أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۹۵۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
«ممكن است در انتخابات اصلاً تقلبي هم نباشد. ولي انتخابات طوري كاناليزه شود كه بخش قابل توجهي از جامعه نتواند نظرش را ابراز كند و همه جريانات كانديدا نداشته باشند يا در معرفي و دفاع از نامزدها و برنامه هاي خود آزاد نباشند. اين تقلب نيست ولي محدود كردن حق انسان هاست».
محمد خاتمي، با اين اظهارات كه در جمع تعدادي از اهالي گرگان و استان گلستان مطرح كرده است، اگرچه با تلويحي نزديك به تصريح از ادعاي قبلي خود و هم پيمانان خارجي خويش درباره تقلب در انتخابات عقب نشيني مي كند. براي آن كه مديران بيروني فتنه را كاملاً مأيوس نكند، مي كوشد تعريف ديگري از آزاد نبودن انتخابات در ايران اسلامي ارائه بدهد.
خاتمي مي گويد «ممكن است انتخابات طوري كاناليزه شود كه بخش قابل توجهي از جامعه نتواند نظرش را ابراز كند و همه جريانات كانديدا نداشته باشند» و توضيح نمي دهد كه كدام بخش از جامعه مورد نظر ايشان است. مثلاً در انتخابات 88 كه خاتمي و موسوي و كروبي در همكاري آشكار با مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس و دلارهاي ملك عبدالله سعودي دست به فتنه گري زدند، كانديداي آنها يعني ميرحسين موسوي علاوه بر حمايت كساني كه هويت واقعي اصحاب فتنه را نمي شناختند پس از شناخت از حمايت آنها دست كشيدند، همه گروهها و جريانات ضدانقلاب نظير منافقين، بهايي ها، ماركسيست ها، سلطنت طلب ها، كلان سرمايه داران و... نيز با اعلام رسمي به حمايت از آقاي خاتمي و موسوي و كروبي برخاسته بودند. بنابراين انتظار آن بود كه آقاي خاتمي به جاي تكرار عبارت «بخش قابل توجهي از مردم كه نمي توانند نظرشان را ابراز كنند» كه سالهاست از سوي رسانه هاي بيگانه عليه جمهوري اسلامي ايران تكرار مي شود، توضيح مي دادند كه كدام بخش از مردم جامعه موردنظر ايشان بوده است؟!
خاتمي در ادامه همين سخنراني مي گويد از نگاه اصلاح طلبان «اسلامي كه امام گفت مي تواند نجات دهنده باشد نه اسلامي كه مي گويد مردم هيچ حقي ندارند، رأي مردم تشريفاتي است»!
آقاي خاتمي كه به حركت در جاده يكطرفه عادت دارد توضيح نمي دهد كه؛
الف: چه كساني در جريان فتنه 88، آراي 40 ميليوني و حماسي مردم را كه نشانه غيرقابل انكاري از اوج مردم سالاري در جمهوري اسلامي ايران بود با شعار دروغين تقلب ناديده گرفتند و به هيچيك از موازين قانوني تن نداده و با دستور علني وزارت خارجه اسرائيل دست به آشوب خياباني زدند. مگر قرار نبود صندوق هاي مورد اعتراض سران فتنه با حضور خود آنها و يا نمايندگانشان بازشماري شود؟ ولي علي رغم موافقت اوليه، از حضور براي بازشماري خودداري ورزيدند؟! بنابراين چه كساني رأي مردم را تشريفاتي معرفي كرده بودند؟!
ب:مي گويد اسلامي كه... و بايد پرسيد مگر شما نبوديد كه در آشوب هاي فتنه 88 روي واژه اسلام از نام مقدس جمهوري اسلامي ايران خط كشيديد؟! و مگر شما نبوديد كه مي گفتيد «جمهوري ايراني» مي خواهيم نه اسلامي؟!
ج: مي گويد اسلام امام... و توضيح نمي دهد كه مگر آقاي خاتمي و اراذل و اوباش حامي ايشان نبودند كه تصوير مبارك حضرت امام(ره) را پاره كردند و...
مگر شما روز قدس كه يادگار حضرت امام(ره) براي جهان اسلام بود، به دستور و توصيه مستقيم اسرائيل، به نفع رژيم صهيونيستي شعار نداديد؟ مگر روز 13 آبان به نفع آمريكا عربده نكشيديد؟ و مگر در پي اين وطن فروشي ها و خيانت هاي شما نبود كه نتانياهو با صراحت از اصلاح طلبان با عنوان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران ياد كرد؟! و اوباما، حمايت همه جانبه از شما را يكي از اهداف استراتژيك آمريكا براي مقابله با نظام اسلامي ايران دانست و...
گفتني است چندي قبل علي شكوري راد، از اعضاي شوراي مركزي حزب مشاركت و نزديكان خاتمي كه در ميان مدعيان اصلاحات به «دهن لق» شهرت دارد، طي مصاحبه اي انكار نكرده بود كه براندازي مي تواند، بخشي از برنامه نهايي جبهه اصلاحات باشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۲۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
خاتمی محاکمه خواهی شد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱
۱
۰
البته گذشت زمان مشخص خواهد کرد که حق با چه کسیست.
پاسخ
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
معلوم نیست چرا تا امثال خاتمی صحبت می کنند.خیلی ها نگران می شوند.اگر می خواهید بدانید که منظور خاتمی از «بخش قابل توجهي از مردم كه نمي توانند نظرشان را ابراز كنند» چه کسانی هستند.یکبار به مخالفان قانونی>اجازه راه پیمایی بدهید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
شهر خبر!!! به کنجی نشین و کمی فکر کن که داری دوری از انصاف حرف می زنی...
مطمئنم سال دیگه همین موقع در مورد احمدی نژاد هم از این حرفها می زنی...نون به نرخ روز خوردن که از عادت قدیمی ژورنالیست ها در ایرانه!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱
۰
۱
خجالت بكشيد
يعني هنوز هم روتون ميشه با اين كاراي رئيس جمهور محبوبتون به خاتمي فحش بديد
خان هم فهميده كه آش شور شده اما ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها