانسفر به این تیم برگرداندم. یاخدا و یازهرا گفتنم را رقص و پایکوبی می‌دانی اما بدان مسلمانی به ریش نیست و اعتقاد به ریشه است. تو هستی که توسط بنده خدا یک روز است به این فوتبال آمده‌ای و یک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. من از یک من ریش تو نمی‌ترسم.  شما آمده‌ای کهکشان به راه انداخته‌ای تا برای خودت تبلیغ کنی، این آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دایی از کجا آمده است. من از آن بالایی می‌‌ترسم. در مسلمانی نباید به مردم دروغ بگویند. شما نگاه کنید به امثال دایی بدهکار است اما می‌خواهد خودش را نشان بدهد و برای همین، قهرمان وزنه‌برداری و پرتاب دیسک را به پرسپولیس می‌آورد. بدبختی ورزش ما همین است. آن بنده خدا برود تو هم رفتنی هستی اما امثال علی دایی و  علی کریمی‌ها در این کشور می‌مانند. 

گنده تر از تو هم نمی تواند دایی را خراب کند

اید یک خرده معرفت داشته باشید و مرد باشید. ادعا می‌کنید فوتبال ما ناپاک است و می‌خواهیم جلوی خیلی چیزها بایستیم. نمی‌توانید علی کریمی و علی دایی را خراب کنید. گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دایی را خراب کند. هیچ احدی نمی‌تواند مرا خراب کند؛ تا زمانی که آن بالایی نخواهد. مگر می‌توانی با دو مشاوره غلط دایی را مقابل مردم قرار بدهی، خدا به من کمک کرد و عزت داد و همه چیز به دست آوردم.پرسپولیس و تیم ملی وسیله بود. همه می‌دانند من چطور کسب درآمد می‌کنم. از شما می‌پرسم که مدیر دولتی هستی تویی که می‌گویی از وزارت ورزش هم پول نمی‌گیری این پول‌ها را از کجا آوردی؟ نکند مولتی میلیاردر بودی و من خبر نداشتم. من هرچه دارم از آن بالایی است.

مقابل من نمی توانی کاری انجام دهی

خنده‌ام می‌گیرد امروز خبرنگاری از من پرسید شما با بازیکنان پرسپولیس ارتباط داری. من تمام بازیکنان پرسپولیس و تمام کسانی که شاگردم بودند و یا با آنها همبازی بوده‌ام ارتباط دارم. آنها به من تلفن می‌کنند و مثل برادر کمکشان می‌کنم. خجالت نمی‌کشی این حرف‌ها را مطرح می‌کنی؟ تو هم رفتنی هستی. امثال دایی در دل مردم می‌مانند. بازهم می‌گویم هر کاری بکنی مقابل من کاری نمی‌توانی انجام بدهی و خوب است که آدم کمی معرفت داشته باشد.

مجیزگوی ما بودی، حالا ما بد شدیم؟

 میکروفن را جلویت می‌گذارند و هرچه می‌خواهی می‌گویی، قبل از بازی نامه و بیانیه دادند و به فدراسیون و همه جا هم ابلاغ کردند. بعد می‌گوید برای مبارزه با ناپاکی فوتبال آمده‌ام. وای به حال پرسپولیسی که تو دم از مدیریتش بزنی، وای به حال پرسپولیسی که تو بخواهی علی کریمی و علی دایی را خراب کنی. تا حالا که مجیزمان را می‌گفتی حالا ما آدم بدی شدیم؟ تا بالایی نخواهد نمی‌توانی خرابم کنی. تو با یک امضا آمد‌ه‌ای و با یک امضا هم می‌روی. واقعا تاسف می‌خورم شمایی که دو روز است به فوتبال آمده‌اید و اصلا به عمرتان ورزشگاه ندیده بودید می‌آیید شال قرمز می‌ اندازید و طرفدار پرسپولیس می‌شوید. مشکل ورزش ما همین است که افراد سیاسی و غیر فوتبالی به آن می‌آیند. شما اصلا در حدی نیستید که راجع به علی دایی حرف بزنید.

یادت باشد پرسپولیس مال مردم است

 تو رفتنی هستی، برخی خودشان را چسباندند و میلیاردها تومان بردند. یک روز به پرسپولیس آمدی و هیچکس هم تو را در ورزشگاه‌ها ندیده و بعد ادعا می‌کنی که پرسپولیسی هستی.  او در حد من نیست که بخواهد راجع دایی حرف بزند. اینکه من حق زن و بچه‌ام را می‌خواهم بد است؟ از این به بعد هم هر حرفی بزند من واضح‌تر و شفاف‌تر مسایل را بیان می‌کنم و از هیچکس نمی‌ترسم. آدم‌هایی که بعد از من آمدند پولشان را گرفتند و تسویه حساب کردند. تو یک روزه مدیرعامل پرسپولیس شدی ولی یادت باشد پرسپولیس مال مردم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها