يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۹۱۳۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۱۷ آبان ۱۳۹۱

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس جمهور، اظهار کرد: در این دیدار در خصوص مشکلات اقتصادی و گرانی‌های اخیر با احمدی نژاد گفت‌وگوهایی صورت گرفت و وی در خصوص این مشکلات توضیحاتی ارائه داد.

وی با تاکید بر اینکه در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات استان با رئیس جمهور بحث و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: محاسبه تعرفه برق مصرفی قم بر اساس منطقه 3 گرمسیری، تخصیص صد درصدی پروژه انتقال آب از سر شاخه‌های دز به قم، تخصیص آب برای 20 میلیون زائر که به استان قم سفر می‌کنند، تسریع در تعریض جاده قم - گرمسار و قم - قنوات، تسریع در ساخت بیمارستان نیروگاه و درخواست خروج راه آهن از قم بخشی از مسائلی بود که در دیدار با رئیس جمهور مطرح شده و وی دستورات لازم را به وزرا ابلاغ کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دیدار اخیر خود با رستم قاسمی وزیر نفت اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد عملیات اجرایی گازرسانی به دهستان قاهان هرچه سریع‌تر آغاز شود.

امیرآبادی فراهانی در ادامه هزینه گازرسانی به دهستان قاهان که توسط مسئولان برآورد شده را 33 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به دهستان قاهان در سه فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن با حدود 12 میلیارد تومان قابل اجرا است.

وی همچنین در خصوص دیدار اخیر خود با مجید نامجو وزیر نیرو، گفت: در این دیدار و بر اساس پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان مقرر شد تا با تخصیص 2 میلیارد تومان به شرکت توزیع برق قم واگذاری انشعاب برق به‌ روز شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش از این، واگذاری انشعاب برق به شهروندان قمی بیش از یک سال به طول می‌انجامید و این موضوع به یکی از مشکلات اساسی مردم تبدیل شده بود که با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان قم و تخصیص بودجه مورد نیاز از سوی وزارت نیرو، این مشکل بر طرف شده و واگذاری انشعاب برق مشترکین به روز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها