امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۸۹۸۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
وزرای امور خارجه و دفاع فرانسه و روسیه امروز در چارچوب نشست سالانه شورای همکاری فرانسه-روسیه با یکدیگر دیدار می‌کنند؛ برنامه هسته‌ای ایران یکی از محورهای مهم این دیدار خواهد بود.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «شینهوا»، «لوران فابیوس» و «ژان ایو لودریان» وزرای امور خارجه و دفاع فرانسه امروز چهارشنبه با «سرگئی لاوروف» و «آناتولی سردیوکوف» همتایان روسی خود دیدار می‌کنند.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه، دیدار وزرای امور خارجه و دفاع فرانسه و روسیه در چارچوب یازدهمین نشست شورای همکاری فرانسه-روسیه که در آن مسائل امنیتی بررسی می‌شود، صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، وزرای امور خارجه و دفاع فرانسه و روسیه بنا به ابتکارعمل رؤسای جمهور دو کشور از سال 2002 تاکنون سالانه یکبار در چارچوب نشست شورای همکاری فرانسه-روسیه با یکدیگر دیدار می‌کنند.

شورای همکاری فرانسه و روسیه امسال به مسائل مهم مرتبط با امنیت اروپا و امنیت بین‌الملل، همکاری ناتو و روسیه در زمینه دفاع ضدموشکی، برنامه هسته‌ای ایران، بحران‌های جاری به ویژه بحران مالی و سوریه و مسئله ثبات در افغانستان خواهند پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها