أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۸۸۴۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
باشگاه خبرنگاران، طي هفته‌هاي گذشته اخباري در رسانه‌ها و تشكيلات سياسي اصفهان دهان به دهان پخش شد و آن خبر هم كانديدا شدن شهردار اصفهان در انتخابات رياست جمهوري بود.

هفته گذشته دو هفته‌نامه ظهور كه از هفته‌نامه‌هاي محلي اصفهان است، رسما از «دكتر سيدمرتضي سقائيان‌نژاد» خواست در انتخابات رياست جمهوري شركت كند البته اين پايان ماجرا نبود چرا كه روزنامه نصف جهان كه از روزنامه هاي محلي اصفهان است روز يكشنبه به بررسي كانديداتوري شهردار اصفهان در انتخابات پرداخت. اهميت اين موضوع از آنجا نشأت مي‌گيرد كه شهردار اصفهان نزديك ۱۰ سال است كه شهردار اصفهان بوده و از طرفي دبير استاني جامعه اسلامي مهندسين، روزنامه نصف جهان روز يكشنبه در بررسي اين موضوع اين‌گونه نوشت:

«هفته گذشته، دو هفته‌نامه ظهور، مستقيماً به بحث كانديداهاي انتخاباتي پرداخت و نامزد خودش را هم صريحاً معرفي كرد: آقاي دكتر سقائيان‌نژاد دينت را به كشور ادا كن.»

حمايت علني از يك نفر و درخواست از او به جهت حضور در انتخابات، تا امروز در مطبوعات اصفهان مشاهده نشده‌ بود اما نشريه ظهور، پيش قراول اين كار شد و با يك تيتر كاملاً انتخاباتي، از شهردار اصفهان خواست تا براي حضور در انتخابات آينده رياست جمهوري خودش را آماده كند: «تو بهتريني براي رياست جمهوري.»

اين در حالي است كه هنوز مدت زيادي تا برگزاري انتخابات باقيست و همچنان كه رهبر معظم انقلاب هم در يكي از ديدارهاي خود طي سفر اخيرشان به استان خراسان شمالي تأكيد كردند: «انتخابات نزدیك نیست ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می شوند كه اصلا این مسئله را تأیید نمی كنم زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود.»

البته يک چيز به عينه مشخص است و آن اينکه هيچ نشانه‌اي از حمايت روزنامه اصفهان زيبا (يعني اصلي‌ترين تريبون شهرداري اصفهان) از اين كانديداتوري به چشم نمي‌خورد، همچنين موضع ضميمه رايگان روزنامه همشهري در اصفهان (كه دومين رسانه عمده شهرداري اصفهان تلقي مي‌شود) هم فعلاً در اين‌باره سکوت کرده است.


بنابر اين گزارش؛ دكترسقائيان نژاد شايد شائبه حضور شهردار اصفهان در انتخابات و حمايت جامعه اسلامي مهندسين از وي را تقويت کند، از اين رو جهت اطلاع از موضع اعضاي شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين نسبت به كانديداتوري شهردار اصفهان با دو تن از آنها گفتگويي کرديم.

حميدرضا فولادگر که نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي و همچنين عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين است طي گفتگويي با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با کانديداتوري شهردار اصفهان ابراز بي‌اطلاعي کرده و حمايت از ايشان توسط جامعه اسلامي مهندسين را تکذيب کرد.

تورج حاجي‌رحيميان ديگر عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: آقاي سقاييان‌نژاد از توانمندي‌هاي بالايي در سطح مديريتي برخوردار هستند و با اندکي بررسي سوابق ايشان به‌خوبي مي‌توان فهميد که شايستگي کانديداتوري انتخابات رياست جمهوري را دارند،‌ با اين حال قضيه کانديداتوري ايشان صرفا يک فضاسازي و دعوت از سوي رسانه‌هاي اصفهان بوده و ضمن اينکه در جامعه اسلامي مهندسين در اين رابطه سخني گفته نشده، تا کنون هيچ خبري مبني بر تأييد اين خبر از زبان خود ايشان نيز شنيده نشده است.

اما گفتگوي سيدمرتضي سقاييان‌نژاد،‌ شهردار اصفهان با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تمام ترديدها در اين زمينه را براي مدتي از ميان برد. وي ضمن تکذيب ورودش به عرصه کانديداتوري انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد: من به عنوان يك خدمتگزار جايي که هم‌اکنون در آن هستم را براي خدمت به مردم ترجيح مي‌دهم.

شهردار اصفهان در ادامه تأکيد کرد: در حال حاضر افراد برجسته بسياري هستند که مي‌توانند به‌خوبي از پس اين کار برآيند و ورود بيش از اندازه افراد به اين عرصه تنها مسائل را پيچيده‌تر خواهد کرد، ضمن اينکه بهتر است اهتماممان بر ايجاد وحدت کلمه باشد.


در پايان توجه شما را به قسمت کوتاهي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري طي سفر اخير ايشان به استان خراسان شمالي جلب مي‌نماييم:

«کسانی كه خود را صالح و دارای اهلیت می‌دانند در موقع لازم وارد عرصه شوند و مردم هم آنها را حقیقتا با معیارها بسنجند و برای انتخاب فرد مورد نظر خود تلاش كنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
بابا چرا انقد به قالیباف گیر میدین؟کافر که نیست بیچاره..یه کم به احمدی نژاد انتقاد کنین..با این نامه هاش
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
آقا مورتی تو فقط سربرگ را میخوانی؟؟؟
این برگ چه ربطی به قالیباف دارد؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها